MuscleMeat

Johan's Log

synchroonzwemmen met een kapotte schouder? Sounds pretty ballsy to me, little man

Ik zou persoonlijk niks forceren Johan. Gewoon lekker een beetje dobberen in het zwembad is toch ook prima?

heb het weg gehaald, grap was jammerlijk gefaalddtdtdtdtdt

Laatst bewerkt:
Nerdnirvana? Heb je je nieuwe veilige plekje gevonden kain?

my google-fu is way strong!

Er staat dat er niet gehotlinked mag worden naar je nerd nirvana.

Ben je er ook vanavond of niet?

hahha lol nu zie ik het ook

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

ja, ga jij om 6 of 7 uur?

Moet dan maar heh, anders krijgen we weer zon real life forever alone situatie

dus ik kan je om 8 uur verwachten?

jiggydiejohan is ziekies, ben er om 6 uur, als het eerder moet/kan vind ik dat ook prima

Wat een nazi!!! Ik ben er wel gewoon rond 6 of misschien iets later als richelle te laat is :o

vrouwen zijn altijd te laat, ik zal een stang voor je bewaken

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 1, deload, MP én Cycle 2, week 1 squat,

MP
5x25
5x30
5x40

High box squat
10x40
10x60
10x70
10x80
10x90
10x100

Chins
10xBW
10xBW

Leg extensions

-Laatste paar dagen op rijstwafels geleefd, teringmisselijk. Halverwege training ook beetje misselijk geworden. Knieën zijn nu redelijk gevoelig maar dat zou ook te maken kunnen hebben met het wedstrijdje "wie kan met zijn handen het dichtst bij elkaar op de stang een overheadsquat maken?". Moet nog een afspraak maken voor MRI voor de knieën. Beetje zielig verhaal nu ik het zo terugzie.

:roflol: Die stond op op de terugweg. Death Rows greatest hits:o

Ik word er een beetje verdrietig van... Keep ya head up.

Het ziet ernaar uit dat ik morgen toch kan pompen. Maar wel al rond een uur of 1 in de middag. Dan kunnen jullie zeker nog niet?

Net, Cycle 2, week 1, Bench

Bench 5/3/1
5x65
5x75
13x87 pr

CGBP BBB
10x75
10x75
10x75
10x75
10x75

Curls superset met tricep rope pushdowns for zhé pumps
15x20 - 15x20
15x20 - 15x20

-Nice pr. Vorige repout alles en nog een beetje meer gegeven voor de 13e rep. Nu redelijk chill de 13 gehaald met 2 kg meer. Rijstwafels en water ftw.

Edit: Kom er nu pas achter dat ik had moeten dippen. Snapte al niet waarom ik nog behoefte had aan curls en pushdowns.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven