MuscleMeat

Johan's Log

veel volume voor rug man, nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
veel volume voor rug man, nice!

Thanks PV. Kon ook verder niks anders dan volume.

Net, cycle 6, week 2, bench

3x75
3x85
6x100

1x100
1x110
Fx120

Chest press plate loaded
10x40
10x70
8x70
8x70

Flyes
2x15

Tricep extensions
4x10x21

-Kak training. Heb al eens 7 reps gehaald met rep 8 bijna in de pocket. Ook heel logisch om dan te gaan maxen:o Niks aan te doen.

• #1.363
Net, deload

MP
5x30
5x40
5x50

Incline BP
8x40
8x60
8x80
8x80

Shoulder press machine
8x40
8x70
9x60

Fat bar chins
12xbw
10xbw

Side raises
2x12

Machine curls
2x10

-Beetje pompen, nice. Aanstaande maandag beginnen met Juggernaut method. Soort 5/3/1 alleen met een aantal verbeterde puntjes.

Juggernaut method, is dat niet een E-book?

Oja, prima trainings enzeau.

Toch netjes man, je weegt niet zoveel toch?

• #1.366
Juggernaut method, is dat niet een E-book?

Oja, prima trainings enzeau.

Ja man, kreeg het opeens en leek me wel wat. Zit toch een beetje in between op het moment dus misschien een goed moment om te switchen.

Toch netjes man, je weegt niet zoveel toch?

Wat bedoel je, deze training? Was pompwerk man:D

Ik weeg idd tussen de 80 en 85. Vorige week richting 80. Gewicht gaat met pieken en dalen maar het ontbreekt aan de constante factor om genoeg binnen te krijgen. Misschien dat ik binnenkort weer eens een fototje plaats, UB gaat oké iig. De quads worden al een tijdje niet meer getraind ivm de peesontsteking.

Ben overigens naar de fysio geweest en die vond ook dat het tijd was voor een MRI. Nu even een dokter zoeken in Amsterdam.

No ik bedoel je bench, (bijna) 120 is wel netjes voor dat BW

• #1.368
No ik bedoel je bench, (bijna) 120 is wel netjes voor dat BW

Ah, ja thanks. 1x120 zou 1.5xBW zijn. Ik had hem overigens mentaal al binnen toen ik bijna 8x100 en 10x95 benchte. Had hem toen eigenlijk moeten pakken. Binnenkort.. samen met 10x100.

• #1.369
Net 3 dagen naar een hotel+spa geweest met vriendin, lekker naakt bubbelen en stomen en shit. Nog een massage genomen en volgens mevrouw zat het goed vast. Nu meer last dan ooit van traps.

Zowaar nog kunnen pompen in "de gym" daar. Half uurtje dumbbell presses tot 22 kg, chest press, calves, hamstrings en triceps opgeblazen.

Morgen weer een dagje aankloten en vanaf maandag nieuw schema.

Ga zaterdag, ik ga pr's doen :)

• #1.371
Ga zaterdag, ik ga pr's doen :)

Nee, je kan blijkbaar prima zonder me:mad:

Net, deload, dl en rug,

RDL
10x40
8x60
8x80
8x100
8x120
10x140
-bar glipte bij 3 uit mijn handen, had geen magnesium. Handen wassen en set afgemaakt.

BB rows
10x40
10x60
10x80
10x60

Chins
5xbw
5xbw+10
5xbw+20
5xbw+30 pr

Cable row
8x60
8x60
8x60

Machine curl
10xpomp
10xpomp
10xpomp

-Priiima. Moet voortaan geen rows doen wil ik iets presteren met chins. Ging voor de 5xbw+40 maar dat was een ramp geworden.

Laatst bewerkt:
  • #1.372
Update pic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben niet tevreden hoe het met de vooruitgang qua bw gaat. Maar dit heeft ook te maken met het feit dat ik mijn benen niet goed kan trainen. Er blijft dan ook weinig van de sateprikkers over. UB vooruitgang daarentegen ben ik redelijk tevreden over.

Edit: Ik zie nu pas dat hij scheef is..

Bigmoneybiceps!!! Hoeveel weeg je nu dan?

Deze man kan dat gewoon, vet verliezen en massa gainen tegelijkertijd.

Allright. Ben zoiezo van plan zelf te kopen, alleen dan moet ik t bestellen en dat duurt natuurlijk even. Vandaar dat ik slechts een beetje nodig heb om de komende paar trainingen te overbruggen.

Ik ben er morgen weer om 1745. Dan kan je wat krijgen

BRUTTAAALLLLEEEEE massa

Terug
Naar boven