Fitness Seller

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er opzich netjes uit man, maar traaaaaag..|

Bij nader inzien: je ass komt te vroeg omhoog, je rug moet in dezelfde hoek blijven tot net onder de knie, daarba heupextensie en pas de laatste paar cm is weer vanuit je knieen.Probeer eens wat minder met je schouders over de bar te leunen, zo ongeveer zoals bij die clean op je YT.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Leipe gym trouwens, waar is dat?

Thanks voor je input man! Ik heb moeite om in dezelfde positie te komen. Hams waren ook nog shot to shit van deadlifts en GHR's. Maar ik ga er op letten.

Bovendien zal ik met mijn k*tknieen nog wel even aankloten voor ik weer snatches ga doen..

Edit: is het USC in Amsterdam, 10tje per maand als je student bent..

Food:
-120 gr brinta, 700 ml melk
-70 gr brinta, 40 gr whey, 500 ml melk
training
-liter chocomel
-500 gr kwark
-85 gr pasta, 150 gr gehakt, saus en spinazie
-3 pils
-250 gr varkensreepjes, 40 gr whey, 400 ml melk

Laatst bewerkt:
120 gram brinta, damn das een best volume man.

Ik wil wel mee, heb alleen geen vervoer.

120 gram brinta, damn das een best volume man.

En het is weg binnen een halve minuut. Met genoeg melk kan ik het gewoon opdrinken zeg maar. Ideaal als je geen honger hebt, lui bent en haast hebt.

Ik wil wel mee, heb alleen geen vervoer.

Misschien kan Kain een auto lenen. Weet ook niet hoeveel er dan eventueel in kunnen maar misschien kunnen we dan meeten op een punt oid. Kain?

Klinkt als een goed plan. Ik ben er morgen rond 2 denk. Jullie ook zoiets toch?

Klinkt als een goed plan. Ik ben er morgen rond 2 denk. Jullie ook zoiets toch?

Jij kan toch lekker in dat rijdend paradijsje van jou? Dan kunnen we loten en mag de verliezer in jou koolvisvocht op de passasierstoel meegenieten van een verfrissend doch zeer aanwezig briesje. En met mazzel een vloqje sneeuw in het gezicht.

2 uur hoop ik er ook te zijn.

auto gaat niet lukken...

Verder moeten we wel even kijken hoe laat we gaan want: "Het kampioenschap gaat zo'n 13 uur lang duren."

Eigenlijk wordt het pas leuk vanaf 19.30 0_o

zie: [Link niet meer beschikbaar]

auto gaat niet lukken...

Verder moeten we wel even kijken hoe laat we gaan want: "Het kampioenschap gaat zo'n 13 uur lang duren."

Eigenlijk wordt het pas leuk vanaf 19.30 0_o

zie: [Link niet meer beschikbaar]

Aiii, dan moeten we met zn allen in Leo's Limo. Of gewoon OV natuurlijk.

Ik zag al dat het de hele ****ing dag duurt. Moeten dan idd even kijken wat het leukst is om te zien. Kunnen we daarna ergens wat eten ofzo.

Heb je schema trouwens bekeken (zag het net pas na je PM). Paar dingen die me opvielen:

-tussen week 3 en 4 ga je drie x pressen en geen 1 x bench pressen. Maar dat zal wel een typefoutje zijn.

-Deadlift BBB: lijkt mij redelijk ziek maar zoals je weet ben ik een luie donder. Misschien werkt het juist wel erg goed.

-Je zei dat je toch wel een beetje aan je chest wou werken maar je doet dan niet BBB op benchdag. Misschien na de heavy snatches/clean&jerks doen?

Verder ziet het er naar mijn mening erg solid uit, alles zit er in wat er in moet. Neem aan dat je je soms nog wel laat verleiden door bijvoorbeeld een losse curl hier en daar?

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Food gister
-100 gr brinta, 600 ml melk
-pannenkoek bacon&stroop
-200 gr rund, 200 gr aardappelen, broccoli
-500 kcal pizza, 1.5 liter melk
-500 gr kwark

Gaan jullie eerst trainen of niet?

edit: Haha, Loden Leo kan ook niet meer rijden toch? Ik heb er iig geen problemen mee om met het OV te gaan.

Laatst bewerkt:
Klopt er zat een typefout in. Heb eigenlijk om het wat makkelijk te maken de Squat BBB en Deadlift BBB erin gezet maar denk dat deadlift BBB een hel gaat worden.

Voor de bench ligt het er aan hoe lang die dag al duurt met de C&J of Snatch. Maar ik denk dat ik deze toch voor de bench ga doen, omdat ik de lift belangrijker vind dan de bench press dus als de oly lifts dat beïnvloeden vind ik dat opzich niet zo erg.

Ik ga de curls ook eens een kans geven hier en daar.

Haha, deadlift BBB, dat herinner ik me nog wel. Good times. Die heeft me een rugpomp gegeven waar ik een half uur niet van kon lopen.

Gaan jullie eerst trainen of niet?

edit: Haha, Loden Leo kan ook niet meer rijden toch? Ik heb er iig geen problemen mee om met het OV te gaan.

Kan hij niet meer rijden? Ik denk dat het sowieso OV wordt.

Klopt er zat een typefout in. Heb eigenlijk om het wat makkelijk te maken de Squat BBB en Deadlift BBB erin gezet maar denk dat deadlift BBB een hel gaat worden.

Voor de bench ligt het er aan hoe lang die dag al duurt met de C&J of Snatch. Maar ik denk dat ik deze toch voor de bench ga doen, omdat ik de lift belangrijker vind dan de bench press dus als de oly lifts dat beïnvloeden vind ik dat opzich niet zo erg.

Ik ga de curls ook eens een kans geven hier en daar.

Dan kan je dus prima BBB bench gaan doen na je bench als je toch al C&J of snatch ervoor hebt gedaan. Kan je gewoon BW dippen en op de press dag weighted dippen oid.

Haha, deadlift BBB, dat herinner ik me nog wel. Good times. Die heeft me een rugpomp gegeven waar ik een half uur niet van kon lopen.

Het lijkt me echt walgelijk. Maar vond jij het nuttig uiteindelijk?

Nee, ik vond het niet echt nuttig. IMO is die ene all out werkset op de DL/SQ voldoende voor "progressie" en is de rest op je LB dagen meer bijzaak. Het is iig niet de ellende die je gaat doormaken tijdens die sets waard.

Haha, Leo had een vrij katabole avond toen hij Richelle ging ophalen. Hij kan het verhaal waarschijnlijk beter vertellen dan ik.

Ik kan jullie aanraden om met het OV te gaan in verband met de auto-toegankelijkheid van Den Haag waar je 3 weken ongesteld van raakt.

Om nog maar niet over de parkeerruimte te beginnen.

Cycle 1, week 3, squat

Legextensions exentrisch
3x15x...

Chins
10xBW
8xBW+15 pr
7xBW+15
7xBW+15

BB Rows
8x60
8x80
8x90
7x100 pr
10x60
10x60

BB curls
10x40 pr
8x40
8x40

Dropset met EZ bar vanaf 22 kg tot de lege stang

-Patelapezen zijn erg gevoelig sinds het snatchen. Squatten was out of the question. Rows boven de 90 waren hoerenlelijk.

Ik kan jullie aanraden om met het OV te gaan in verband met de auto-toegankelijkheid van Den Haag waar je 3 weken ongesteld van raakt.

Om nog maar niet over de parkeerruimte te beginnen.

Ja is misschien wel beter idd. Wij gaan ook met OV nu. Wij zijn er om een uur of 4 wss.

Food
-120 gr brinta, 700 ml melk
-70 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-whey shake, banaan
-250 gr varkensreepjes, paar patatjes met mayo, biertje
-100 gr havermout, 5 eieren, 400 ml melk en stroop (pff)
-500 gr kwark

Om 3 uur op schiphol!

Morgen 2 uur bitches!!!!

(dus tot 3 uur dan)

Net, cycle 1, week 3, bench

Bench
5x75
3x85
8x95 pr

CGBP
10x77,5
10x77,5
10x77,5
10x77,5
10x77,5 volume pr

Dips
10xBW
10xBW
10xBW

Legextensionsblabla

-Prima training. Maakte alleen een stomme fout bij rep 9 met de repout. Had vrij zeker 9 kunnen halen. Next time.

Terug
Naar boven