- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bench gaat gewoon wekelijks gestaag omhoog, sterk man!
damn, dont be fooled by the bench that he's got... hes still hes still johan from the c**k.
85 kilo op 15% ofzo. Alleen MP wil niet meekomen, schouders groeien wel. Vooral de achterkant, door de ballistic facepulls en dumbbell clean combo denk ik.Vind dat je wel wat rustiger mag locken, het lijkt alsof je te snel wilt. Probeer excentrische fase eens te accentueren. Verder vind ik ze qua spanning wel goed, het kan veel slechter.
Vind je LB trainingen niet slecht overigens![]()
Als je veel last hebt van een zurige onderrug , stap dan een paar weken over naar sumo Dl en sumo squat . Gaat een pak minder stress opleveren . Als je dan nog steeds last hebt , deadlift dan om de twee weken . Train je abs ook .
rug wel nice gepompt verder. sterk die 5x160kg deadlift. je bw is ook laag zo te zien op het filmpje!
met 5x150kg van gisteren geen last van je onderrug?
ik had hetzelfde maandag met squats, gister gelukkig geen last meer en deadlift PR gezet![]()
Fail op 120? The **** is that?
Wel nette deads trouwens. Denk dat singles je goed zullen doen.
het is bar en boos de laatste tijd man. Staartje van de vakantie icm griep hoop ik. Anders ben ik gedoemd tot crossfit of synchroomzwemmen. Ik weet nog niet welke ik erger vind. Deads gaan wel ok, singles zijn iig chiller dan 5jes.
Ik wil binnenkort echt met een nieuw schema beginnen en dat noorse schema wat ik had leek me wel wat alleen weet ik niet of de kniepees er aan toe is om 3x per week te squatten. Laatste vrijdag deed ik deadlifts, squats, leg ext etc en moest ik 20 km tegenwind fietsen die avond en dat deed behoorlijk pijn de dag erna. 2 dagen erna helemaal nergens meer last van maar blijft grillig. als iemand een suggestie heeft van een mooi basic schema hou ik me aanbevolen.