Fitness Seller

Johan's Log

jammer van de 9, zag er ook wel vreemd uit, heb je eigenlijk nooit kunnen betrappen op hoog touchen.

Stevig man, goed volume ook!

Ziet er goed uit piemol!

Omdat ik maar hooguit berichten naar 1 persoon tegelijk kan sturen, hijack ik bij deze even je topic om mn log aan te kondigen die ik maar weer hier ga bijhouden (wegens het gebrek aan niet-mong*len op bodynet)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/leos-ud2-bulk-log-269617/#post5619575

PATTSSSS!!!!!

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ohwja ik kom woensdag misschien wel even rustig trainen en vrijdag deadlift maxen.

• Topic Starter Topic Starter
jammer van de 9, zag er ook wel vreemd uit, heb je eigenlijk nooit kunnen betrappen op hoog touchen.

Ik schrok er ook een beetje van. Daarom was ik zo pissig.

Stevig man, goed volume ook!

Thanks Luuk!, volgende cycle 100;)

Ziet er goed uit piemol!

Omdat ik maar hooguit berichten naar 1 persoon tegelijk kan sturen, hijack ik bij deze even je topic om mn log aan te kondigen die ik maar weer hier ga bijhouden (wegens het gebrek aan niet-mong*len op bodynet)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/leos-ud2-bulk-log-269617/#post5619575

PATTSSSS!!!!!

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ohwja ik kom woensdag misschien wel even rustig trainen en vrijdag deadlift maxen.

Lekker overzicht houden zo man. Om de maand ergens anders een log beginnen.

Ik ga zo deadliften en misschien, misschien ga ik ook maxen.

Food eergister
-120 gr brinta, 700 ml melk
-50 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-liter chocomel, 500 gr kwark
-4 Pannenkoeken met stroop, speciaalbiertje
-150 gr gehakt, 60 gr pasta, saus en spinazie

Gister
-100 gr brinta, 600 ml melk
-hamburger met kaas, patat
-Nasi met kip en groenten
-100 gr gehakt, 50 gr pasta, saus en spinazie
-liter melk
Vroeg gaan slapen

Net, cycle 1, week 3, deadlift,

Deadlift
5x108
3x122
1x140
1x150
1x160
Fx170

Gay deadlift is gay. Misschien volgende cycle.

Laatst bewerkt:
hmmmm gay!

Jammer man, waar had je het gevoel dat het op stukliep met die 170? En vrijdag rond een uur of 3 meeten met zn allen?

ik ben er bij

Ben er iets later, ben van plan om naar college te gaan.

Jammer man, waar had je het gevoel dat het op stukliep met die 170? En vrijdag rond een uur of 3 meeten met zn allen?

Ik dacht op de grond al maar op het filmpje bleek het al een stukje omhoog te komen. Beetje in het midden van de grond en onder de knie zegmaar.

Die 160 ging ook langzaam in het begin maar snel bij de lockout. Mijn liftoff sucks balls. Ook ging mijn reet natuurlijk weer richting het plafond voordat het gewicht omhoog ging.

Vrijdag is kool.

Food vandaag:
-100 gr brinta, 40 gr whey, 600 ml melk
-100 gr gehakt, 50 gr pasta, saus en spinazie
training
-liter chocomel
-200 gr biefstuk, aardappelen, bloemkool met kaas
-dubbele whopper met kaas menu
-500 gr kwark

Ga je het filmpje nog posten?

Dan zie ik jullie rond 3

Ga je het filmpje nog posten?

Dan zie ik jullie rond 3

Haha, nee.

Food:
-100 gr brinta, 600 ml melk
-4 eieren, ham en kaas, 3 broodjes
-liter melk
-200 gr kip, aardappelen, witlof
-200 gr gehakt, 100 gr pasta, saus en spinazie

****ing drukke dag op mn werk, 12 uur gewerkt. Gelukkig kon ik redelijk normaal eten.

Laatst bewerkt:
Lijkt wel een beetje weinig?

Zeker, heb een meal gemist maar anders zouden het er 2 zijn. Met normaal bedoel ik dat ik geen koffiekoekjes hoefde eten tussen het pannenkoekgeweld door en dat als meal moet tellen.

cycle 1, week 3, MP

MP 5/3/1
5x50
3x55
6x62

MP BBB
10x41
10x41

-Toen leek het alsof ik me nek brak en kon ik mijn hoofd niet meer naar rechts bewegen. Wederom kk sacherijnig met ibuprofen in mijn mik. MP was ook k*t. Hoop dat het morgen wat beter is.

Nek verrekt dus mij mp? Had ik vroeger ook wel eens, behoorlijk k*t ja. Hopelijk hersteld het snel man.

Hahaha, ik hoorde het man. Mooi verhaal.

Nek verrekt dus mij mp? Had ik vroeger ook wel eens, behoorlijk k*t ja. Hopelijk hersteld het snel man.

Ja het kraakte wel even lekker en nu staat alles strak. Maar heel "toevallig" merkte Kingcain op dat als ik de bar omhoog druk, ik zo snel mogelijk met mijn hoofd eronder wil komen door mijn hoofd een beetje naar links te houden en zo onder de bar te komen. Dat was denk ik de oorzaak. Hoelang duurde het bij jou en wat deed je ervoor? Thanks iig.

Hahaha, ik hoorde het man. Mooi verhaal.

Mooi verhaal of weer een katabool avontuur in Johan's leven.

ja, je maakte er een mp limbo nek dans van.

maar de man van staal valt uit elkaar, even wat motorolie drinken dan kom je er weer boven op!

ja, je maakte er een mp limbo nek dans van.

maar de man van karton valt uit elkaar, even wat plakband plakken dan kom je er weer boven op!

Fixed.

Het viel me vandaag ook dus op doordat ik voor de spiegel MP'de. Aan de andere kant, als ik misschien niet in dat achterlijke rek maar in mijn vertrouwde hokje kon MP'en was het misschien helemaal niet gebeurt:(

Terug
Naar boven