- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moest pauzed ook wel wat inleveren, heb wel het idee dat ik de spieren met name triceps meer inspanning leveren nu.
Volgende keer niet op t plankier sumos doen, die is te smal imo.
Je kont komt vroeg omhoog en t heeft veel weg van conventioneel pullen. Ik weet niet of t goed of slecht is, maar het is niet hoe ik t zelf doe. (houd zelf mn ass heel laag en mn bovenrug heel tight)
Daarnaast is t filmpje niet echt ideaal aangezien je niet ziet hoe wijd je staat en wat je knieen doen. Wanneer ben je weer op t USC? Ik ga maandag weer sumo's doen.
Jaaaaa, DE cycle met chaaaaaaiiiinsssss. Hoe ga je dat doen met chains? Elke keer meenemen of daar laten liggen? Ik heb hier Leo zn chains ook nog liggen btw.ENNN we mogen weer met chains aan het werk dus er gaat een reg deadlift+chains wave en een reg bench met chains bijkomen ten koste van een andere ME lift. Zoiets. Nice.
(Men gebruikt de chains alleen op ME dagen toch, of ook voor DE?)

8 x 37,5 kg is natuurlijk geen pr. Ik kan me de pomp sessies met 41 kg herinneren!!

Moet je maar niet zo zwaar tillen, krijg je vanzelf wel last van dan
netjes die speed deads, is dit nou het befaamde wendler!