XXL Nutrition

Johan's Log

Hehe denk niet dat tom dat echt kankervet vind, maar we kunnen het proberen

morgen 28 graden? nee....?

Heb je niks gehoord over de vervroegde opkomende hittegolf?

dat gaat namelijk gepaard met mijn awesomeness

Ohwja kainstra, kan je een goed ontwerp sturen? Ik ga kijken of ik het morgen kan printen op strijkpapier en dan lekker strijken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
Ik train niet op proteins maar op awesome

Sinds ik op awesome train maak ik de gains van mn leven!

dat gaat namelijk gepaard met mijn awesomeness

Probeer je iets duidelijk te maken Kaines:roflol:

Morgen wordt het gewoon 13 graden. Als we gewoon rond 1 á 2 uur gaan trainen kunnen we daarna evt nog wat dooie dieren verbranden bij het USC.

ik kan dat sowieso niet vanaf hier doen maar probeer hem maar eens te openen met adobe reader dat moet lukken.

Trouwens voor mij hoeft het niet, ik ga dan liever zelf naar een drukker om het gewoon goed te doen.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Probeer je iets duidelijk te maken Kaines:roflol:

Morgen wordt het gewoon 13 graden. Als we gewoon rond 1 á 2 uur gaan trainen kunnen we daarna evt nog wat dooie dieren verbranden bij het USC.

ik heb gewoon teveel koffie op, coffee of awesome that is!

Laatst bewerkt:
iek nit begraip

Hey maar hoe zijn jullie er morgen? Ik ga geen zak uitvoeren, beetje gewichtheffen en semi-slechte grappen maken. Uurtje of 1?

Ja is het nu s avonds of s middags?

Ik ga 's avonds iig. Uur of half 7.

• #1.053
Ik ga smiddags uur of 2.

Ik om half 3.

dan ben ik er ook wel rond een uur of 2. Kainus, kan je me 1% van je tijd gunnen om te assisten bij het liften?

ik zal r rond 7 uur zijn

yes ik ga ook proberen er om 2 uur te zijn.

• #1.058

Trek jij nou is wat fatsoenlijks aan deze keer? Ze waren niet zo blij met je glitterstring en eerlijk gezegd wij ook niet. Al die glittermeuk door de magnesium werkt niet.

dan ben ik er ook wel rond een uur of 2. Kainus, kan je me 1% van je tijd gunnen om te assisten bij het liften?

Hij moet mij al helpen.. Nou, shakes genoeg kaines;)

En jij moet voortaan is op tijd komen.

Wat een katabole bende. Je kan niet om twee uur BBQ'en, maar nu kan je wel opeens om dat tijdstip trainen. Dit ruikt als sabotage Johan.

Haha inderdaad ja! Smerige ouwe nazihond! Gelukkig dat er iemand bright genoeg is om dat op te merken

Terug
Naar boven