Fitness Seller

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Net, Cycle 4, week 3, bench

Bench 5/3/1
5x80
3x90
7x100 pr
-Bij 8 grepen de spotters te vroeg in.

CGBP
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60
-Volgende keer verhogen

Leg press
15x100
15x100
15x100
15x100
15x100

Push ups
26xbw
15xbw
13xbw

-Trainde alleen, was echt niemand die er ook maar een beetje betrouwbaar uitzag. 2 gasten die naast me stonden te curlen maar gevraagd. Teringzuur.

Leg press wordt mijn nieuwe vriend. Is wel eens fijn om een keer je quads te voelen ipv je pezen.

krijg je der van met dat gezeik van "ik kan niet komen omdat ik nog een meal naar binnen moet werken"

• #1.243
krijg je der van met dat gezeik van "ik kan niet komen omdat ik nog een meal naar binnen moet werken"

Slaat dit op mij?:mad:

Ik moest vrijdag langer werken en kon dus niet meer op tijd aanwezig zijn voor jullie homo's. Dus toen kon ik beter vandaag gaan aangezien mijn onderrug pulp was en ik sowieso k*tspotters kreeg. Dan liever met een iets minder pulponderrug en k*tspotters. En ik moet inderdaad nog kip snijden en shit. Hou niet zo van kapsalon voor mn training. Joh.

Ik moest vrijdag langer werken en kon dus niet meer op tijd aanwezig zijn voor jullie homo's. Dus toen kon ik beter vandaag gaan aangezien mijn onderrug pulp was en ik sowieso k*tspotters kreeg. Dan liever met een iets minder pulponderrug en k*tspotters. En ik moet inderdaad nog kip snijden en shit. Hou niet zo van kapsalon voor mn training. Joh.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.245
Yes I mad! Wat moet jij nou joh, hoorde dat jij dr ook wat van kan:roflol: Of was het Leo's eigen schuld van die 3x110.

Yes I mad! Wat moet jij nou joh, hoorde dat jij dr ook wat van kan:roflol: Of was het Leo's eigen schuld van die 3x110.
Ik zeg verder niks. Maar de volgende keer wacht ik gewoon totdat die bar op zn keel ligt voordat ik 'em eraf til..
:trollface:

Laatst bewerkt:
Heb wat pagina's zitten lezen, je UB is erg sterk man, flinke bench! Wel balen van je knie man, flinke kak is dat.

Priceless, trolling skills are strong with me

• #1.249
Ik zeg verder niks. Maar de volgende keer wacht ik gewoon totdat die bar op zn keel ligt voordat ik 'em eraf til..
:trollface:

Hahah, je bedoelt tot de bar op zijn knieën ligt.

Heb wat pagina's zitten lezen, je UB is erg sterk man, flinke bench! Wel balen van je knie man, flinke kak is dat.

Thanks man. Ja ik heb er op het moment vrede mee. Te vaak verkloot etc dus gewoon geen doelstellingen meer mbt squat. Nu alleen kijken of ik iets kan maken van die lucifers van me en de deadlift naar 200. Verder is UB idd altijd al sterker geweest.

Priceless, trolling skills are strong with me

• #1.251
Net, Cycle 4, deload, MP en "Squat"

MP
10x40
5x50
5x50
10x40
10x40
10x40
10x40

CGPB
10x60
10x80
10x90

Chins
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Leg press
15x60
15x70
15x80
20x100

Side raises
2 sets

Tricep rope pushdown
2 sets

Was in een andere gym, was niet echt een plan, heb MP en leg press kunnen de doen, de rest was bonus. Lekker gepompt.

Laatst bewerkt:
Bazentraining!!!!

Wrm zoveel volume elke x johan, voer beetje angst in dat cns!!

• #1.255
Wrm zoveel volume elke x johan, voer beetje angst in dat cns!!

Is deload man. En Wendler is vooral repouts natuurlijk. Maar je hebt zeker gelijk, ik ga semiheavy singles na de repouts erin gooien. Merk dat ik teringslecht word in singles. Helemaal na het deadliftdrama van vorige week.

En met een cycle of 3 gaan de repouts ook niet meer zo makkelijk denk ik..

Is deload man. En Wendler is vooral repouts natuurlijk. Maar je hebt zeker gelijk, ik ga semiheavy singles na de repouts erin gooien. Merk dat ik teringslecht word in singles. Helemaal na het deadliftdrama van vorige week.

En met een cycle of 3 gaan de repouts ook niet meer zo makkelijk denk ik..

Heavy singles, ik voel een 300 DL aankomen als je weer in de single mood bent.

• #1.257
Net, Cycle 4, deload, bench EN Cycle 5, week 1, "squats"

Leg press
15x80
15x100
15x120
20x140

Leg extension
3x15xpomp

Bench 5/3/1
5x40
5x50
5x60

bench BBB
10x70
10x70
10x70
10x70
10x70

Toen werd het vies:

Tricep ext: 2x8xpomp
Tricep rope ext: 2x12xpomp
Dumbbel flies: 3x8xpomp
Incline bench: 2 sets
Push ups: 2x20xbw
Chest supported "J" Curls:3x10x27
Calves: 3x12xpomp

-:roflol: Nou, deload is over, laat het kapotgaan beginnen.

"intense mexican stare"

Heavy singles, ik voel een 300 DL aankomen als je weer in de single mood bent.

Geef me 2 maanden.

Laatst bewerkt:
  • #1.258
Net, Cycle 5, week 1, MP

MP 5/3/1
5x48
5x55
8x63 pr

1x70
1x75
Fx80
9x60 pr

Iso lateral shoulder press..
15x60
15x60
15x60

Tricep rope extension
15x21
15x21
15x21

Wat side raises

-Prima train ondanks de fail. Was ervan overtuigd dat ik hem zou halen na de relatief easy 77,5 en met de snelheid waarvan de 75 vandaag omhoog ging. Maar was gewoon een fail. Op het voorhoofd nog wel. Volgende keer.

Jammer van de 80kg johan. Toch nette presses.

• #1.260
Jammer van de 80kg johan. Toch nette presses.

Thanks koning Press. Die 80 wordt gerookt binnenkort.

Ik ben tevens in het bezit gekomen van een Push/Pull schema en toevallig gaan de buffste man ter wereld en de meest functionele man van de wereld dat schema doen. Wellicht join in ze in mijn ongoing search to buffness.

Gewicht lijkt trouwens weer de goeie kant op te gaan. Heb sinds kort een baan die ik tot september aanhoud waarbij ik elke dag 8u opsta en +-12u naar bed ga en ik kan mijn meals wat plannen. Normaal is dit:

-100 gr havermout, 300 ml melk
-0,25 liter choco, 50 gr amandelen
-2 a 3 bruine bolletjes met 100 gr vlees, 2 eieren, glas melk
-500 gr kwark, 0,25 liter choco
-200 gr vis/vlees, 100 gr pasta/rijst evt groenten
-500 gr kwark, 50 gr amandelen

*op trainingsdagen worden de laatste 50 gr amandelen 1 liter chocomel.

Lijkt goed te gaan, de choco sleept me er door heen (gratis choco op werk). Lekker veel suiker maar **** it, deze magere jongen wilt de 90 kg proeven.

Terug
Naar boven