XXL Nutrition

Johan's Log

Haters gonna hate.

dave taters gonna tate.
relaters gonna relate.
fake platers gonna plate.
waiters gonna wait.
craters gonna crate.
johan gonna bomb out.
skaters gonna skate.
dorian yaters gonna yate.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.565
dave taters gonna tate.
relaters gonna relate.
fake platers gonna plate.
waiters gonna wait.
craters gonna crate.
johan gonna bomb out.
skaters gonna skate.
dorian yaters gonna yate.

:roflol:

Je moet het niet zien als wedstrijd btw. Gewoon een training buiten je comfort zone fatty!

is me veel te ver weg.... geen zin om daar s'avonds ****ing 4 uur te zitten en om 11 uur nog eens richting ambacht te gaan rijden.

• #1.567
Ja snap ik. Chris moet er toch heen voor school geloof ik, als je verder niks te zoeken hebt zou ik ook niet gaan.

maak jij maar dope filmpjes, dan is dbb er ook een beetje bij!

staan die van de oly wedstrijd al online eigenlijk?

Volgens mij niet.

• #1.570
Net een pomptraining gedaan ivm woensdag. Back, biceps,

Hammerstrength pulldown
10x100
10x120
10x120

Chest supported row
8x65
8x65
10x65

Hammerstrength low row SS back raises
12x80 - 10x8
12x80 - 10x8
12x80 - 10x8

Cable curls
12x21
12x21
16x21

Planks
2x25x 30 sec ofzo

-Prima verder. Openingsbeurten worden wss 115 voor bench en 170/180 op deadlift. Even kijken hoe opwarming gaat. Squat doe ik maar niet maar zou evt een 50 kg ofzo kunnen doen voor het "totaal".

Succes alvast! Dit is je eerste wedstrijd toch? Zijn de regels verder gewoon officieel enzo?

• #1.572
Succes alvast! Dit is je eerste wedstrijd toch? Zijn de regels verder gewoon officieel enzo?

Thanks Flower!

Haha, ik ging net langs de kerel die het allemaal organiseert. Ik vroeg of het benchen bijvoorbeeld officieel met commando en paused was. Zei hij "Ik weet niet helemaal wat je bedoelt?":D Maar het is gewoon Touch & Go dus. Deadlift maakt het waarschijnlijk niet uit hoe hij omhoog gaat en squats worden op quarter hoogte vast wel goedgekeurd.

Het is meer voor de gein en voor mij een mooie kans om een pr te zetten en om de titel als sterkste -85-kilo-USC-ganger te claimen!1!!1 (Als die vriend van Bryan niet minder dan 85 weegt dan)

115 is toch je pr? open je daar dan mee?

ooh, ik dacht je 1RM maar easy double kan je wel mee openen ja. Alleen je verhogingen worden dan beetje vreemd misschien, weet niet wat je zelf in je hoofd hebt.

• #1.576
ok ja 3e beurt je shirt aantrekken
radical_denim_xlrg.jpg

moet lukken in deze

Thanks Flower!

Haha, ik ging net langs de kerel die het allemaal organiseert. Ik vroeg of het benchen bijvoorbeeld officieel met commando en paused was. Zei hij "Ik weet niet helemaal wat je bedoelt?":D Maar het is gewoon Touch & Go dus. Deadlift maakt het waarschijnlijk niet uit hoe hij omhoog gaat en squats worden op quarter hoogte vast wel goedgekeurd.

Het is meer voor de gein en voor mij een mooie kans om een pr te zetten en om de titel als sterkste -85-kilo-USC-ganger te claimen!1!!1 (Als die vriend van Bryan niet minder dan 85 weegt dan)

Haha wordt epic dan. Quarter squats, bounce benches en keihard hitchen?
Ik ben er iig bij.

• #1.580
Haha wordt epic dan. Quarter squats, bounce benches en keihard hitchen?
Ik ben er iig bij.

Oke, mooi man. Wordt lekker druk zo btw zeker 30 minuten tussen elke lift als ze iedereen eerst alle 1e beurten laten doen en vervolgens 2e etc..

Zoals het er nu uitziet wordt het Bench-only voor mij:o Sinds vorige week dinsdag ergens stap ik elke dag met de onderrug van een 80-jarige uit bed. Mijn matras is sowieso k*t maar snap niet waarom het nu zo erg is, staat belachelijk veel spanning op.

Terug
Naar boven