Kincain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelijk 2 kilo vocht en stront kwijt. Ik voel me dan ook magerder dan ooit maar de ijzergoden zijn vooralsnog goed gestemd.Net, Cycle 2, week 1, Bench
Bench 5/3/1
5x65
5x75
13x87 pr
CGBP BBB
10x75
10x75
10x75
10x75
10x75
Curls superset met tricep rope pushdowns for zhé pumps
15x20 - 15x20
15x20 - 15x20
-Nice pr. Vorige repout alles en nog een beetje meer gegeven voor de 13e rep. Nu redelijk chill de 13 gehaald met 2 kg meer. Rijstwafels en water ftw.
Edit: Kom er nu pas achter dat ik had moeten dippen. Snapte al niet waarom ik nog behoefte had aan curls en pushdowns.
Hoe heb je die 87 gemaakt, of bedoel je misschien 87.5. Heb je met de 1 kilo schijfjes uit het pl-hok de instructeurs kunnen ontwijken. In dat geval, nice job.
Will do, de vitamine C wordt genoeg genuttigd, thanks Luuk.
Jep. Ja ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gehad en ik vind het een beetje bullshit dus ik blijf het gewoon doen totdat het een keer gezegd wordt en daarna zal ik het stiekem moeten doen. Het is per slot van rekening maar voor 1 set.
"daredevil" is dan ook mijn middle name.

Haha dat kan ik je ook wel vertellen. Er wordt niks gezegd, maar de volgende keer als je je vingertje op de scanner wil leggen krijg je in plaats van de melding "welkom kainus", ineens de melding "abonnement vernietigd".
Veel plezier bij health city
---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------
Ohw trouwens zijn jullie er morgen avond? Ik heb een hele zooi tentamens eerst, dus waarschijnlijk ben ik er rond 7
Apekooien? Da ****?
Wel een vrij zieke rep-out, misschien een hogere max gebruiken voor je berekeningen?
Ook al iemand bij wie RDL's beter ligt dan de reguliere variant. Stevige rep-out verder!
Kijk, dat zijn de anabole filmpjes potverdomme.
En nu we het toch over anaboliteit hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=VoaUYcwEpSw
De allesvernietiger.
Jij solo versus een leger van 800 beesten. No problem vanaf minuut twee.