Fitness Seller

Johan's Log

zo zo zo, nette bench hoor. Een hele meneer al weer!

ja, maar daar waren we ook stabiel rond het diepte punt geweest en hadden we gevoetbald bij SSC de Zeemeeuwen o.i.d.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 22:00 ----------

ow en waar blijft de belofte? Hij is een beetje aan het haken merk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
zo zo zo, nette bench hoor. Een hele meneer al weer!

ja, maar daar waren we ook stabiel rond het diepte punt geweest en hadden we gevoetbald bij SSC de Zeemeeuwen o.i.d.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 22:00 ----------

ow en waar blijft de belofte? Hij is een beetje aan het haken merk ik.

Ik ga volgende week voor 8x100. Gaat wel spannend worden denk ik.

De belofte is de wanhoop geworden. Woensdag komt hij weer.

Boh 11x 92,5 wat een gek. Die 8x 100 wordt spannend maar wel haalbaar.

• #1.484
Boh 11x 92,5 wat een gek. Die 8x 100 wordt spannend maar wel haalbaar.

Ik hoop het, zou wel lekker zijn. Anders wordt de 10x100 een 2012 project.

Ik ga me wellicht inschrijven bij een PL wedstrijdje van het USC. Bench en deadlift dan uiteraard. Even kijken of het uitkomt en wat de regels zijn etc.

gast, 10x100, druk gewoon die 120. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

Johan, train jij regelmatig bij USC? Hoe zijn de voorzieningen daar?

oh ok, dan maak ik me nergens druk om.

8x100 tng = 3x130 paused :trollface:

• #1.491
Johan, train jij regelmatig bij USC? Hoe zijn de voorzieningen daar?

Train er vast man. Ruimte is echt prima, gewichthefplatformen, goed materiaal, nieuwe machines, genoeg gewichten, kost geen drol etc. Alleen de mensen.. Ik ben een van de sterkste mensen daar. Dat zegt wat:roflol:

Op zich geen probleem maar soms loopt het gewoon over met crosfitters, roeiers en random debielen. Dat wil nog wel eens irriteren als je er 3x per week je shit wilt doen. Verder is het management niet echt enthousiast van "powerlifters" of mensen die iets anders doen dan crosfit of roeien.

oh ok, dan maak ik me nergens druk om.

You shouldn't. Hoe gaat het trainen dan Sjaak, je logt niet meer?

Ik train niet krachtgericht enzo.. Als ik echt wil doe ik dat makkelijk man maar is niet zo mind-muscle-connected meer weet je.

Log niet meer idd, train ook niet meer serieus, deel al me lifts maar door 2, dat is hoe sterk ik nu ben.

• #1.493
Net, Cycle 1, wave 3, week 2, deadlifts

Deadlift
5x145
5x145
5x145
10x145 pr

Lunges
16x40
16x40

GHR
8xbw
8xbw
8xbw

Calves
18x160
18x160
18x160

-Helemaal stukgegaan op de repout. Had hem gefilmd en was wel blij met de eerste reps. De laatste wat minder, vooral middenrug lijkt soms te snel te breken. Misschien zet ik het filmpje zo nog even online voor advies. Ik had het slecht tijdens de Lunges dus snel afgemaakt en naar huis. Wel "leuker" om met hogere gewichten te deadliften, ik kan in de voorgaande setjes echt de techniek er in proberen te slijten. Dat werkt niet zo met 100 kilo. Knie gaat echt weer lekker, ga nu beginnen met speciale oefeningen ervoor. Voor het nieuwe jaar wellicht wat lichte squats.

Log niet meer idd, train ook niet meer serieus, deel al me lifts maar door 2, dat is hoe sterk ik nu ben.

Too bad mayne, heb je al sixpack?

Train er vast man. Ruimte is echt prima, gewichthefplatformen, goed materiaal, nieuwe machines, genoeg gewichten, kost geen drol etc. Alleen de mensen.. Ik ben een van de sterkste mensen daar. Dat zegt wat:roflol:

Op zich geen probleem maar soms loopt het gewoon over met crosfitters, roeiers en random debielen. Dat wil nog wel eens irriteren als je er 3x per week je shit wilt doen. Verder is het management niet echt enthousiast

Ok, ik ben doorgaans het grootste gedeelte van de dag op Science Park dus het zou misschien een idee zijn om daar te gaan trainen.
Alleen nog geen woonruimte in Amsterdam, dus nog even afwachten.

Ik train nu in H.I.Ambacht, daar woon ik bij m'n ouders.
Ik wil wel in Amsterdam wonen dus aangezien ik daar het grootste deel van de dag ben en het veel reistijd scheelt.

Scheelt iig als je gewoon meteen uit science park kan gaan trainen, scheelt weer in reistijd en als je toch in a'dam gaat wonen heb je iig een plek om te trainen.

Precies!

win win win situatie :)

Terug
Naar boven