AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Fooawds
-110 gr brinta, 600 ml melk
-60 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-1.5 liter chocomel
-200 gr gehakt, 100 gr pasta, saus en spinazie
-500 gr kwark, 4 eieren, wat sinaasappelsap

Lekkere combi, die laatste meal.

Lekkere combi, die laatste meal.

Wjaa.. 't viel wel mee. Was eerder dat ik mijn kwark op had, geen noten in huis en tot mijn stomme verbazing nog honger had. Dus maar wat eitjes gemaakt. Protein + fat vlak voor het slapen gaan = walgelijk anabool heb ik begrepen.

Hier de check van de cleans. De eerste was al stukken beter, ik had een redelijke swing. Bij de tweede wordt het duidelijk dat ik niet echt mijn knieën naar voren durf te zetten = een moeilijke catch en weinig heupactie. Ik denk door mijn peesje waardoor ik liever niet in de frontsquatpositie durf te gaan. Wat opzich niet echt handig is met gewichtheffen.

http://www.youtube.com/watch?v=2Zi3tXZBZXo

Kijk is aan, de nieuwe schoenen zijn binnen :D

Lekker pik, op naar de 150!

hij had mijn schoenen aan gedaan :)

maar johan, de bode was langs geweest alleen heeft het dus niet achter gelaten nu hoop ik dat hij wat vroeger komt dan kan ik hem in ontvangst nemen. Maar goed het is in ieder geval in Nederland

heb nog een keer naar het filmpje gekeken en ik kinovea gestopt. Bij de tweede kan je duidelijk zien zodra de stang bij je 'jump positie' komt dat je hem eigenlijk naar voren stoot met je dijbenen. Hij valt dan ook buiten je centre of gravity en je hebt dan ook veel moeite om hem vast te houden, en in de eerste video compenseer je het door naar voren te springen. Dus schouders zo lang mogelijk voor de stang houden en dicht bij het lichaam.

Laatst bewerkt:
Naisss. Haha ik zie het, ik hups een goede 10 cm naar voren bij de eerste. Thanks Kain.

ik ben even thuis gebleven om het pakketje te ontvangen, het is binnen en de schoenen zien er erg goed uit! Maandag neem ik het natuurlijk mee.

Ik heb net besloten dat ik toch op vakantie ga. Dus ben er maandag niet bij om mijn schoentjes te testen:(

Ja lekker dan. Ik geef ze maandag aan leo!

Viel spass in die schnee!

Bench gaat hard man, ik kan me nog herinneren dat ik voor mijn blessure-periode regelmatig rep-outs deed, ging er goed op vooruit toen.

Oh cool, schoenen. Maak je niet druk Johan, ik zal ze wel voor je inlopen

Zijn er nog homo's vandaag aanwezig om mn tranen te aanschouwen?

ik ben er om 2 uur, en jij?

Ik ben er wat eerder, nou staat mn koolvis te borrelen, als dat klaar is ga ik mn centen halen bij tnt, mn pak omruilen en zo snel mogelijk naar het usc. Hoop dat ik er dan half 2 ben ofzo

Zo. Heb een dun flubbertje internets gevonden in dit pauperland. Ben morgen weer terug, maandag Deadliften als ik nu niet mijn spine scheur op de laatste piste ofzo. Iedereen is dan weer van de partij?

Uiteraard pik! Klaar om dat magere lijf van je weer eens te aanschouwen

Bench gaat hard man, ik kan me nog herinneren dat ik voor mijn blessure-periode regelmatig rep-outs deed, ging er goed op vooruit toen.

Thanks Luukert, hoop dat het wat doet idd.

Thanks, is goed bevallen.

Uiteraard pik! Klaar om dat magere lijf van je weer eens te aanschouwen

Mooi, mooi. Ik zal thuis een kijken of ik nog evenveel weeg. Heb wel walgelijk veel gegeten deze keer. Ik ski ook al 3 jaar in dezelfde broek maar dit jaar heb ik de hele dag met mijn knopen en rits van mijn broek open geskied. Shit was echt heel klein geworden:o

Hoe laat gaan je morgen trainen? Zeker weer vrij vroeg in de middag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben er iig morgen om 2 uur

Terug
Naar boven