XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Net, cycle 4, week 1, MP en deadlift,

Deadlift
5x105
5x120
10x140 pr

MP
5x45
5x55
8x62,5 pr

MP BBB
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Chins
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Tricep rope pushdown
15xpomp
15xpomp
15xpomp

-Ongekende vorm van pomp bereikt. Deads niet voluit gegaan vanwege knie. Had wel 1 of 2 reps meer ingezeten. MP ging oke, rep 9 gefailt. Knie is over een week weer helemaal de oude. Alleen ga de squatdag eruitgooien en kijken of ik evt wat anders kan vinden. Is de 5e keer dat ik de boel op****.

Ik zie pr'tjes! Wel minder van je knie man dat die je nog parten speelt, ga je nu dus kijken naar alternatieve lowerbody oefeningen?

ben er morgen weer om 6 uur voor mijn drie wekelijkse 'forever alone' - sessie

• #1.224
Ik zie pr'tjes! Wel minder van je knie man dat die je nog parten speelt, ga je nu dus kijken naar alternatieve lowerbody oefeningen?

Ja squats zit er gewoon niet meer in voor een tijdje. Ik moet inderdaad wat vinden zodat mijn sateprikkers dat buffe UB nog een beetje kunnen ondersteunen. Quads zijn nog steeds weak as piss. Als je eventuele oefeningen weet.. pistols en dat soort shit gaan 'm niet worden. Is de diep en te explosief. Misschien hele lichte en niet te diepe lunges oid.

ben er morgen weer om 6 uur voor mijn drie wekelijkse 'forever alone' - sessie

Ik ga donderdag en vrijdag weer man. Lekker vrij en omdat ik maandag presses en deads heb gedaan en nu dus weer presses wil ik er wel een dag tussen hebben als 't ff kan.

• #1.225
Net, Cycle 4, week 2, bench

Bench
3x75
3x85
2x90
10x95 pr

CGBP BBB
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Leg extensions
3x16xpomp

Push ups
24xbw
16xbw

Had kort de tijd. Alles binnen 3 kwartier. Voelde me niet helemaal top dus bench was prima. 1 rep meer dan vorige keer. Op een goeie dag zouden het er 11 zijn. Op naar de 10x100. Begin de pomp ook meer en meer te waarderen.

Sterke bench man

Idd niet slecht man, ik verbaas mij erover dat je daarna nog aardig wat close grippers eruit knalt. Dat gaat mij een stuk minder af.

Kwa lowerbody zou je misschien super setjes kunnen gaan doen? Bulgarian split squats, reverse lunges naar rdl's, gewone lunges, db squats, goblet squats, step ups, db swings etc en dan die dus combineren zodat het nog enigszins pittig wordt aangezien je dus niet zwaar kan gaan.

Prima bench man.

• #1.229
Net, cycle 4, week 2, deadlift

Deadlift
3x115
3x130
8x145 pr

4sec deadlift
3x6x80

Chins
10xbw
5xbw+5
8xbw+20 pr
8xbw+20

BOR
5x10x60

BigMoneyBiceps
3x10x30

Was nog behoorlijk stuk van deads van maandag en de benches van gister en wou eigenlijk alleen de voorgeschreven reps doen maar omdat dat een beetje gay is toch iets meer mijn best gedaan. Wel redelijk wat in de tank gelaten. Hadden ook 9 reps kunnen zijn btw, de mensen aan wie ik vroeg te tellen, hadden niet geteld. Thanks youguys:roflol:

Nu comazuipen.

Thanks Mr Mike!

Idd niet slecht man, ik verbaas mij erover dat je daarna nog aardig wat close grippers eruit knalt. Dat gaat mij een stuk minder af.

Kwa lowerbody zou je misschien super setjes kunnen gaan doen? Bulgarian split squats, reverse lunges naar rdl's, gewone lunges, db squats, goblet squats, step ups, db swings etc en dan die dus combineren zodat het nog enigszins pittig wordt aangezien je dus niet zwaar kan gaan.

Neem normaal wel redelijk wat rust maar nu niet, was ook een stuk moeilijker gelijk. Thanks voor de variaties, ik ga eens proberen wat wel en niet werkt.

Bedankt, ena buffste man op aarde.

Ik hoor goede verhalen over comazuipen.

Nice deads bro en vooral je bench is flink!.

Ik had wel geteld, het waren gewoon 8 reps johan. De 9e had je ook prima kunnen hebben iig.

Goede bench btw

• #1.232
Biceps for da money!!!

Tellen is soooooo overrated. nogmaals sorry, maar ik was gewoon je perfecte techniek aan het mirin'

Morgen is mijn forever alone tijd 6, dikke doei

• #1.235
Ik kan niet zo vroeg kain, eerst werk dan wat shit regelen thuis en eten. Ben wss 8 uur pas in de gym. Forever alone-ze man;)

Dan ben ik wrs weer weg. Succes

• #1.237
Net, Cycle 4, week 2, MP

MP 5/3/1
3x50
3x58
6x65 (7F) pr

1x72,5
1x77,5 pr

MP BBB
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Chins
3x10xbw

Tricep rope pusdown
15xpomp
12xpomp
10xpomp

-Nog 2.5 kilo voor de BW press. Weet niet of ik blij moet zijn of moet huilen:roflol: Rep 7 was teringclose.

Tussendoor nog wat jerks gedaan maar toen kreeg ik inneens weer last van mijn bovenkant pec.. Weet nu waar het van komt. Voelde me verder verschrikkelijk beroerd maar in een goede mood om pr's te zetten.

Edit: Godver, dit wordt een mooie pagina.

Laatst bewerkt:
  • #1.238
Edit: Godver, dit wordt een mooie pagina.

:(

Net, cycle 4, week 3, deadlift

Deadlift 5/3/1
5x120
3x140
1x155

1x165 pr
Fx170
6x140

Chins
10xbw
5xbw+10
5xbw+20
8xbw+25 pr
10xbw

-Kankerrrrr, ik had stiekem, heel stiekem een easy 170 verwacht met ruimte om op de Gijsmeet 180 te attempten. Gaat de laatste tijd best wel goed met die repouts maar blijkt dat ik gewoon niet kan maxen. Komende tijd wat met singles oefenen en mijn ego weer bij elkaar rapen.

De 180 pak je wel op de meet!

Brutale chins trouwens

Terug
Naar boven