MuscleMeat

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Nee.. Ik dacht dat we s'avonds gingen BBQ'en? S'middags kan ik inderdaad. Maar heb om 5 uur afgesproken. En we weten allemaal dat als wij om 2 uur afspreken om te BBQ'en, wij het nooit redden om eerst te eten en daarna nog te gaan trainen en voor 5en klaar zijn.

Aanstaande zaterdag lijkt me beter.

• #1.062
Net, Cycle 2, week 3, squat

Pezen voelde prima maar wacht nog even met squatten. Dus Oly training.

-Clean & Jerk (voor het eerst jerk)
opgewerkt tot een onwennige 60 kg

-Power Cleans
Opgewerkt tot een aantal met 70

Snatches
-Opgewerkt tot een aantal met 50

Chins
10xbw
10xbw
10xbw

Leg extensions
3x10xpomp

-Vooral bij de jerk redelijk wat spanning op de achter kant van mijn schouders bij het uitstoten. Beetje raar, voortaan beter opwarmen ofzo.

Cleans gingen oké. Beetje wisselvallig. Ene keer perfecte clean en dan weer een fail maargoed, wel leuk dat ik het weer kan.

• #1.063
Net, Instapwedstrijd gewichtheffen op het USC

Weging was 81.9

-Snatch

Beurt 1: 50 kg
Beurt 2: 55 kg pr
Beurt 3: 60 kg pr

-C&J

Beurt 1: 60 kg pr
Beurt 2: 70 kg pr
Beurt 3: 75 kg pr
Beurt 4: 80 kg pr

Heb blijkbaar 4 beurten gehad??? Kan wezen dat ik de beurt van iemand anders heb gepakt:roflol: Was toevallig nog een Johan aanwezig.

Toen,

Cycle 2, week 3, Bench

5x75
3x85
9x95 pr?

Leuke dag gehad, heb overal filmpjes van, komen hier zo te staan.

Nice man. Goede gewichten.

Het was echt ****ing mooi johan die 80 was heel erg verdient!

De bench komt ook steeds dichter bij de 10x100, goed bezig.

• #1.067

Thanks man, je had ook mee kunnen doen! Zag je laatst nog Clean en Pressen;)

Het was echt ****ing mooi johan die 80 was heel erg verdient!

Ben er ook ****ing blij mee man. Wat kan ik zeggen, heb geleerd van de beste:cheer:

De bench komt ook steeds dichter bij de 10x100, goed bezig.

Ja inderdaad. Dat is nu wel het doel nu Legend Luuk officieel vertrokken is. Ik ben het hem verschuldigd.

55 Snatch:
http://www.youtube.com/watch?v=W6RVxVtIpHc

60 Snatch:
http://www.youtube.com/watch?v=KPflp-8EByg

80 C&J
http://www.youtube.com/watch?v=jTZWGm29blo

Joheennn kan je mijn flaters ook nog uploaden? Als je ze in je kanaal op youtube zet vind ik ze wel

Nice, ik zie het, thanks ouwe buffelaar. Kan je ook mn fail met 100 erop zetten? Even goed kijken waar het mis ging

Beste gewichten jonge, heb je weleens specifieke training gehad hierin of klooi je maar wat aan net als ik?

ok ik kan zaterdag dus ook, en ben dus van plan om zaterdag er voor te gaan trainen. hoe laat, waar etc. zou ik graag willen weten. johan jij heb die boerewors?

Voor degenen die alsnog vrijdag gaan trainen: ik heb vernomen dat er dan een hele buffe barman achter het roer staat van 10 tot half 4 smiddags!

• #1.076
Nice, ik zie het, thanks ouwe buffelaar. Kan je ook mn fail met 100 erop zetten? Even goed kijken waar het mis ging

Hahah, je wou kijken waar het mis ging? Je kan beter kijken wat goed ging, ben je minder lang bezig:D Ik zal eens even kijken, buffste man op aarde.

Beste gewichten jonge, heb je weleens specifieke training gehad hierin of klooi je maar wat aan net als ik?

Thanks man. Ik klooi inderdaad wat aan. Leer het wel van Kingcain. Wat bedoel je met specifieke training? Oly les van "gecertificeerde oly'ers" oid?

ok ik kan zaterdag dus ook, en ben dus van plan om zaterdag er voor te gaan trainen. hoe laat, waar etc. zou ik graag willen weten. johan jij heb die boerewors?

Ik ga ook zaterdag trainen ipv vrijdag. Zullen we uur of 1/2 trainen en daarna BBQ? Ik heb een wegwerpbbq weten te bemachtigen. Boerenwors gaat 'm niet worden aangezien dat van een boerderij in Broek op Langedijk komt. Hamburgers van de Appie dan maar?

Dat was een ongeluk. Ging niet expres. Wilde curlen..

Vet die filmpjes trouwens.

Edit: Vooral die laatste van Kincain. Haha.

Ahh, nou, een 80 kg curl zou wel erg impressive zijn dan;).

Morgen 12 uur in de gym paupers. Een "uurtje" trainen en daarna lekker anaboliseren.

is fine by me

ill bring the chips

• #1.079
Oke, waar bbq? Van tevoren vlees mee? Wie komen er? Als t logistiek te moeilijk wordt kunnen we ook bij mij.

1u in de gym lijkt me chiller.

Laatst bewerkt:
12 uur ouwe schrieperd! Ik zie het alweer gebeuren en ons om half 6 in de regen barbequen

Terug
Naar boven