AndroidHealthClinic

Johan's Log

Wtf johan ik wist niet dat je 180 gelift had... nice man! :D Nu begin je een beetje man te worden aangezien ik blijf falen worden de kilo's tussen ons groter dus hoef je je geen zorgen meer te maken. :p

foto's komen wat later. heb een redelijke katabole 24 uur achter de rug

nice deadlift man

uh... jesaja ... ik heb helemaal geen foto van je deadlift :(

wel deze

2aajx40.jpg

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 22:06 ----------

en eentje voor johan, je 180

2iuamtj.jpg

Haha, ****ing brute foto van Johan man. Erg jammer weer Kain. Helemaal geen enkele foto waarin de kanonnen in volle glorie te bewonderen zijn? Wat ben je toch een slechte fotograaf.

Krijg je er van als je de hele tijd staat te zeiken dat ik met flits moet fotograferen :)

Nice foto gek!

Effe wat anders, die rode platen, wat is dat voor een spul en waar komt het vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.289
Thanks voor de foto kain, vette shit! Heb je er nog meer? Je had er teringveel toch? Ff ergens uploaden als dat kan?

@Miron: geen idee man, was bij Gijs, moet je bij hem wezen. Soort van gym matten ofzo.

goeie kwaliteit fotos Kin, ga je ze ook nog allemaal uploaden in die meet thread donderen?

@ jesaja: we kunnen wel wat plates en die rode platen weg shoppen, dan heb je alsof een fairly nice deadlift pic

@ johan: epische foto

Laatst bewerkt:
Er zitten juist teveel plates op om realistisch over te komen.

Fairly nice training zaterdag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.295
Wtf johan ik wist niet dat je 180 gelift had... nice man! :D Nu begin je een beetje man te worden aangezien ik blijf falen worden de kilo's tussen ons groter dus hoef je je geen zorgen meer te maken. :p

Haha, ik zal me altijd zorgen blijven maken Sanne.

Thanks man. Jij ook zag ik, alleen net ff beter;)

Fairly nice training zaterdag!

Thanks man.

-Ben na de meeting totaal niet lekker geworden. Krijg nu nog steeds amper eten door mijn keeltje. Heb ook totaal geen energie dus. Rustig opbouwen en miss vrijdag weer trainen.

Ja, klopt moest er ook wel veel maken om een goede uit te krijgen. Weinig licht en wilde geen flits gebruiken om mensen niet te iriteren. Ik heb er nog wel een paar maar die vind ik niet zo mooi. (bewogen en niet scherp) Helaas niet je dl. Volgende keer doe ik verzoekjes :)

Echt mooie foto's man! :)

Heel DBB wil de "mislukte" foto's natuurlijk ook zien man. Zou je die auch willen posten? Ze zien er btw wel bruut uit, dat mag gezegd worden.

Terug
Naar boven