AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Net, Cycle 1, wave 2, deadlift

Deadlift T&G
5x90
5x100
10x110
10x110
24x110 pr

Lunges
2x20meterxbw
2x20x20kg
2x20x20kg

GHR
8xbw
10xbw
8xbw

Planks
20 sec met 25 kg
15 sec met 35 kg

Calves
3x18x125

-Buh wat een dag. Wou eigenlijk niet zo mijn best doen op de repout maar Leo had er 23. Pees hield het wel uit bij de lunges. Morgen MRI.

Thanks Seamen. Lang niet gezien ouwe beul.

Je hebt toch niet gedronken Matthijs? Dacht dat je dat niet meer zou doen!

jaaaa daartom heeft Ronnie 1 lat ??? 50.............crazy

1 lat van Ronnie teken ik voor.

Edit: Nog 50 kilo extra en heb ik jou weight gechind. Op naar de DestreyChin!:roflol:

Laatst bewerkt:
Lekkere repout hoor, met deadstop, ja toch?

Ben benieuwd naar de uitslag van de MRI. Hopelijk hoef je er niet zo lang in, wat een takkegeluid :o

• #1.424
Lekkere repout hoor, met deadstop, ja toch?

Ben benieuwd naar de uitslag van de MRI. Hopelijk hoef je er niet zo lang in, wat een takkegeluid :o

Nee man, T&G. En zo lekker voelde hij niet toen ik klaar was..;)

Ik kreeg zon brief dat je helemaal niks van metaal mee mag nemen enz. Ben wel benieuwd. Ook naar wat er zich allemaal binnen mijn knie afspeelt.

Mri is gewoon stil liggen en net niet in slaap vallen.

Denk dat deze training voor die test ook wel beter kan zijn, misschien meer te zien nu je het toch beetje getriggerd hebt.

• #1.426
Mri is gewoon stil liggen en net niet in slaap vallen.

Denk dat deze training voor die test ook wel beter kan zijn, misschien meer te zien nu je het toch beetje getriggerd hebt.

Hoop met de MRI dat ik achter de oorzaak ga komen. Ik denk dat de peesontsteking een gevolg is van "iets". Niet het probleem op zich.

• #1.427
Net, cycle 1, wave 3 (amrap 75%), bench

Bench
5x45
3x65
1x75
14x80

Chins
10xBW
10xBW
10xBW

CGBP
5x80
5x87,5
5x90

-Was moe van verhuizing en had maar een uur de tijd. Wel oke verder. Weet niet wat mijn nieuwe trainingsmax nu is. Even door een formule trekken. Verder ging de MRI niet door. Mijn kuiten waren te buff voor het apparaat. Maandag nieuwe afspraak in grotere.

Laatst bewerkt:
kijk die boy, 14xBW benchen like a boss.

Dikke bench ouwe!

Jammer van die MRI in elk geval, duurt wel erg lang zo heb ik het idee man, takkezooi.

• #1.433
kijk die boy, 14xBW benchen like a boss.

Bwa, zat net eens te bladeren en heb 13x87,5 gehad geloof ik.. In een periode dat ik teringhard ging op de benchrepouts. Maar had gister dag van 10 tot 5 lopen verhuizen dus had wat invloed kunnen hebben. Hoeveel doe jij met je BW btw?

Dikke bench ouwe!

Jammer van die MRI in elk geval, duurt wel erg lang zo heb ik het idee man, takkezooi.

Ja duurt het ook.. veelste lang. Word ook steeds banger dat er vanalles mis mee is enzo (operaties, kunstknieën en dat soort scenario's:o).

Bwa, zat net eens te bladeren en heb 13x87,5 gehad geloof ik.. In een periode dat ik teringhard ging op de benchrepouts. Maar had gister dag van 10 tot 5 lopen verhuizen dus had wat invloed kunnen hebben. Hoeveel doe jij met je BW btw?

dunnow, volgens mij ook wel eens 15 mee gedaan ofzo.. geen idee precies man homieZ

• #1.435
Net, Cycle 1, wave 3, da leg presses

Exentric leg ext
3x20

Leg press
20x80
20x100
20x100

GHR
10xbw
10xbw
10xbw pr

Lunges
16xbw
16x20
16x20

Abs
3x12

Calves
3x18x125

-Good. Fijn om te voelen dat er überhaupt nog iets zit in de lucifers ipv peespijn. Vandaag MRI gehad en vrijdag uitslag als het goed is. Woensdag een repout op de MP met 50 kg or so en een chinchallenge.

AHAAAAAAAA chinchallenge!

• #1.437
Net, cycle 1, wave 1, week 4, MP

MP
5x35
3x40
1x45
15x50 pr

Chins
21xBW pr

-Done. Had 20 min. Repout was behoorlijk slordig, verrotte kin aan overgehouden. Morgen de rest van de assistence samen met DL dag.

Laatst bewerkt:
  • #1.438
Net, Cycle 1, wave 1, week 4, deadlift

Deadlift
5x80
3x95
1x110
18x120 pr

Walking Lunges
20 meterx20
20 meterx30
20 meterx30

CGBP
5x100
5x100
5x100 pr

GHR
8xbw
8xbw
8xbw

Calves
18x130
18x130
18x130

-Repout was met deadstop. Conditioneel gebroken. GC's waren ook prima, moest nog wat assistence van gister erin proppen.

Verder heb ik mijn MRI uitslag binnen. Conclusie: niks aan de hand met de knie of het kraakbeen. Alleen peesirritatie dus. Gaat steeds beter, lunges kan ik steeds iets zwaarder. Nu nog even kijken wanneer ik weer kan squatten. Ga het langzaam opbouwen in ieder geval.

ik ben benieuwd man! nice close-grips btw

• #1.440
Food gaat weer lekker! Zo ziet het er de laatste tijd uit. Mag eigenlijk nog wel meer gezien zhe metabolisms.

-4 eieren, 75 gr havermout
-liter volle melk
-200 gr tartaar, 100 gr rijst
-200 gr kip, 75 gr noodles
training
-liter chocomel
-500 gr kwark, 50 gr amandelen

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 01:06 ----------

ik ben benieuwd man! nice close-grips btw

Ik ook mayne. Thanks!

Terug
Naar boven