AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Die muilezels zijn er nog niet. Ze zouden komen tussen "11:59 en 12:59".

Maar ik ga er vanuit dat ik het hele zooitje om half 3 wel heb afgerond. Dan even een shakie erin pompen en gaan met die banaan.

• #1.002
Oke ze zijn er nog niet, ik ben later.

• #1.003
Net, Cycle 2, week 2, Bench

Bench
3x70
3x80
10x92 pr

CGBP
10x60
10x60
10x60

Powercleans
Tot 70 kg

MP
5x60
5x60
5x60

6 rondjes chinchillen

-Prima, laatste rep zat er nog wat in de tank maar eentje erbij was kiele kiele geweest. Blij dat ik stopte.

Laatst bewerkt:
Is chin chillen hetzelfde als apenkooien of zijn dat chin chill ups?

Is apenkooien idd.

• #1.006
Yep, lekker slingeren.

• #1.007
Net, Cycle 2, week 2, deadlift

Deadlift
3x105
3x120
9x135 pr

Deficit deadlift
5x105
5x105
5x105

Chins
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Powercleans
tot 60

-Mwah, had iets van 12 reps verwacht. Was een beetje duf. Verder oke training. Rustig aan op de PC ivm patella.

volgende week 8+ reps laatste set.

Goede sig heb je daar, en ik ben het er volledig mee eens.

Hoe staat het met je bw inmiddels?

Laatst bewerkt:
Hey piemol ik mag vrijdag avond waarschijnlijk proefdraaien 's werelds beruchtste cafe ooit! Zijn jullie er ook in de avond? Dan fix ik wel wat anabole shakes voor jullie magere anussen.

Ohwja dit is leo

ik ben er om 12 uur en ik geloof johan en saimon ook, hoe laat moet je werken dan?

• #1.012
volgende week 8+ reps laatste set.

Ja ik hoop 't.

Goede sig heb je daar, en ik ben het er volledig mee eens.

Hoe staat het met je bw inmiddels?

Tja, met een kapotte knie de originele quote aanhouden is een beetje dubbel. BW ging wel goed maar was nadat ik ziek werd een paar weken terug redelijk gedropt. Eet nu te weinig eigenlijk. Blijf hangen op 80/81 sochtends. Paar weken terug de 84 aangetikt.

Hey piemol ik mag vrijdag avond waarschijnlijk proefdraaien 's werelds beruchtste cafe ooit! Zijn jullie er ook in de avond? Dan fix ik wel wat anabole shakes voor jullie magere anussen.

Ohwja dit is leo

Vrijdag wordt waarschijnlijk in de middag. Dus ze laten je proefdraaien? Zijn er nog andere mensen die meedoen?

ik ben er om 12 uur en ik geloof johan en saimon ook, hoe laat moet je werken dan?

Als ik mag proefdraaien, denk vanaf een uur of 7 ofzo. Eerst donderdag avond even langskomen om hem afhankelijk te maken van deze barman

Vrijdag wordt waarschijnlijk in de middag. Dus ze laten je proefdraaien? Zijn er nog andere mensen die meedoen?

Er zijn een paar andere kerels ja, eentje loopt vandaag, vrijdag sta ik waarschijnlijk alleen. Beter blijven jullie nog 5 uur lang kataboliseren daar, dan bedien ik jullie op mijn nederige magere kapotte knieen.

, dan bedien ik jullie op mijn nederige magere kapotte knieen.

2qbahat.jpg

• #1.018
Net, Cycle 2, week 2, MP

MP
3x47
3x54
7x61 pr?

Pretty Dissapoint over mijn MP progressie elke keer dus ging er gewoon gewicht bij gooien uit frustratie.

1x61
1x65
1x70
1x75 pr op film
Fx77 boven het hoofd

Feels good man.. +5 kilo op de MP. Nog +- 7 kilo voor de BW MP.

MP BBB
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Dips BBB
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW