AndroidHealthClinic

Johan's Log

Pics van je zusje?

Ik bedoel je push/pull schema.

Net in elkaar geflanscht

Bijlagen

Kilootje kwark, nice :)

Dus je stopt met Wendler?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.266
Net terug van de Gijsmeet.

Omdat alles bezet was begonnen met MP (van tevoren clean)
8x40
5x60
2x70 pr (nooit gerept met 70:rolleyes:)
1x75
Fx80
Fx80

-Vrij kansloos, vond het cleanen ervoor ook niet superchill maar dat mag geen excuus wezen.

Deadlift
8x60
8x120
-Toen moest één of andere Marokkaan stappen van 100 kilo maken en hebben we wijselijk een andere stang gepakt:
5x130
3x150
1x170 pr
1x180 pr

-Aaaawww yyyeeaahhh, eindelijk beweging, let's make things less gay. 180 op film, verder een paar foto's van.

Swissbar bench
8x53
5x83
5x93
3x103
1x113 pr
Fx118

-Had überhaupt nooit geswissbarbenched maar vond hem wel chill. Verder heb ik met normale bench nooit meer dan 3x110 gedaan dus is 113 een soort van bench pr

Axle clean & press
2x40
2x60
1x80

-Toen sloeg bij het zakken de kniepeeskanker genadeloos toe. Weer een week invalide. Teringk*t maargoed. Dat mag de deadliftpret niet drukken.

Nogwat chins gedaan verder.

-Op de één of andere manier ben ik nu volledig gesloopt, meer dan anders. Had nog 2 hamburgertjes te pakken waarvan 1 eigenlijk best wel rauw en die ligt nog steeds een beetje te pruttelen. Verder topdag gehad met oa Chris en Erwin lopen pompen en een andere Johan gesproken die nét iets buffer was dan ik. Paar nieuwe gezichten gezien en een paar bekende. Mooi dagje.

Laatst bewerkt:
  • #1.267
En net zoals vorig jaar verdient deze dag een speciaal plaatje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan het plaatje niet zien. Maar de foto's volgen binnenkort. Misschien morgen als ik zin heb.

• #1.269
Apart, ik wel. Fotoooooos!

jouw deadlift moet flink omhoog t.o.v. die presses man! y no can see picture neither... maare was gezellig!

Goed gedaan vandaag man! Weer een gezicht bij de naam ;).

Die hamburgers heb ik uiteindelijk maar opgegeten geloof ik haha. Niemand wou ze meer. En die swissbar bench was nice :).

Oja en die johan was idd een stukje buffer :rolleyes:

Nice deads! Wel balen van je knie..

Mooi pr'etje op die deadlift!

En ik ben idd van plan om volgende week Wendler te beginnen, dus was hier al een poosje aan het meekijken.

• #1.275
jouw deadlift moet flink omhoog t.o.v. die presses man! y no can see picture neither... maare was gezellig!

You know it. Ik word alleen constant tegengewerkt door dingen als die pees.. Was idd gezellig!

Goed gedaan vandaag man! Weer een gezicht bij de naam ;).

Thanks man, ja idd. Weet ik eindelijk van wie die anoying orange avatar is;)

Die hamburgers heb ik uiteindelijk maar opgegeten geloof ik haha. Niemand wou ze meer. En die swissbar bench was nice :).

Oja en die johan was idd een stukje buffer :rolleyes:

Ja er lagen gewoon teveel kolen in waardoor het er van buiten prima uitzag maar van binnen nog lekker koud:o Swissbar is idd nice, maar die heb jij in Raalte uiteraard ook liggen.

Nice deads! Wel balen van je knie..

Thanks flower! Ja het is erger dan ooit vandaag, moet gewoon de auto uit geholpen worden.

Mooi pr'etje op die deadlift!

En ik ben idd van plan om volgende week Wendler te beginnen, dus was hier al een poosje aan het meekijken.

Thanks man. Ja ik vind Wendler een aanrader. Ben ook altijd beter geweest in reps. Keerzijde is wel dat als je niet oplet, je 1RM zeer dichtbij je 5RM gaat liggen. Bij mij dan. Maar je kan er in principe alle kanten mee op en het is redelijk flexibel, dat is wel mooi.

t*ring, kniekanker blijft je tergeren man, wat kak. Dan vind ik het niet zo gek dat je presses zo sterk zijn.

Congrats met je pr man, beter gaat die knie wel even normaal doen.

• #1.277
t*ring, kniekanker blijft je tergeren man, wat kak. Dan vind ik het niet zo gek dat je presses zo sterk zijn.

Congrats met je pr man, beter gaat die knie wel even normaal doen.

Ja ik heb het ook helemaal gehad man. Ga weer naar de fysio. Heb Johan Langhorst gesproken op de meet en die had er ook last van maar die laat het behandelen met aan aantal methoden die goed werken en ik ga eens kijken of ik een fysio kan vinden die dat ook gaat doen. Wou ook nog een MRI laten doen eigenlijk.

Hier is mijn deadlift. In verhouding blijft het redelijk gay maar aangezien dit 15 kilo boven mijn oude pr is, hoop ik nog flink wat stappen te maken het komende jaar. Was wel behoorlijk de max voor vandaag, was geen juweeltje oid.

http://www.youtube.com/watch?v=2COyBNbW4gM

Filmpje duurt erg lang, skippen naar 50 sec ergens.

je broek nakt je!

Geen juweeltje maar wel tof om te zien, nog iemand met dezelfde riem haha.

Hoop voor je dat het een beetje gaat helpen dan. Voor nu gewoon blij zijn met die 180, op naar de 200 :D

Bazige deadlift pik

Hoe laat ben je er morgen? ik waarschijnlijk ergens in de avond

Terug
Naar boven