XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Net, Cycle 1, wave 3, repoutweek, MP

MP
WU
7x65 pr

1x70
2x75 pr

Dumbbell shoulder press
5x22
5x26
12x30 pr
8x30

Chins
10xbw
17xbw (moest er 16 halen voor een shake)

Cable row
8x57
8x67
8x77

Facepulls
3x10x21

-Vrij snel doorheen gepompt. Volume shit op MP werkt niet. Ook bij Wendler niet. Volgens mij heb ik lang geleden al eens 8x63 gedaan. 75 ging prima. Vaker heavy met meer sets voor de eMPistols.

Leo heb je wel rekening gehouden met vertekenend beeld van de hoek, de stand van de camera hater, lichtinval, weersomstandigheden, lens correctie, diafragma settings, zand in k*tjes etc.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 15:09 ----------

trouwens nu ik er even goed naar kijk is het gewoon 300, waar de **** hebben jullie het over?

zw1aut.jpg

Madness..

http://www.youtube.com/watch?v=T_ttcSaTheI

Laatst bewerkt:
  • #1.543
.. en Leo staat naast hem. Ik vind Leo beter lijken btw. En hij lijkt er niet eens op.

Ja ik ken die shit wel. Die n*ger is goud:roflol:

Laatst bewerkt:
Ik begon niet over n*gers, ik had het over cod fanboys. Maar jullie lujken toch allemaal op elkaar net chinezen :)

• #1.546
Net, Cycle 1, wave 4, deload, bench

Bench
7x3x90

CGBP
10x70
10x70

Cable row
8x77
8x87

Pullups
10xbw
10xbw

Seated Dips
20xbw
20xbw

Poging tot curls, onderarmen doen pijn sinds raar setje met 10x40 vorige week???

-Prima train verder. Lekker Deloden.

10x40 = strong. respect.

i feel ya pain

• #1.550
Cycle 1, Wave 4, deload, deadlift

Deadlift
5x3x135

GHR
2x8xbw

Lunges
2x16x40

RDL
pomperdepomp

Calves
20x180
20x190
20x200

-Beetje k*ttraining, moest ergens anders deadliften met andere spullen en het voelde niet zo lekker, had ook wat last van spanning op mijn onderrug als ik net een set had gedaan. Verder light weight enzo.

Nog een brutal clean&"jerk" gezien van Chris die de crossfitters eens liet zien hoe er gelift moest worden zonder eerst 10 jaar met een houten stok te zwaaien!

Hahahaha Chang rules :)

• #1.555
Net,

MP
WU
5x70 pr
1x75
1x80 pr

Aaawh yeah. Vrij snel nog zelfs. Mooi moment om juggernaut af te sluiten. Moest nog een week de triples doen maar gewoon geen zin in en aangezien ik woensdag meedoe met de PL "wedstrijd" op het USC wordt dat mijn max dag. Training was al helemaal goed na dit dus even meegedaan met een paar bodybuilders tot er gewapend beton is ontstaan waar voorheen mijn triceps zaten.

Chins
2x10

Facepulls superset *achterkant schouder oefening
3x12 - 3x12

Tate press
3x10x14

Tricep rope extension superset curls
6x10xpomp - 6x10xpomp

Done.

Laatst bewerkt:
****ing k*t dat ik die 80 niet heb kunnen zien en dat je er geen filmpje van hebt.

iqbswz.jpg

Doen er nog meer mensen mee van hier aan die PL wedstrijd?

hardt. mp begint sterk te worden ouwe

• #1.559
****ing k*t dat ik die 80 niet heb kunnen zien en dat je er geen filmpje van hebt.

Sorry man, kon niet zo lang wachten. Filmpje kon ook niet. Ik heb die 80 op een onbewaakt moment gepakt. Zodra er een camera op zou staan had hij het geweten. Kon niet anders.

Doen er nog meer mensen mee van hier aan die PL wedstrijd?

Ja, Jesaja, Bryan (van Loods2) en ik voor zo ver ik weet.

hardt. mp begint sterk te worden ouwe

Thanks man, ja op naar de 90!

Okay ze hadden woensdag gevraagd of ik ook meedeed, ben het nog aan het overwegen.

Nice mp trouwens.

Terug
Naar boven