MuscleMeat

Johan's Log

Ik ga morgen, ben er wrs om 1845

Supersorry man

Ja man, ik ga vandaag en morgen. Ik dacht dat ik gister kon maar blijkbaar niet..

Enige wat ik tussen woensdag en vandaag heb gedaan was een wedstrijdje pus ups. 41 reps gehaald (pr).

Jij gaat dus ook morgen? Hoelaat?

Nhiiccee poeshappss. Ik ben er ook misschien vandaag en sowieso morgen, vandaag beetje begin middag denk, uurtje of 3 als ik ga.

Ik ga morgen, ben er wrs om 1845

Morgen ben ik er ook, moet werken tot half 4 dacht ik, dus waarschijnlijk train ik van half 5 tot half 6 ofzo en dan blijf ik wel ff plakken

(half 3, ik ga zo weg van huis)

Supersucces man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Net, Cycle 3, week 1, MP

MP
5x45
5x52
8x60

MP
4x65
4x65
4x65

Dumbbell shoulder press
6x30 pr
5x30
6x26

Tricep rope pushdown & rehab shit
3x12xpomp

Calves
3x15xpomp

-Repout wederom iets teleurstellend. Is iig geen pr denk ik. Dumbbell presses was ik een beetje raar aan het doen, was de bedoeling 3x8x24 oid. Schouders helemaal leeg bij de shoulder presses.

Laatst bewerkt:
  • #1.126
Net, Cycle 3, week 1, Deadlifts

Deadlift
5x100
5x115
12x130 pr

Chins
5xBW
5xBW+10
5xBW+15
5xBW+20
5xBW+25 pr?
5xBW+30 pr
4xBW+35 pr (5F, 4 niet netjes)

-Bij de repout nog iets in de tank gelaten. Was ook uiteindelijk meer een conditioneel gevecht leek het wel. Best wel k*t eigenlijk. Vorm was redelijk maar kont blijft omhoog schieten, zeker als het zwaarder wordt. Chins gingen erg goed, nog nooit zo zwaar gegaan eigenlijk.

Nog een poging tot PC maar mijn pols was nog een beetje naar de knaker vd snatches van vorige week. Had ook nog iets meer kunnen doen maar had gister al getraind en ga morgen weer dus niet assistence gepompt.

Er zat inderdaad nog best wat in de tank bij je deads.

• #1.128
Er zat inderdaad nog best wat in de tank bij je deads.

Ja vond het ook niet zo chill meer na rep 8:roflol: Werd ook nog is lekker misselijk wat ik al zei.

Misschien voortaan maar aan de voorgeschreven reps houden en daarna met een wat hoger gewicht 3 of 5jes maken oid.

hey ouwe herpeshond kan je het filmpje ff sturen en niet posten?

• #1.131
Net, Cycle 3, week 1, bench

Bench 5/3/1
5x70
5x80
5x90

1x100
1x110 evenaring pr
3x110 pr :)

CGBP BBB
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Incline dumbbell press
8x24
8x24
8x24

-Pomp.

Ik wou de derde week gaan maxen op de bench en omdat ik al drie maanden niet meer dan 95 in mijn handjes heb gehad wou ik weer iets zwaarder gaan. Ik dacht doe een paar singles met mijn oude pr maar die eerste was zo licht (legde 'm ook zomaar weer terug) dat ik voor een dubbel wou gaan en dat werd een trippel.

Alles in 1 uur. Wat kort is. Right?

3x110, slappe zak.

3 x 110 :eek: Lekker ouwe pik! Beter laat je die 120 kg eens even zien wie hier de baas is

(ohwja kom is op msn voor dat filmpje)

• #1.134

Ik weet het man.. sorry..

3 x 110 :eek: Lekker ouwe pik! Beter laat je die 120 kg eens even zien wie hier de baas is

(ohwja kom is op msn voor dat filmpje)

Thanks buffste man op aarde. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat die laatste rep op de spreekwoordelijke tanden ging. 120 zou theoretisch moeten maarja..

Ik kan vanavond niet op msn, ik stuur hem wel een keer naar die paupertelefoon van je.

Dat kan helaas niet, want ik heb een paupertelefoon

Goede bench man. Hoelaat zijn jullie er morgen?

zat je pc filmpjes te kijken. maar die 85 had je wel kunnen hebben imo. ****ing mooie locatie trouwens ''de nieuwe boelelaan'' . ga wel s een keer daar trainen met jullie, lijkt me lachen....dan moet jesaja er ook zijn, vraag ik meteen ff een handtekening

• #1.138
Goede bench man. Hoelaat zijn jullie er morgen?

Thanks pik. Ik moet tussen 5 en 6 uur iets ophalen en ik ga die avond weer katabole dingen uithalen dus ik denk dat ik smiddags ga. Hoelaat kan jij?

zat je pc filmpjes te kijken. maar die 85 had je wel kunnen hebben imo. ****ing mooie locatie trouwens ''de nieuwe boelelaan'' . ga wel s een keer daar trainen met jullie, lijkt me lachen....dan moet jesaja er ook zijn, vraag ik meteen ff een handtekening

Haha, ja dat vind ik ook Leeman, ik moet er alleen even onder kruipen volgende keer.

Ja moet je doen man, weet niet hoever je woont? Moet je ff PM'en ofzo voor tijden etc. Je moet btw wel €10 betalen als je een handtekening van Jesaja wilt en hem nooit recht in de ogen kijken. (Ik neem die €10 wel aan, stort ik op zijn rekening)

13:00 ?

Terug
Naar boven