Fitness Seller

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Food:
-110 gr brinta, 600 ml melk
-50 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-liter chocomel
-800 kcal pizza
-150 gr tortilla chips, 1 liter melk
-3 kilo ibuprofen

3kg ibu. Stevig.

Net, cycle 1, deload, squat

Squat 5/3/1
5x50
5x60
5x70

Squat BBB
10x65
10x65
-Pees deed weer pijn, gestopt.

Leg extensions
3x15xhuilen

Chins
9xBW+10 pr
9xBW+10
8xBW+10
8xBW
8xBW

Calvinator
3x15xpomp

Lekker trippen.

Le johan22?

De enige echte!

Food
-100 gr brinta, 600 ml melk
-portie poffertjes, boter, suiker
-300 gr tartaar, 100 gr rijst, groenten, blikje ice tea
training
-wheyshake, banaan halve proteinbar, 500 gr kwark, 0,5 liter sportdrank
-100 gr noten, 500 gr kwark

Net, cycle 1, deload, bench

bench 5/3/1
5x40
5x50
5x60

CGBP BBB
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80 volume pr

Dips
19xBW pr
13xBW
8xBW

Curls
8x35
8x35
8x35

-G.woon pompen

Food gister
-4 eieren, ham kaas, 3 broodjes
-200 gr gehakt, 100 gr pasta, verse groenten
-150 gr kip, 100 gr rijst
-whey shake

Food vandaag
-200 gr kip, 100 gr rijst
-80 gr havermout, 100 gr gerookte zalm, 500 ml melk
-50 gr brinta, 40 gr whey, 500 ml melk
training
-liter chocomel
-500 gr kwark, 50 gr noten
-0,5 liter bier

Laatst bewerkt:
Geen haat, maar waarom deload je ook niet de assistanceoefeningen in je deloadweek ?

None hate taken mijn beste Simon. Je hebt natuurlijk gelijk.

Ik ben alleen zo chagrijnig als een ongesteld meisje van 14 dat ik niet eens normaal trappen kan lopen door de kniekanker. Beetje afreageren eigenlijk..

Bij een deload hoef je niet per se alles te deloaden, het kan op verschillende manieren. Of alleen je main lift schrappen, of alleen je assists schrappen, of iets anders wat ik vergeten ben. Als je maar een stuk minder doet dan normaal

Bij een deload hoef je niet per se alles te deloaden, het kan op verschillende manieren. Of alleen je main lift schrappen, of alleen je assists schrappen, of iets anders wat ik vergeten ben. Als je maar een stuk minder doet dan normaal

Dan heb ik ergens overheen gelezen.

Question: [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]During the deload week, do I deload the assistance work too? [/FONT][/FONT]Answer: [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]If you’re deloading, DELOAD! Cut back on everything and let your body rest and recover. [/FONT]
[/FONT]

Ohwja dat was de 3e, wel de mainlift en assists, maar van alles minder doen

Kan je die informatie nog ergens terugvinden? Welke percentages en reps gebruik je dan als je de assistance skipt? Overigens apart dat je je mainlift kan schrappen, aangezien er in het boek een sterke voorkeur uitgaat naar de hoodoefeningen, omdat deze elke assistance oefening zouden overtreffen.

Ohwja dat was de 3e, wel de mainlift en assists, maar van alles minder doen

Was dat niet WSB? Daarbij deden we overigens wel de mainlift heavy maar de assistance door de helft ofzo toch? Lijkt me ook stug als je de mainlift in zijn geheel eruit haalt?

Is niet zozeer de specifieke deload van een stroming oid, gewoon een aantal manieren hoe dat kan. Als jimmy zegt dat hij een zeer sterke voorkeur heeft naar alle lifts doen, maar bijv helft van de sets of helft van het gewicht, zou ik dat gewoon aanhouden, maar het is niet een universele regel om op XX % van je 1 RM X aantal sets te doen met een vast aantal oefeningen. Het kan dus op meer manieren. Als je je lichaam maar rust gunt en actief herstel geeft (dat is immers de doelstelling van een deload en dat kunnen alle 3 die manieren teweeg brengen).

Zelf heb ik ook een voorkeur naar een redelijk volume met een matig gewicht op de mainlift en de assists in sets halveren en een klein beetje van het gewicht afhalen (dus als je target bijv 4 sets van 13 reps normaal gesproken is en je dat kan halen met 100 kg, kan je bijvoorbeeld 2 x 10 x 90 kg doen ofzo).

Edit: bij wsb deden we tijdens de deload 5 x 3 x 75-80% op de mainlifts, waar we normaal gesproken 3-4 sets deden van singles tot triples met 90-100% 1RM. Assists zoals hierboven geschreven bij mn voorkeur

@ simon: met schrappen bedoelde ik meer bijna alle intensiteit eruit weghalen, dus bijvoorbeeld 5 x 3 x 75%. Verder zijn er niet echt universele richtlijnen hoe een deload er exact uit moet zien. Preferences may vary

Laatst bewerkt:
cycle 1, deload, deadlift

Door de kniekanker even RDL's gedaan. Volgende week gewone deads

RDL 5/3/1
5x60
5x70
5x80

RDL BBB
10x90
10x90
10x90
10x90
10x90

Chins
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW volume pr

Leg extensions

Food
-50 gr brinta, 40 gr whey, 400 ml melk
training
-liter chocomel
-500 gr kwark
-200 gr tartaar, 4 broodjes, 2 eieren, kaas en saus
-500 gr kwark, 50 gr pindakaas, 2 rijstwafels

Wordt er weer rond zessen getraind of ga je eerder ?

Goede chin-sessie man, volume draaien gaat je sowieso goed af zo te zien.

Wordt er weer rond zessen getraind of ga je eerder ?

Rond een uur of 7 kan ik pas. 7u is vast niet zo handig ivm je colleges?

Goede chin-sessie man, volume draaien gaat je sowieso goed af zo te zien.

Haha thanks, we're not so different you and I. Ik vind het wel lekker, hoop een beetje uit de blessures te blijven. Als ik nou een schouder oid verneuk kan ik beter gaan synchroonzwemmen.

Terug
Naar boven