Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Is goed man. Nu even transvet laden, kan ik er morgen op 1 meal weer tegenaan.

Jullie praten ook veel onzin..... I like!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is goed man. Nu even transvet laden, kan ik er morgen op 1 meal weer tegenaan.

Haha, ja dat vind ik ook Leeman, ik moet er alleen even onder kruipen volgende keer.
Ja moet je doen man, weet niet hoever je woont? Moet je ff PM'en ofzo voor tijden etc. Je moet btw wel €10 betalen als je een handtekening van Jesaja wilt en hem nooit recht in de ogen kijken. (Ik neem die €10 wel aan, stort ik op zijn rekening)
!!
ik ben een palingboer, dus ben r normaal gesproken binnen een half uurtje. !!
en euh..duiken niet kruipenik ben een palingboer, dus ben r normaal gesproken binnen een half uurtje.
ik zie dat het vlakbij het ouwe ajax stadion is die nieuwe locatie. kun je daar wel altijd komen bij dat science park gebeuren?
ik train normaal 1x in de week bij tom trouwens

ja op woensdag train ik bij tom, sinds eind februari ongeveer.
nou ik dacht dat het science park beperkt bereikbaar was, dat gaf maps aan iig.
maar hoezo kun je niet trainen tijdens die cursus? doen r zoveel mensen aan mee dan? neem aan dat die cursus maar 45 min per keer duurt ofzo toch? beetje raar dat jullie dan de hele avond niet zouden kunnen trainen. ik zal volgende keer big tom op ze af sturen
ben jij een echte amsterdammer trouwens?

Nice idd dat je weer eens wat gewicht op je rug hebt gehad. Kan je niet de pinnen iets boven parallel zetten en dan pin squats doen zodat je altijd goede diepte hebt, of train je in een rack?
Ik zou maar snel doen. Binnenkort hebben we een nieuw leger van 30 stokzwaaiers die ook het gewichthefhok in mogen om ons leven te verspillen met 40kg deadlifts.
Zaterdag hebben we idd ook gedoopt tot anabole dag.