Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het zo vaak gebeuren dat iemand één kant helemaal leeg schuift. Het lijkt mij toch dat de eigenaar bij je eerste keer trainen duidelijk maakt dat je dat nooit kunt doenMet een beetje gezond verstand kun je dat zelf ook wel aan zien komen.
Nu proberen zo veel mogelijk te koelen en zorgen dat er niet te veel vocht in komt.
Vervelend. Had erger kunnen zijn als die schijf op je voet is gevallen? Ik heb ooit eens iets zwaars op mijn voet gekregen. Kon een week niet goed lopen en mn poot was helemaal blauw/zwart.
Wanneer kan je weer trainen?
Damn maat, da's even wat minder...
Wat een oetl_l die gast...
Nou, succes er mee dan maar!
Heb je snel je post weer aangepast ja ...
Klinkt zuur man. Maar ik zou liegen als ik zei dat ik dat thuis ook nog niet heb voorgehad. Nog even snel
een schijfje afnemen, moet nog lukken. En hoppa, de barbell kantelt plots en alles flikkert eraf. Beetje
luiheid natuurlijk ook. Moet je niet telkens van de ene naar de andere kant lopen...
Sorry to hear man, hoop dat het snel beter is
nou daar ben je lekker mee dan.... door zo'n koekert een blessure oplopen!
Hopelijk ben je snel hersteld kerel!
Ik was laatst aan het Squatten toen ik een beetje scheef ging en er aan één kant een schijfje afgleed...
Ik kan je zeggen dat de andere kant dan ook best snel gaat!
Niks geblesseerd op mijn strijkvloertje na trouwens...
Zo zie je maar dat het zelfs de beste kan overkomen!![]()
Tricky Squats dat wel!
Daarom vermeld ik zulke ondernemingen van mij gewoon niet meer in mijn log.
Te beschamend eigenlijk...
![]()
Dat is balen, veel sterkte en misschien valt het wel mee![]()
Beterschap! Heb het in de 1e sportschool bij het bankdrukken ooit iemand zien doen, die stang werd gelanceerd zo door het raam heen, daar kunnen echt gewonden mee vallen met zoiets.
for the support
- goed geslapen - vanmiddag weer een paar keer ysen , en dan als alles goed ga hoop ik maandagmiddag weer eens wat te gaan doen , op wat voor niveau zie ik dan wel weer en hangt af van de gesteldheid , maar gelukkig heb ik hem niet op mijn hoofd gekregen -Je was er misschien wel van opgeknapt JW!

Hai,hai. Hoe gaat het met jeValt de kneuzing mee of valt het vet tegen?
Hai,hai. Hoe gaat het met jeValt de kneuzing mee of valt het vet tegen?
Kijk jij bent goed bezig dat je naar je lichaam luistert.
Goed bezig dat je bent gaan squaten
Alleen hoe ging het met de dl, lijkt me zwaar met de kneuzing![]()
Jij bent toch stoer bezig
rustig aan en dan gaat het vanzelf beter.

Nou John, mooie gewichten nog op de SQ en DL, ondanks je blessure.![]()
lijkt me dat die overhead squat niet echt bevordelijk zijn voor je herstel dan?