XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=PQF9Qmr-XOo

Ben eigenlijk niet tevreden met de houding, vooral de laatste reps. Ik had er denk ik wel nog 1 of 2 uit kunnen persen maar dat zou ten koste van mijn ruggenwervel gaan denk ik. Ik heb in ieder geval een nummer gezet en ik hoop dat ik nu wel een tijdje onafgebroken kan deadliften.

Goed bezig! Ik weet alleen niet of het ook de bedoeling is om elke keer all-out te gaan op de voorgeschreven rep outs.. 17 reps is een mooi staaltje karakter man, respectos.

Nu Ita het zegt, kan ik mij ook herinneren dat je niet helemaal naar de getver hoeft te helpen bij de rep out. Ik zal het nog even op zoeken.

netjes man

Goeie shit pik! kain: "kan er makkelijk nog twee", whut? nog 10!!

Waren de dimels k*tter of dit?

Nice man, high rep deads/squats zijn zeker killing. Gebruik je nooit een belt?

Ja, johan blijft een come back kid :) heb het artikel gevonden [Link niet meer beschikbaar]

Goed bezig! Ik weet alleen niet of het ook de bedoeling is om elke keer all-out te gaan op de voorgeschreven rep outs.. 17 reps is een mooi staaltje karakter man, respectos.

Thanks Ita! Ik dacht dat het de bedoeling was om wel allout te gaan maar niet tot failure. Ik heb een stukje uit het artikel van Wendler wat Kaïn hieronder heeft gezet waaruit je het een beetje kunt afleiden.

"Right now, I don’t really train to failure but many times after my last rep, I know I probably can’t get another. EVERY single set that I do I have a goal for the reps, I don’t just “wing” it or “see what I can get” or any of the weak minded horseshit I see people do. So even if I don’t go all out on my final set, I do have a goal. And once I reach that goal, no matter what, it’s always my final rep. And because it’s in my mind, it probably feels like the final rep/failure because my mind is so made up to do it."

Thanks Big M!

Goeie shit pik! kain: "kan er makkelijk nog twee", whut? nog 10!!

Waren de dimels k*tter of dit?

Thanks Leo. Kain was idd iets te vroeg;)

Even k*t conditioneel maar dit was net even zwaarder.

Nice man, high rep deads/squats zijn zeker killing. Gebruik je nooit een belt?

Thanks Faddert! Nee eigenlijk nooit. Misschien als ik eens respectabele gewichten ga verplaatsen.

Ja, johan blijft een come back kid :) heb het artikel gevonden [Link niet meer beschikbaar]

Goeie shit Kain. Heb 'm met plezier gelezen. Er staat ook nog een stukje over jou in mbt "quad dominant people".

ja ik zag het ook staan, GHR ftw blijkbaar!

Nice, knieproblemen zijn weg zo te zien. En mocht je ze nog hebben, dan zouden ze na deze sessie zeker opspelen.

Op karakter die laatste paar reps eruit weten te pompen, respect!

Net, cycle 1, dag 4, MP

MP
5x40
5x50
10x55 prtje

Dips
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Leg extensknietroep
3x30

Cleans
2x2x30
2x2x40
7x2x60

-MP ging mwah, eerste was ik uit balans, de rest ging wel mooi maar ik had er 12-15 gewild. Deed een half jaar terug 3x8 ofzo. Volgende keer beter. Verder kan ik dips doen (Yay!). Bleek dat ik ze vroeger veeelste laag deed wat resulteerde in een shattered keybone. Cleans gingen weer een stukje beter. Ook geprobeerd met schoenen met hak maar ik kon ze moeilijker opvangen bleek.

Nice, knieproblemen zijn weg zo te zien. En mocht je ze nog hebben, dan zouden ze na deze sessie zeker opspelen.

Mijn knieën zullen denk ik altijd slap en krakkemikkig blijven. Ik moet gewoon zorgen dat ik ze niet helemaal stuk maak, thanks Sjaako.

Op karakter die laatste paar reps eruit weten te pompen, respect!

Thanks Luukert. Heb wel begrepen dat ik veel te ver ben gegaan. Ook met rust. Had rond rep 12 moeten zitten ofzo.

Laatst bewerkt:
Foowd
-100 gr brinta, 600 ml melk
-portie poffertjes met suiker en boter, wheyshake
training
-liter chocomel, half patatje
-250 gr kip, 100 gr pasta, broccoli
-handje amandelen, 500 gr kwark

Teringveel last van een verstandskies die doorkomt..

Erg mooi dat je de dips kan doen, zeer mooie oefening.

Hoe laat gaan jullie vandaag? Ik ga mijn voorvaderen weer te schande brengen door middel van cardio vandaag. Ik ga wel heel vroeg, uur of half 2 begin ik denk ik.

Erg mooi dat je de dips kan doen, zeer mooie oefening.

Idd, ****ing blij mee. Wel rare (spier)pijn in mijn voorste schouderkoppen.

Hoe laat gaan jullie vandaag? Ik ga mijn voorvaderen weer te schande brengen door middel van cardio vandaag. Ik ga wel heel vroeg, uur of half 2 begin ik denk ik.

Ik ben er om een uur of 2 aangezien ik net mijn ontbijt naar binnen dwing en ik mijn 2e maaltijd voor het trainen nog naar binnen wil forceren.

Food gister
-100 gr brinta, 600 ml melk
-portie poffertjes
-bord spaghetti met gehakt, groenten en saus
-pannekoek bacon en stroop
-liter melk
-500 gr kwark

De filmpjes staan trouwens in mn log

ik ben er om 2 uur

Vandaag, cycle 1, week 2, squats

Squat
3x82
3x94
11x105 k*tpr

Squat
10x70
10x70
10x70
-wou 5x10 doen maar knie begon vervelend te doen en tijd was op

Chins
10xBW
10xBW
10xBW

-Snatches vergeten.

-Vermalijde K%&K@* pees. Bad day for squats iig. Heb al eens 10x110 gedaan. Ik denk voortaan dicht bij het voorgeschreven aantal blijven op de squats. Die pees is iig nog niet hersteld.

Food
-110 gr brinta, 600 ml melk
-50 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-liter chocomel
-150 gr rund, 200 gr aardappelen, 200 gr bloemkool en kaas
-100 gr doritos chips
-250 gr kip
-80 gr amandelen, 400 ml melk en 20 gr whey geblendert. **** kiespijn.

Laatst bewerkt:
Net, Cycle 1, week 2, bench

Bench
3x70
3x80
11x90 pr

CGBP
10x75
10x75
10x75
10x75
10x75

Legextensionopwarming

Cleans pompen. Vooral op techniek weer. Heb een aantal filmpjes waaruit heel duidelijk blijkt wat er beter moet

-Opzich goeie training. Mikte eigenlijk op 12 reps op de bench maar 11 was het gaatje. Pees is nog steeds gevoelig. Vraag me af wanneer het ooit eens weggaat of hoelang zoiets gemiddeld duurt..

Zoek ook eigenlijk nog een assistence oefening voor vandaag. Ik dacht misschien BW dips na de closegrips en weighted dips op de MP dag (als tweede oefening). Logisch? Dit doe ik namelijk ook met chins. Weighted op deadliftdag en BW chins op squatdag.

Terug
Naar boven