Fitness Seller

Johan's Log

trainen in ambacht is erwin situatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook gruwelijk slecht met maxes. Misschien ligt het aan wendler ?

komt dat je gruwelijk lang 15 plus reppers aan het doen bent (met wendler), ontwikkelt je krachtuithoudingsvermogen maar niet je maximale kracht. Pas wanneer je in de regio van 5 reps of minder gaat zitten dan zal je beter worden in maxen.

• #1.505
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook gruwelijk slecht met maxes. Misschien ligt het aan wendler ?

komt dat je gruwelijk lang 15 plus reppers aan het doen bent (met wendler), ontwikkelt je krachtuithoudingsvermogen maar niet je maximale kracht. Pas wanneer je in de regio van 5 reps of minder gaat zitten dan zal je beter worden in maxen.

Dat weet ik wel zeker. Daarom probeer ik na de repout zo nu en dan een paar heavy singles te doen ofzo. Het is overigens niet zo dat je totaal geen maximale kracht ontwikkeld. Wel minder dan dat je zou doen bij een schema met minder volume etc maar goed.

Ik ga na juggernaut sowieso weer 3x5 en 5x3 en dat soort shit doen. Nog 1 week en dan de laatste wave.

• #1.506
Net, Cycle 1, wave 3, week 2, MP

MP
5x60
5x60
5x60
10x60
1x70
Fx80

Machine shoulder press
10x70
10x70
10x70

Pullups
10xbw
10xbw
10xbw

Cable row
8x67
8x67
10x77

Curls
10x30
10x40

CGBP
10x60
10x75
14x75

-Prima train. Kleine aanvaring met instructeur die op moment supreme bij de 80 MP aan komt hobbelen om te vertellen dat er sluiters op de stang moeten. Ik stond er al onder! Word normaal niet zo snel boos maar schoot best wel uit de spreekwoordelijke slof. Toch verdoet.

Laatst bewerkt:
Ho ho vergeet je niet de challenge te vernelden oude close grip baas

haha... ik ben nieuwsgierig :D

epic k*t moment voor een max ook... na 10x60 pompen 1x80 attempten dawg

Je wil eigenlijk niet weten hoe snel die 80 omhoog ging, maar johan vind het dan belangrijk om een behind the head incline backwards te maken.

epic :roflol:

• #1.511
Ho ho vergeet je niet de challenge te vernelden oude close grip baas

Staat er toch? 14 repzz.

haha... ik ben nieuwsgierig :D

epic k*t moment voor een max ook... na 10x60 pompen 1x80 attempten dawg

I know maar ik laat die 80 wennen hieraan zodat ik hem kan verrassen als ik een keer niet gepompt heb. I'll show that son of a b*ch!

Je wil eigenlijk niet weten hoe snel die 80 omhoog ging, maar johan vind het dan belangrijk om een behind the head incline backwards te maken.

Tja dat was een rare fail idd. Maar behind the head incline schijnt geweldig te zijn voor de achterkant schouders en lower abs. Dat vergeten mensen nog wel is.

• #1.512
Net, Cycle 1, wave 3, repoutweek, bench

Bench
WU
8x100 pr (9f)

1x107,5
2x115 pr "easy"

Cable row
8x77
8x87
8x87

Behind the neck press
12x30
12x40
12x40

Lat pulldown
8x77
8x77
8x77

Facepulls
2x10x21

Dips
3x20

Comment:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Congrats met je pr!
8x100 is niet niks, daarna nog 2x115 is ook baas :)

• #1.514
Thanks man. Was een goed dagje.

Op basis van vandaag moet ik volgende cycle repout doen met 109:eek: Nu even kijken wat ik van de deadlift en MP bak deze week.

• #1.515
Net, Cycle 1, wave 3, repoutweek, deadlift

Deadlift
WU
4x170 pr

4x150
4x130 deficit
Edit: Wss een epic misload. Moest 160 en had 170 geladen.

RDL
8x90
8x90
8x90

Hacksquat
15x80
15x100
15x115

Calves
12x180
10x190
10x190

Calves II
15x40
15x40

Abs
2x12xbw+5

-Edit: blabla was 170, geen 160.

Ik kan me nog een faal (met belt) met de 170 herinneren voor de Gijsmeet dit jaar. In dat opzicht zeker vooruitgang. Nu de knie weer op 75% is kan ik structureel zwaarder deadliften en zorgen dat ik wat volume ga maken met 80/90%.

Verder nice train, ben kapot.

Laatst bewerkt:
Balen maar pr is pr. Blijven deadliften en je knalt er over.

had je meer gegund op de deadlift, maar goed je bent nu in de goede rep range bezig.

maar hack squat, wtf? was dat niet de ene met de stand in je handen achter je rug ofzo?

De hacksquat machine. De quadriceps bouwer.

ah kijk, al weer wat anaboler

• #1.520
Balen maar pr is pr. Blijven deadliften en je knalt er over.

Thanks, ja ik denk overigens dat het 170 was nu. Gelukkig heb ik het op film.

had je meer gegund op de deadlift, maar goed je bent nu in de goede rep range bezig.

maar hack squat, wtf? was dat niet de ene met de stand in je handen achter je rug ofzo?

Ja ik denk dus dat ik me vergist heb in het laden. Hacksquat machine is best wel nice btw.

De hacksquat machine. De quadriceps bouwer.

Idd, voelde prima aan.

Nou, ik keek het filmpje vanmorgen en toen viel me op dat de derde schijf groter was. Er was ook een schaarste aan 10tjes die dag dus had ik bij mijn derde set 110 gedaan ipv 100. 4x170 is not so bad:) Ik ben er in ieder geval vrij zeker van. We zullen het volgende week ook wel zien.

http://www.youtube.com/watch?v=rRCXXfaIY2o

Terug
Naar boven