MuscleMeat

Johan's Log

Ben je aan het cutten met je rijstwafels en water?

• Topic Starter Topic Starter

Moet toch wat eh:(

Ben je aan het cutten met je rijstwafels en water?

Haha god no. Ik ben vanaf zondagmiddag heel erg misselijk en ziekig geweest. Vandaag was de eerste dag dat ik "fatsoenlijk" gegeten heb. Op een gegeven moment kon ik 3 lepels brinta amper binnenhouden en toen ben ik op rijstwafels overgestapt. 2 meals op een dag waarvan 1 rijstwafels:o Gelijk 2 kilo vocht en stront kwijt. Ik voel me dan ook magerder dan ooit maar de ijzergoden zijn vooralsnog goed gestemd.

Drink choco. Beterschap.

Net, Cycle 2, week 1, Bench

Bench 5/3/1
5x65
5x75
13x87 pr

CGBP BBB
10x75
10x75
10x75
10x75
10x75

Curls superset met tricep rope pushdowns for zhé pumps
15x20 - 15x20
15x20 - 15x20

-Nice pr. Vorige repout alles en nog een beetje meer gegeven voor de 13e rep. Nu redelijk chill de 13 gehaald met 2 kg meer. Rijstwafels en water ftw.

Edit: Kom er nu pas achter dat ik had moeten dippen. Snapte al niet waarom ik nog behoefte had aan curls en pushdowns.

Hoe heb je die 87 gemaakt, of bedoel je misschien 87.5. Heb je met de 1 kilo schijfjes uit het pl-hok de instructeurs kunnen ontwijken. In dat geval, nice job.

he's walking a thin line

Will do, de vitamine C wordt genoeg genuttigd, thanks Luuk.

Hoe heb je die 87 gemaakt, of bedoel je misschien 87.5. Heb je met de 1 kilo schijfjes uit het pl-hok de instructeurs kunnen ontwijken. In dat geval, nice job.

Jep. Ja ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gehad en ik vind het een beetje bullshit dus ik blijf het gewoon doen totdat het een keer gezegd wordt en daarna zal ik het stiekem moeten doen. Het is per slot van rekening maar voor 1 set.

"daredevil" is dan ook mijn middle name.

Will do, de vitamine C wordt genoeg genuttigd, thanks Luuk.

Jep. Ja ik heb daar nog nooit een waarschuwing voor gehad en ik vind het een beetje bullshit dus ik blijf het gewoon doen totdat het een keer gezegd wordt en daarna zal ik het stiekem moeten doen. Het is per slot van rekening maar voor 1 set.

"daredevil" is dan ook mijn middle name.

ben benieuwd hoe ze gaan reageren als ze mijn kettingen zien :)

Haha dat kan ik je ook wel vertellen. Er wordt niks gezegd, maar de volgende keer als je je vingertje op de scanner wil leggen krijg je in plaats van de melding "welkom kainus", ineens de melding "abonnement vernietigd".

Veel plezier bij health city ;)

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Ohw trouwens zijn jullie er morgen avond? Ik heb een hele zooi tentamens eerst, dus waarschijnlijk ben ik er rond 7

hehe, ga dan in roid rage modus!

ja ik ben er in de avond.

Haha dat kan ik je ook wel vertellen. Er wordt niks gezegd, maar de volgende keer als je je vingertje op de scanner wil leggen krijg je in plaats van de melding "welkom kainus", ineens de melding "abonnement vernietigd".

Veel plezier bij health city ;)

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Ohw trouwens zijn jullie er morgen avond? Ik heb een hele zooi tentamens eerst, dus waarschijnlijk ben ik er rond 7

Ik denk dat als je je vinger erop legt, dat de poortjes gewoon opengaan maar op het moment dat je langsloopt ze met een vernietigende kracht op je knieen dichtklappen. Vervolgens komt Tom zijn hoofd op het scherm: AAAAWWWW YYYYEEEEAAAA!

Ik ben er ook om 7u.

Net, Cycle 2, week 1 Deads,

RDL's
5x95
5x110
17x126,5 pr

Chins
3xBW
3xBW+10
6xBW+25 pr
8xBW+10
2 rondjes Apekooien, film volgt.

Facepulls
4x12xpomp

Edit, repout was niet zo walgelijk als de vorige keer. Heb ook schijnbaar veel minder moeite met RDL's dan met regular deadlift.

Laatst bewerkt:
Ook al iemand bij wie RDL's beter ligt dan de reguliere variant. Stevige rep-out verder!

Ben benieuwd naar de apen film!

apenkooien was epic, ik heb jammerlijk gefaald maar johan en jesaja zijn koning aap

Apekooien? Da ****? :p

Wel een vrij zieke rep-out, misschien een hogere max gebruiken voor je berekeningen?

Kom op met die filmpjes!!

Apekooien? Da ****? :p

Wel een vrij zieke rep-out, misschien een hogere max gebruiken voor je berekeningen?

Mwah ik had laatst nog gemaxed. Ik ben gewoon beter in reppen denk ik.

Ik heb alleen een filmpje van Koning Aap. Ik voorspel een nieuwe Rage op DBB. Mensen met zieke lats en onderarmen. Paar rondjes Sorinex Rack en niemand heeft nog wrist curls of lat pulldowns nodig. Let ook goed op de dickslap bij de laatste swing. Dit is een babydestroyer, de weighted versie.

http://www.youtube.com/watch?v=gLIlBV0ZfWg

Kijk, dat zijn de anabole filmpjes potverdomme.

En nu we het toch over anaboliteit hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=VoaUYcwEpSw

De allesvernietiger.

Jij solo versus een leger van 800 beesten. No problem vanaf minuut twee.

Laatst bewerkt:
Ook al iemand bij wie RDL's beter ligt dan de reguliere variant. Stevige rep-out verder!

Thanks luuk! Nadeel is wel dat de liftoff walgelijk is bij m'n reg. Deadlift.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

Kijk, dat zijn de anabole filmpjes potverdomme.

En nu we het toch over anaboliteit hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=VoaUYcwEpSw

De allesvernietiger.

Jij solo versus een leger van 800 beesten. No problem vanaf minuut twee.

Hmm toch weer eens wat anders dan "kill a baby" of "heil satan". Ga m proberen.

Terug
Naar boven