XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Net, ME UB

CGBP
8x60
8x80
3x100
1x110
1x115
Fx120 kak
2x110

Paused reg. bench
6x65
6x75
6x85
5x95

Chins
5xbw
8xbw+5
8xbw+5
8xbw+5

Cable row
8x47
8x67
8x77
8x87

Planks verhoogd, op bosubal met handvatten, alles
3xaantal seconden+25kkkilos

-Klote dat ik de 120 niet had, waarschijnlijk is het volume toch net te veel voor mijn karige karkas om de kracht te behouden. Maar verder gaat het prima. Nu een week vakantie dus volgende week maandag pas weer trainen als ik niet een of andere hardcore beachgym in Zuid Afrika vind.

beter maak je filmpjes in zuid afrika

• #1.803
beter maak je filmpjes in zuid afrika

Dat is zeker gelukt.
2wr2cy0.jpg

Duurde zon 2 dagen en een ruggengraat voordat ik deze jongen kon schieten. Vervolgens moest ik een aantal rituelen volgen.. Eerst moest ik de bok van ongeveer 80/90 kilo naar het kamp tillen. Toen moest ik de ballen opeten en daarna werd ik ingesmeerd (heel UB) met het bloed. Nu ben ik dus een man;) Ongelooflijke ervaring. Verder krijg ik wel mijn eigen vlees opgestuurd, samen met de horens!

Ik ben al een tijdje terug maar helaas erg ziek geworden een dag na thuiskomst. Heb porseleinversplinterende diarree en had vrij hoge koorts. Kan nu eindelijk weer wat eten. Wel een triest gezicht toen werkelijke alle vocht uit mijn lichaam was en ik op 3 gram carbs van een mandarijntje stond:roflol: Mijn eerste training zal volgende week wel volgen denk ik. Op een onaangekondigd tijdstip, hopen dat niemand me ziet.

Laatst bewerkt:
Welcome to the manhood son :cool:

dierenmishandelaar!!! nu word ik spontaan veganist door jou

• #1.806

Nu nog een staart en een baard of een snor ofzo toch;)

dierenmishandelaar!!! nu word ik spontaan veganist door jou

Is toch halal?

Denk overigens dat dit beestje een stuk mooier leven heeft gehad dan de kip die bij iedereen in het plastic bakje meegaat naar het werk. Hij was trouwens vrijwel gelijk dood. Op een milimeter het hart gemist maar een slagader en de longen geraakt, max 10 seconden geleefd na impact.

no more sniperx, it is Sniperhan22

Like a boss.

fake deer. vids or it didnt happen.

• #1.810
Heb een video maar die ga ik maar niet online zetten.

Net, UB

Bench
5x40
5x60
5x80
5x90

CGBP
3x10x60

Chins
3x8

Hammer strength row, per kant
8x30
8x35
8x40

Side raises
3x10

Tricep ext.
3x12

Curl
4x8

-Heerlijk. Na 2.5 weken niks etc. was alles achterlijk zwaar natuurlijk. Stond wel verbazend droog na de training. Was een goeie cut blijkbaar.

Laatst bewerkt:
uploaden in de kanker crew app groep!!! ik ben benieuwd :D

• #1.812
Net, LB

Deadlift
5x100
5x120
5x140
3x160

One legged exc. squat
3x8

GHR
3x8xbw

Leg ext.
12x30
12x40
12x50

Hyper ext.
12xbw
12xbw+5
12xbw+10

Calves
3x18

Planks
1x35
2x25

Lekker, insane spierpijn van eergister, zal ik morgen ook wel hebben. Prima getraind muv harde kramp in mijn rechterquad na de excentrische squats. Kan het goed merken dat er niks gebeurt is met de lucifers afgelopen tijd.

uploaden in de kanker crew app groep!!! ik ben benieuwd :D

Staat niet op de telefoon, volgende BBQ laat ik m wel zien.

• #1.813
Extra pomptraining UB bij een vriend:

Dumbbell shoulder press
8jes tot 32

Lat pulldown
4x8

BB row
tot 8x80

Machine shoulder press
8jes tot 90

Face pulls SS dumbbell cleans
3x10 - 3x10

Close grip bench
8jes tot 80

Curls
3x8

-Niet een "officiële" training maar prima gepompt.

• #1.814
Net, DE LB
Excentric single legged squat
3x8

Speed dead
8x2x100

Squat light
3x8x60

GHR
3x10xbw

Rounded back extension
2x8+10
1x8+5

Leg ext.
4x12

Calves
3x18

Planks
1x30

- Voor het eerst de rounded back extension van Pendlay. Waren vrij sick, onderrug destroyed:o. Verder ok, hack squat vervangen voor light squat. Misschien als ik ze echt licht houd er niks aan het handje is.

• #1.815
DE UB

Speed Bench
8x3x70

CGBP
3x5x80

Chins
3x10
+1x5

Machine rows
8x30
3x8x70

Tricep rope ext. SS rope curls
3x10 - 3x10

Blast strap fallouts
3x8

Excentric one legged squat
3x10

-Prima. Ga voortaan ook DE voor UB doen ipv RE. De geruchten dat men voortaan bands kan gebruiken gonzen al door de wandelgangen ivm nieuwe manager. Ik kan als secundary oefening dan wellicht wat reps maken. Zoek alleen nog een goede oefening daarvoor. Of moet je eigenlijk gelijk doorgaan naar de supplemental assistence na het speedwerk? I dunno..

volgens mij is het na je DE werk wel goed als je je triceps verwoest met velerlei hardcore oefeningen

• #1.817
volgens mij is het na je DE werk wel goed als je je triceps verwoest met velerlei hardcore oefeningen

Hmm ja ik kon het half half uit het WSB topic afleiden. Maar.. ik train alleen niet 4 keer per week maar 3. Nu ga ik maandag pas weer presses doen bijvoorbeeld.

Beste optie is uiteraard gewoon 4 keer trainen wat me veel beter lijkt maar dat zit er op het moment gewoon niet in. Misschien dat je dan wel een RE secundair dingetje er in kan proppen? Het blijft gay om aan een schema te sleutelen uiteraard maar anders is het sommige weken zo weinig (ene week 2x LB andere week 2x UB).

• #1.818
Net, ME LB

Deadlift
3x100
3x120
3x140
1x160 speeed
1x170 goed
Fx180 ..
2x160

Deficit deads (25 kg plate)
3x150
3x140
3x130
3x120

Leg ext
4x16

GHR
3x10
+5

Rounded back ext.
10xbw
2x10xbw+5

Ab rollouts
3x5

Calves
3x18

-Voelde me best goed, kracht begint weer een beetje terug te komen. Merkte alleen dat ik bij de 180 in eens veel meer achterover ging zitten en zo in een positie kwam waarin ik onmogelijk liftoff kon krijgen. Weet niet zo goed waarom. 160 en 170 gingen erg snel en wou eigenlijk een dubbel met 180 of een single met 190 maar ja:o

Heb verder mijn schema wat uitgewerkt, gaat als volgt:

ME UB:

-Waves van 2 weken, cycles van 6 weken
-Main oefeningen deze cycle: Paused bench/Close grip/floor press (singles of triples, gem. 4 lifts boven 90%)
-Secundair: MP/Paused bench/Bench van plank of flesje oid (als mogelijk) (4x6 opbouwend)
-Additional:
1. Chins: op volume begin bij 3x10, elke week 5 reps erbij, waves van 3 weken. Na 3 weken met 5 meer beginnen enz.
2. Row: Machine voor 4x8
3. Tricep extension: 3x12
4. Curl: 3x12
5. Side raise 3x10
6. Abs: Rollouts, planks of fallouts

ME LB

-Waves van 2 weken, cycles van 6 weken
-Main oefeningen deze cycle: Sumo deads/Deficit deads/GM's (als kan), Singles of triples, gem. 4 lifts boven 90%
-Secundair: Deficit dead/GM's (als kan)/halted deads (4x6 opbouwend)
-Additional:
1.GHR: op volume, begin bij 3x10, elke week 5 reps erbij, waves van 3 weken. Na drie weken met 5 meer beginnen enz.
2. Rounded back extensions: op volume, begin 3x10 elke 5 erbij etc.
3. Leg ext: 4x12 opbouwend (evt andere quad oefening als mogelijk ivm pees)
4. Calves: 4x15
5. Abs: Rollouts, Planks of fallouts

DE UB

-Waves van 3 weken, cycle van 6 weken (als chains optie zijn waves van 2)
-Main oefening: Reg bench/reg bench against bands. 8x3, 1 min rust. Vanaf 50% elke week 5% erbij, overnieuw als wave af is. (% verschillen ivm extra spanning van bands)
-Secundair: Closegrip bench/Closegrip floorpress, 1 repout, vanaf 50% elke 2 weken 10% erbij.
-Additional:
1. Chins: +weight begin bij 3x8xbw+5kg, elke week 5 kg verhogen, waves van 3, na wave 3 beginnen met +10 (of "maxen" als ik zin heb)
2. Row: Machine voor 4x8
3. Tricep extension: 3x12
4. Curl: 3x12
5. Achterkant schouder: 3x12
6. Abs: Rollouts, planks of fallouts

DE LB

Waves van 3 weken, cycle van 6 weken (als chains optie zijn waves van 2)
Main oefening: Deadlift/Deadlift against bands 10x2, 1 minuut rust, vanaf 50%, elke week 10% erbij, overnieuw als wave af is.
Secundair: Niet zeker, lunges ofzo, iets van quads pompen.
-Additional
1.GHR: +weight begin bij 3x8xbw+5, elke week 2.5 kg erbij, waves van 3 weken. Na drie weken met 7,5 kg beginnen enz.
2. Rounded back extensions: +weight, begin 3x8+5 elke week 2.5 kg erbij etc.
3. Leg ext: 4x12 opbouwend (evt andere quad oefening als mogelijk ivm pees)
4. Calves: 4x15
5. Abs: Rollouts, Planks of fallouts

-Elke dag: Excentric one legged squat onder 40 graden: 3x10, stretches.

Dit was het wel zonbeetje. Heb volgens mij wel de kern van WSB te pakken? Aangepast op mijzelf, wat ik niet kan (schijtknie), zwaktes (oa liftoff, onderrug/core, Posterior chain) en dingen die ik leuk vind. Verder heb ik er voor gekozen om op de ME dagen volume op de assistence te doen en dezelfde assistence weighted te doen op de DE dagen aangezien ik de workload dan wat kan verdelen en ik de GHR/chins/roundback extensions erg belangrijk vind. Bovendien train ik drie keer per week ipv 4 keer en heb ik dus langer om te herstellen. Verder een toefje RE aan de DE UB dag toegevoegd zoals ik mezelf eerder afvroeg op deze pagina. Kom nu wel op een boel oefeningen.. vooral voor UB.

Mocht iemand commentaar hebben op het schema oid ik hoor het graag. Eerste keer dat ik echt "zelf" iets in elkaar knutsel vanaf een bestaand schema en ook echt op mezelf afgestemd.

Laatst bewerkt:
  • #1.819
Net, ME UB

Paused reg. bench
5x60
3x80
3x90
3x100 pr
2x105 pr
1x105

MP
6x50
6x52,5
6x55
6x60

Chins
3x10xbw

Machine Rows per kant
3x8x30/35/30

Lying tricep ext
3x10x17,5

Curls
2x10

-Het lijkt minder als ik het zo opschrijf. Tyfushitte. Voor het eerst echt paused bench gekeken hoeveel ik kon, dacht dat 3x105 er wel in zou zitten maar de 2e was een grinder van epische proporties. Good one.

Laatst bewerkt:
ik moest pauzed ook wel wat inleveren, heb wel het idee dat ik de spieren met name triceps meer inspanning leveren nu.

Terug
Naar boven