Fitness Seller

Johan's Log

congrats met je mp bro.

Nice!

Slim van je dat je nog even ging maxen na je repout en aanvoelde dat die 75 er nog in zat. gefeliciteerd.

mogen we zeggen dat je een kaintje deed? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
Lekker pik!!!!

Johannus komt er nog wat van die anabole bbq morgen of wat?? Het wordt 28 graden!

Ja jesaja komt juist overdag naar de bbq en daarna trainen. Wat kan er zo belangrijk zijn dat je de bbq daarvoor uitstelt?

Dat neemt nog niet weg dat Johan niet kan, dus verzetten. Ik zeg as zaterdag

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

het is trouwens ook niet lachen om s middags te bbq'en en daarna te trainen. Ik kan niet in de middag bbq'en, ik zit in een ud2 cut iets waardoor ik geen vlees mag eten om een vage reden

Waarom zou 's middags BBQ'en en daarna trainen zo k*t zijn? Ik train altijd op proteins? Ik dacht dat iedereen dat deed.

Hoezo kan je niet doordeweeks in de middag bbq'en? Verder doe ik de komende 2 weken geen ud2 meer uiteraard, anders wordt de gewichthefwedstrijd en mn verjaardag helemaal niks natuurlijk

Maarja, als Johan niet kan dan gaat het helaas niet door vrees ik. Jammer weer Johannus.

Ik train niet op proteins maar op awesome

How's that working out for ya.

Sinds ik op awesome train maak ik de gains van mn leven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.040
Vind zelf BBQ na het "trainen" wel lekker. Maar ik dacht dat we gewoon zo'n wegwerpBBQ mee zouden nemen en op het terrein daar een beetje gingen knoeien?

Terug
Naar boven