MuscleMeat

Johan's Log

@deadlift filmpje
Ik zou iets meer je schenen naar voren laten komen ipv naar achter zitten waardoor je schouders meer voor de bar hangen (klein beetje meer maar hoor) dan kan je beter je borst/bovenrug erin gooien wat ook gelijk je kont omhoog probleem verbetert.

Hoe laat ga je vandaag pompen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
@deadlift filmpje
Ik zou iets meer je schenen naar voren laten komen ipv naar achter zitten waardoor je schouders meer voor de bar hangen (klein beetje meer maar hoor) dan kan je beter je borst/bovenrug erin gooien wat ook gelijk je kont omhoog probleem verbetert.

Thanks man, er kloppen idd een aantal dingen niet. Ik ga ermee aan de slag.

Hoe laat ga je vandaag pompen?

Jij ging rond 7 toch? Kaines is er dan ook dus lijkt me prima tijd.

Priiiiiiima.

Geen mensen die eerder gaan? Vandaag moeten de squats en benches eraan geloven halverwege de middag en vanavond vanaf 6 verzorg ik weer een ouderwets katabole oerknal avond

• #1.206
Net, cycle 3, deload, Deadlift en MP

Deadlift
5x60
5x80
5x100

Chins
5xbw
5xbw+10
3xbw+20
3xbw+30
3xbw+40 pr
Fxbw+50 (nipt)

MP
5x30
5x40
5x50
10x40

PC's
Een paar

Curls
2x8x40

Aantal human flag pogingen

Laatst bewerkt:
Lol, 3xBW+40kg. Wat nou deload?

die 40+ chins waren erg mooi om te zien :) en je bent je human flag vergeten te loggen, ouwe turner die je bent!

• #1.210
die 40+ chins waren erg mooi om te zien :) en je bent je human flag vergeten te loggen, ouwe turner die je bent!

Thanks brohim, heb het toegevoegd.

Net, Cycle 4, week 1, bench

Bench 5/3/1
5x70
5x80
12x90 pr

CGBP BBB
10x70
10x70
10x70
10x70
10x70

Calves
3x18xpomp

Push ups
24x
14x
12x

Tricep rope extensions
3x16xpomp

-Wederom "iets" in de tank gelaten, dwz laatste rep was niet all out. Linkerpec staat alleen nog steeds een beetje spanning op.

Goede bench man, doe je eigenlijk weleens inclinewerk of alleen flat?

• #1.212
Goede bench man, doe je eigenlijk weleens inclinewerk of alleen flat?

Eigenlijk alleen maar flat idd. Kreeg een beetje schouderkanker daardoor maar wellicht een goed idee om weer is mee te beginnen. Bovenkant borst is zo plat als een zeker persoon zijn kuiten.

• #1.213
Net, cycle 4, week 1, squat

Squat (box+1 mat)
5x90
5x100
8x115
-beetje pijn in rechterkniepees bij rep 6. Repout was rommelig en voortijdig gestopt, zaten nog wel wat reps in.

Chins
10xbw
10xbw
10xbw

-Nog gaar van gister en pissig van mijn pees dus done.

Vandaag trainen? Ik ben er om 6 uur

• #1.215
Nee man, ik ben een weekendje weg, maandag weer.

Kniepees is weer ouderwets kapot, weekje invalide en daarna alleen nog maar deads. Geen squats meer in 2011. Taking leg extensions to the next level. Aaaaawh yyyeeaaahhh.

Morgen ben ik er om 6 uur. Trouwens sjaak heeft een nieuw logje, steek een hart onder de riem en laat een berichtje achter

• #1.219
Morgen ben ik er om 6 uur. Trouwens sjaak heeft een nieuw logje, steek een hart onder de riem en laat een berichtje achter

Helemaal overheen gekeken, ziet er wel beetje deaud uit idd.. Heb Sjaako überhaupt lang niet gezien in het USC.

Ik ben er om een uur of half 7. Moet godverdegodver 2 trainingen doen aangezien ik uiteindelijk toch niet kon trainen van het weekend.

Linken met mn mobiel is te omslachtig en ik dacht dat jullie google-fu way strong is. Tot vanavond

Terug
Naar boven