AndroidHealthClinic

Johan's Log

Squats cure everything.

115, 120, 300, afhankelijk van hoe de rest gaat dan.

Gerard-Butler-This-Is-Sparta.jpg

Doe je af en toe die mobility shit die ik ook eerst deed? Daardoor is mijn onderrug ook van de teloorgang gered. Beetje kraken, beetje mobiliseren en dan op de meet 250 deadliften. Geen enkel probleeehhhhmmmm

Nee doet ie niet omdat jesaja het gay vind

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.585
Nee doet ie niet omdat jesaja het gay vind

Wat is dit voor gehaat Kain!! Hatu is verlatu!

Ik heb dat gekraak al een paar keer gedaan afgelopen dagen maar daar kwam bar weinig kraak vanaf, het verschuift wel ofzo..

Verder rug bol en hol op de knieën zegmaar. Wat was er nog meer?

BRB from laughing myself to death

Oke, mooi man. Wordt lekker druk zo btw zeker 30 minuten tussen elke lift als ze iedereen eerst alle 1e beurten laten doen en vervolgens 2e etc..

Zoals het er nu uitziet wordt het Bench-only voor mij:o Sinds vorige week dinsdag ergens stap ik elke dag met de onderrug van een 80-jarige uit bed. Mijn matras is sowieso k*t maar snap niet waarom het nu zo erg is, staat belachelijk veel spanning op.

Stress? Spanning voor je wedstrijd :o

No joke, stress kan best mee te maken hebben. Hol/bol is prima om wat te mobiliseren en te detoniseren (mits correct gebruik van rekprincipes jwz)

Succes pik.

• #1.588
PL wedstrijd USC,

Bench
1e beurt 115
2e beurt 120 pr
3e beurt 125 pr!

Deadlift
1e beurt 180
2e beurt Fx190
3e beurt Fx190

Bench was hardttdt. 180 deadlift was met de snelheid van het licht en ik was al helemaal met mijn hoofd bij een epic gevecht met 200 maar toen faalde ik de 190 vrij kansloos. Bit dissapoint maar **** it verder, onderrug was pittig gaar en dit jaar gaat er een pr vallen. Bench teringblij mee. Filmpjes komen.

Stress? Spanning voor je wedstrijd :o

No joke, stress kan best mee te maken hebben. Hol/bol is prima om wat te mobiliseren en te detoniseren (mits correct gebruik van rekprincipes jwz)

Succes pik.

Nee man, toen wist ik nog niet eens dat ik mee ging doen. Het is mijn matras die me probeert te nakken. Vanavond even kijken hoe ik dat ga doen.

Zoals ik al zei, hele zieke bench ouwe pik!

Nice! Gefeliciteerd met je bench! Goed dat je toch nog gedeadlift hebt, jammer dat je faalde.
Deed Jesaja ook nog mee?

nice jeauhanG

Jesaja volgens mij 330kg deadlift.

Nice! Gefeliciteerd met je bench! Goed dat je toch nog gedeadlift hebt, jammer dat je faalde.
Deed Jesaja ook nog mee?

Tuuuuuuuuuuurlijk

Sq 1x170,1x185,0x192,5
Bench 1x130, 1x142,5, 1x150
DL 1x210, 1x235, 0x240

Beetje teleurstellend op de LB lifts, maar die bench maakte alles goed.

Op naar de 200 bank Jesaja, ze roept je.

• #1.596
Zoals ik al zei, hele zieke bench ouwe pik!

Thanks lekkere pik van me!

Deed Jesaja ook nog mee?

Thanks Flower! Ja was blij dat ik iig niet door de midden brak bij 150 ofzo.

Danku mijnheer glanspenis

Jesaja volgens mij 330kg deadlift.

Die was sick idd. Heb ik een filmpje van, moet iemand dat linkje even doorsturen aan Bryan.

Tuuuuuuuuuuurlijk

Sq 1x170,1x185,0x192,5
Bench 1x130, 1x142,5, 1x150
DL 1x210, 1x235, 0x240

Beetje teleurstellend op de LB lifts, maar die bench maakte alles goed.

Prima meet idd.

Op naar de 200 bank Jesaja, ze roept je.

Als de gains zich in een lineaire lijn voortzetten gaat dat over precies 12 jaar gebeuren!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven