XXL Nutrition

Johan's Log

Ik weet niet meer wie het tegen mij zei (misschien jij zelfs?) maar hoorde dat Tom op het moment alleen Do-wins op voorraad heeft :S

• Topic Starter Topic Starter
Food
-4 eieren, 50 gr gedroogde ham, 50 gr kaas, 2 brood
-80 gr brinta, 500 ml melk
training
-liter chocomel
-200 gr zalm, 100 gr pasta, spinazie
-500 gr kwark, halve bolus
-40 gr whey, 500 ml melk

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Ik weet niet meer wie het tegen mij zei (misschien jij zelfs?) maar hoorde dat Tom op het moment alleen Do-wins op voorraad heeft :S

Net ff opgezocht. Kk lelijk, dat wel.. Ik heb hem net nog een mail gestuurd. Even afwachten dan maar.

Doe nu maar gewoon, anders stop je er watten in ofzow :d

Net,

Deadlift
5x125
5x125
5x125
5x125
5x125

Pinned GM's
8x80
8x90
8x90

Rows (yates grip)
10x80
10x80
10x80

Pullups
8x
6x
5x
-Feels heavy man:o

Hammers
8x16
8x14
8x12

-Prima training. Beetje rugkanker tijdens de rows, hopen dat dat snel weggaat.

Foowd
-100 gr brinta, 600 ml melk
-100 gr brinta, 40 gr whey, 700 ml melk
training
-liter chocomel
-250 gr zalm, 100 gr pasta, 200 gr spinazie
-500 gr kwark, 40 gr whey, 400 ml melk

Kcal: 4330

Eiwit: 293
Kh: 460
Vet: 158

Wou eens checken op hoeveel ik zat op een gemiddelde dag. Lijkt mij prima, iemand op of aanmerkingen? Zit wel redelijk hoog in carbs zo te zien maar vet zal rond de 30% hangen en eiwit lijkt me hoog genoeg voor deze 80 kilo wegende spierbonk. Eigenlijk zouden er nog wat amandelen bij gaan maar die had ik niet meer.

460 gram kh, waarvan 230 gram suikers :D

if you wanna get big you have to eat like a pig

Ziet er goed uit, hoeveel kcal moet je ongeveer eten om aan te komen? Aardig wat zo te zien.

460 gram kh, waarvan 230 gram suikers :D

Hoe kom je bij die 230? De choco is 120 gr suiker. Rest is brinta en pasta. Daarnaast nog een slordige 80 KH uit de melk.

if you wanna get big you have to eat like a pig

You little piggy:D

Ziet er goed uit, hoeveel kcal moet je ongeveer eten om aan te komen? Aardig wat zo te zien.

Ik denk dat the magic number tussen 4000 en 4500 zit. Ik gain nu heel langzaam met dit dieet. Ik zou ook wel eens 5000 willen proberen maar dat is echt niet leuk meer en dan wordt het ook zoals mijnheer Kain hierboven duidelijk maakt een hele smerige boel denk ik.

mijn befaamde whey-pindakaas-banaan-shake krijgt je daar wel

mijn befaamde whey-pindakaas-banaan-shake krijgt je daar wel

Hehe, ik moet alleen een beetje oppassen met pindakaas. Mijn vriendin is daar dodelijk allergisch voor. Ik eet het eigenlijk nooit meer. Behalve amandelen en pistasche, daar is de reactie minder op dus kan ik gewoon eten etc. Maar dat had ik al is een keer verteld toch?

ja ja maar het wel wezen van je vriendin kan mij weinig schelen :)

:roflol: Vergeten.

Ik kwam periodes wel goed aan als ik een halve ontbijtkoek per dag at, of meer.

Net,

MP
6x60 pr?
6x60
5x60

Speedbench
5x2x75

Calves
3x20xpomp

Dumbbell shoulder press
10x22
10x24
10x26

Pauperraises
3x10xpomp

-Door omstandigheden niet morgen maar vandaag moeten trainen. Zonder een gesloopte posterior chain had ik sowieso 7x60 gehaald en heel misschien 8. Verder gewoon een beetje gepompt. Maandag weer.

Ik kwam periodes wel goed aan als ik een halve ontbijtkoek per dag at, of meer.

Haha ja maar zoals ik al zei in je log, jij bent een ander geval. Jij wordt 110+ kg door "2 boterhammen met kip en een bakkie kwark". In totaal heb jij iets 3000 kcal nodig en je hebt minder problemen om dat naar binnen te schuiven. Ik eet wat moeilijker en ik heb zo rond de 4000 nodig. Groot verschil voor mij. Bovendien vind ik ontbijtkoek niet te kanen:roflol: Thanks iig.

Kwark ook rond de 20/30 gram toch?

Volgens mij zijn die KH niet helemaal te vergelijken met de KH uit een pak choco (die van de melk ook niet).

Uiteindelijk zijn alle KH suikers. Het is vaak snelheid waarin ze op worden genomen die belangrijker is. Als je goed kijkt zorg ik er meestal voor dat ik de trage KH vooral S'ochtends, voor het trainen en de eerste maaltijd na het trainen neem. Tijdens het trainen de chocomel en dus de wat snellere KH.

Niet dat dit voor mijn niveau heel belangrijk is btw. Bovendien vraag ik me af waar je die extra "schone" kcal vandaan wilt halen als je elke dag op een normale manier 4500 kcal naar binnen moet werken. 6 meals kip en rijst gaat 'm niet worden. Moet ook leuk blijven.

Wat stel je voor dat ik zou moeten ipv 2 liter melk en 500 gr kwark wat ongeveer dezelfde waarde in kcal en eiwitten heeft maar "goede" suikers?

Trouwens andere goede weightgainer: emmertje straciatella yoghurt.
1 zo'n emmertje van een liter die binnen een paar happen op is is 1300kcal

Trouwens andere goede weightgainer: emmertje straciatella yoghurt.
1 zo'n emmertje van een liter die binnen een paar happen op is is 1300kcal

Ik probeer 't is, thx.

Food
-4 eieren, 50 gr kip, 50 gr kaas, 3 broodjes
-100 gr brinta, 40 gr whey, 700 ml melk
training
-liter chocomel
-100 gr kaas
-100 gr noodles, gehaktbal
-40 gr whey, 400 ml melk

Aah, je hebt gister getraind inplaats van vandaag. Prima toch.
Kain had het vanmiddag al over kapsalon als een eventuele weightgainer.

Aah, je hebt gister getraind inplaats van vandaag. Prima toch.
Kain had het vanmiddag al over kapsalon als een eventuele weightgainer.

Ja ik kon vandaag niet. Pff kapsalon, Doe mij maar gewone dönner. Vandaag bijna zo'n overheerlijk broodje dönner gehaald bij die tent op Amstel maar was te laat en moest settelen voor een standaard bacon/ei sandwich.

Food
-3 eieren, 50 gr kip, 50 gr kaas, 2 broodjes, 40 gr whey
-2 sandwiches bacon/ei (AH To go), 500 ml sinaasappelsap
-200 gr entrecote, aardappelen, wortelen/champignons, mayo
-2 mandarijnen, 250 ml chocomel
-2 biertjes
-Medium Whopper menu
-500 gr kwark

Terug
Naar boven