AndroidHealthClinic

Johan's Log

Haha, ja dat vind ik ook Leeman, ik moet er alleen even onder kruipen volgende keer.

Ja moet je doen man, weet niet hoever je woont? Moet je ff PM'en ofzo voor tijden etc. Je moet btw wel €10 betalen als je een handtekening van Jesaja wilt en hem nooit recht in de ogen kijken. (Ik neem die €10 wel aan, stort ik op zijn rekening)

:roflol: !!
en euh..duiken niet kruipen :D ik ben een palingboer, dus ben r normaal gesproken binnen een half uurtje.
ik zie dat het vlakbij het ouwe ajax stadion is die nieuwe locatie. kun je daar wel altijd komen bij dat science park gebeuren?
ik train normaal 1x in de week bij tom trouwens

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
:roflol:

Jullie praten ook veel onzin..... I like! :D

Onzin?! Zegt de man die cut op pizza's en donuts..

:roflol: !!
en euh..duiken niet kruipen :D ik ben een palingboer, dus ben r normaal gesproken binnen een half uurtje.
ik zie dat het vlakbij het ouwe ajax stadion is die nieuwe locatie. kun je daar wel altijd komen bij dat science park gebeuren?
ik train normaal 1x in de week bij tom trouwens

Haha, een palingboer, nice. Hoe bedoel je daar altijd komen? Prima bereikbaar met OV, fiets en auto.

Ik wist niet eens dat je bij Tom trainde? Nou we zijn meestal aanwezig op ma/wo/vrijdag maar door die knakergewichthefcursus kunnen we ma en wo niet trainen dus het zal de komende tijd een zooitje worden aangezien ik donderdag niet kan. Dinsdag is de beste dag denk ik. Zo rond een uur of 7 schat ik.

Net, Cycle 3, week 1, squats

Squats (parallel, barely)
opw.
5x100
5x100
5x100

-Bij de 2e set iets te diep gegaan (normale diepte zegmaar) en voelde ik weer een steekje maar als ik het maar net parallel houd kan het denk ik..

Powercleans
Heuleboel sets met 60 en 70, 1x80

Chins
1,2,3,4,5,4,3,2,1
2,3,4,5,4,3,2,1
2,3,4,5,4,3,2,1
10
10
6
3
3
=120 reps, pr. Youre up Legend

-Blij dat ik weer iets kon squatten, nu op deze hoogte blijven en gewicht toevoegen en bidden dat ik niet kapot ga. PC gingen mwa, was ook kk warm. Chins wou ik in trappen doen maar ik raakte het zat. Kan wezen dat de notatie niet helemaal klopt maar Seamen heeft het bijgehouden.

De squats zagen er goed uit.

ja op woensdag train ik bij tom, sinds eind februari ongeveer.

nou ik dacht dat het science park beperkt bereikbaar was, dat gaf maps aan iig.
maar hoezo kun je niet trainen tijdens die cursus? doen r zoveel mensen aan mee dan? neem aan dat die cursus maar 45 min per keer duurt ofzo toch? beetje raar dat jullie dan de hele avond niet zouden kunnen trainen. ik zal volgende keer big tom op ze af sturen :D

ben jij een echte amsterdammer trouwens?

Eindelijk weer skwats, laat die gains maar komen!

Nice idd dat je weer eens wat gewicht op je rug hebt gehad. Kan je niet de pinnen iets boven parallel zetten en dan pin squats doen zodat je altijd goede diepte hebt, of train je in een rack?

Voor de mensen die morgen gaan. Ik ben er om 1 uur

• #1.149
De squats zagen er goed uit.

Thanks Seamon.

ja op woensdag train ik bij tom, sinds eind februari ongeveer.

nou ik dacht dat het science park beperkt bereikbaar was, dat gaf maps aan iig.
maar hoezo kun je niet trainen tijdens die cursus? doen r zoveel mensen aan mee dan? neem aan dat die cursus maar 45 min per keer duurt ofzo toch? beetje raar dat jullie dan de hele avond niet zouden kunnen trainen. ik zal volgende keer big tom op ze af sturen :D

ben jij een echte amsterdammer trouwens?

Het is nu iig prima bereikbaar. Die cursus doen idd een stuk of 15 stokzwaaiers mee. Dan is het van kw voor 7 tot kw over 8 gewoon bezet. Verder zijn een aantal mensen afhankelijk van school/werk etc. Lang verhaal iig.

Nee man ik kom uit (komtie) Broek op Langedijk vlakbij Alkmaar. Woon hier nu een jaar of 4.

Eindelijk weer skwats, laat die gains maar komen!

Teringveel spierpijn van die 100 kg:o

Nice idd dat je weer eens wat gewicht op je rug hebt gehad. Kan je niet de pinnen iets boven parallel zetten en dan pin squats doen zodat je altijd goede diepte hebt, of train je in een rack?

Idd. Nee hebben we niet. Ik denk dat ik een box onder me kont gaan doen zodat ik net zoals eergisteren niet net te diep ga en de pezen sloop.

Voor de mensen die morgen gaan. Ik ben er om 1 uur

Ik niet zoals je zag, had een condoleance vandaag, morgen crematie dus ik ga dinsdag pas. Jullie ook?

hahaha een stuk of 15 stokzwaaiers :roflol: en broek op langedijk ken ik wel hoor. maar wel minder dat ze dan het zootje bezet houden die homofielen...
ik kijk wel wanneer ik een keer langs kom, locatie is super mooi

Ik zou maar snel doen. Binnenkort hebben we een nieuw leger van 30 stokzwaaiers die ook het gewichthefhok in mogen om ons leven te verspillen met 40kg deadlifts.

Ik zou maar snel doen. Binnenkort hebben we een nieuw leger van 30 stokzwaaiers die ook het gewichthefhok in mogen om ons leven te verspillen met 40kg deadlifts.

40 kg deadlifts moet je niet onderschatten natuurlijk. op dinsdag train ik niet dus das een k*t dag...mss een keer op een vrijdag dan of een zaterdag,,,anders zou ik t ook niet 1,2,3 ff weten

Zaterdag hebben we idd ook gedoopt tot anabole dag.

Inderdaad, deze hele week wordt het volop zonnig en rond de 20 graden. Na zaterdag wordt het helaas weer een stuk kouder en bewolkt. Misschien dat we die trip naar de kanovijver in het amsterdamse bos kunnen maken daar? Miljoenen naakte zwemmende chicks en barbeques all over the place. DE plek om met onze karige physieken te vervuilen.

Ik kan vandaag de hele dag, donderdag na mn werk om half 4 en zaterdag werk ik ergens op de dag 4 uurtjes (waarschijnlijk van 1 tot 5 helaas, maar dat moet ik nog even horen van pascal van cafe oerknal)

Van het weekend hoef ik niet te werken hoor ik net, dus ik kan zaterdag gewoon de hele dag

Wordt het warm dan?

de voorspellingen zijn van wel

• #1.160
Net, Cycle 3, week 2, MP

MP
5x45
3x50
7x61 pr (moest 63 zijn Arghh! Dus Opnieuw met 65)
5x65

MP BBB
5x10x40

Tricep rope pushdown vs facepulls
3x12 - 3x8 x pomperdepomp

-Klaar, morgen deads.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven