Fitness Seller

Johan's Log

Hehe ja man, maar ik ben nou zo dun dat ik de neiging heb te verdwijnen tussen de moleculen in de lucht. Ik was vanaf half 6 daar, tot 6 uur nog ff in het krachthonk geweest om onze legendarische sjaak te aanschouwen en toen begonnen met de arbeid

gebeurt hier nog wat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Niks behalve wat gespam. Voortaan afspreken in jou log Kaines;)

Heb niet getraind. Voelde me niet lekker en had geen in om naar de gym te fietsen om Remi een deload af te werken. Doe t maandag wel samen met deadlift deload.

Voortaan afspreken in jou log Kaines;)

28wdqg9.jpg

but srsly, hoe laat vandaag?

• #1.106
2uur?

• #1.108
Net, cycle 2, deload, Deadlift & bench

Deadlift
5x60
5x80
5x100

Elevated deads
5x100
5x100
5x100

Bench
5x40
5x50
5x60

CGBP
5x80
5x80
5x80

Powercleans
2x40
2x50
2x60
2x70
2x75
1x80 op film
2xFx85 op film

Cleanen ging opzich wel goed. Kwam vooral bij de eerste fail erg hoog maar durf er niet onder te springen.

80: Let niet op de gay comments.

http://www.youtube.com/watch?v=pntVsao28_U

85:

http://www.youtube.com/watch?v=sl8GyfH7l1E

Laatst bewerkt:
let vooral op de gay comments, you just amazing, no homo

edit: kinovea.com, download die shit!

Laatst bewerkt:
Mooie clean man, goed bezig. Voelde die nou een stuk lichter dan op de wedstrijd?

Hmm kan de techniek beter beoordelen als het beeld iets meer naar links is geschoven.

• #1.112
let vooral op de gay comments, you just amazing, no homo

edit: kinovea.com, download die shit!

Ja heb t gedownload. Nog bedankt voor je schoenen btw.

Mooie clean man, goed bezig. Voelde die nou een stuk lichter dan op de wedstrijd?

Nee, niet bepaald:o Ik denk dat bij 80/90 de powercleankoek voor nu een beetje op is. Moet gewoon leren zakken.

Hmm kan de techniek beter beoordelen als het beeld iets meer naar links is geschoven.

Zo zie je het wel het meest in wedstrijden idd maar ik vind de zijkant toch veruit het best om te kijken. Kan je het ook in bovenstaand genoemd programma gooien.

Haha ik denk dat je dat van eddine niet helemaal snapt. Kijk is op je filmpje links boven

Dat verklaart het dus, dan mag die voortaan de "teaser" achterwege laten.

ik ben er morgen om 6 uur

• #1.117
Net, Cycle 3, week 1, squats,

Snatches
2x2x30
2x2x40
2x2x50
Ongeveer 5 of 6 singles met 60. Meeste niet erg mooi. Poep gaat nog flink omhoog en spring soms ook nog naar voren.

quarter squats
3x8x70

Back to back-ish Chins, 3 reps per set
20x3xBW = 60 reps + 1 ergens om Jesaja te intimideren. 61 reps = pr.

Curls
3 sets

-Snatches gingen mwa. Ben wel iets comfortabeler met die 60. Quarters ging oke, geen last van aanhechtingen. Back to back was redelijk intens maar we hebben wat in de tank gelaten.

Pezen lijken beter te worden maar de pijn verschuift een beetje van helse pijn bij het traplopen/fietsen naar af en toe een steek als ik sta of loop. Er zit iig verbetering in.

Wordt er nog wat gedaan morgen??

• #1.120
Wordt er nog wat gedaan morgen??

Ja man, ik ga vandaag en morgen. Ik dacht dat ik gister kon maar blijkbaar niet..

Enige wat ik tussen woensdag en vandaag heb gedaan was een wedstrijdje pus ups. 41 reps gehaald (pr).

Jij gaat dus ook morgen? Hoelaat?

Terug
Naar boven