XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Zat gister even door mijn eigen log te graven. Kom ik er achter dat ik nooit meer dan 150 kilo gedeadlift heb:roflol: Dus die 160 van laatst was wel degelijk een pr beschamend genoeg. Ik heb het idee dat als ik niet te raar doe en gewoon kan Deadliften de komende tijd, ik hier veel vooruitgang op kan maken. Fingers crossed.

Net, Cycle 2, week 1, MP

MP 5/3/1
5x43
5x50
8x58

MP BBB
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Dips
10xBW
10xBW
10xBW

Abb rollouts
3xrugfractuur

Tricep rope extensions
3x12xpomp

2 rondjes Apekooien

-Damn wat gaat mijn MP k*t met Wendler. Nog geen enkel pr gezet, gaat alleen maar achteruit:roflol: Misschien wat heavy setjes toevoegen of wat MP's op benchdag integreren. Verder prima training.

ja ik ga het ook doen, ik zit te denken aan 3x5 op de bench dag

gwn doorknallen met die MP's gwn na je werksets wat zware dubbels doen? of voor assistance een andere zware oh press te doen, of db presses

Net, Cycle 2, week 1, MP

MP 5/3/1
5x43
5x50
8x58

MP BBB
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Dips
10xBW
10xBW
10xBW

Abb rollouts
3xrugfractuur

Tricep rope extensions
3x12xpomp

2 rondjes Apekooien

-Damn wat gaat mijn MP k*t met Wendler. Nog geen enkel pr gezet, gaat alleen maar achteruit:roflol: Misschien wat heavy setjes toevoegen of wat MP's op benchdag integreren. Verder prima training.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is het originele plaatje :D

jesaja met een bril

en een trui op de groei, smart thinking!

was het morgen 1400 uur?

ja ik ga het ook doen, ik zit te denken aan 3x5 op de bench dag

Ja of op MP dag ipv die BBB.. Weet nou niet echt of die 5 setjes met 40 wel wat uithaalt.

gwn doorknallen met die MP's gwn na je werksets wat zware dubbels doen? of voor assistance een andere zware oh press te doen, of db presses

Ja misschien maar erna plannen (zie hierboven) En anders misschien wat dumbbell shoulder presses op benchdag idd..

[Link niet meer beschikbaar]

Hier is het originele plaatje :D

Eigenlijk ook het best:D Maar ik zoek eigenlijk die andere, van een man met een dunne snor, in een kamerjas denk ik. Die dan in de lucht lacht zegmaar. Ik ga hem weer zoeken.

Jup Jup! Ik zat even te denken aan Anabolic Barbeque morgen maar gezien de weersomstandigheden neem ik gewoon mijn rijst en kip mee denk ik.

Ja, ik ga het helemaal omgooien. Minder rekenen en de dingen doen die ik leuk vind.

zou eerder extra triceps assistance doen dan db press voor MP

zou eerder extra triceps assistance doen dan db press voor MP

Ik doe CGBP's en 2x per week dippen, lijkt me genoeg. 1 x in de 1.5 week pressen is gewoon te weinig denk ik. Vandaar DB presses of wellicht wat meer submax setjes draaien na de repout.

yes, we had a good run together but our ways are going to part.

Wut? Ga je nu al kappen? Ik dacht dat je bedoelde dat je nog een cycle nog meer ging ****en met het programma en als dat niet lukte weer Texas Method?

Ahh hater!

Wut? Ga je nu al kappen? Ik dacht dat je bedoelde dat je nog een cycle nog meer ging ****en met het programma en als dat niet lukte weer Texas Method?

Yup ik ga 4 weken iets anders proberen, ik zal wel in m'n log zetten wat ik ga doen en als dat weer k*t gaat dan ga ik een cursus breien nemen ofzo :)

De resultaten kunnen alleen maar teleurstellend zijn als het niet de anabolic routine nis.

Terug
Naar boven