XXL Nutrition

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Had je niet toevallig behoefte aan een beetje rust? ;)
Niet bankdrukken maar wel kunnen chest-pressen?
Ik vind het weer een behoorlijke training in ieder geval.

ik voelde me wel brak vanmorgen want ik was gisterenochtend om 6.00 uur mijn bed in gerold en dan 28 uur later voor je 2e training alweer gaan voelde niet echt bevordelijk - bankdrukken is nog te gevoelig - ik heb een behoorlijke verdikking nog in mijn zij/onderrug die weliswaar aan het slinken is maar het geeft nog wel wat ongemak - met de chestpress is dit minimaal :)

Jij bent GOED, Volgens mij voor jouw doen een degelijke oefening??

dit was een degelijke training - alles op een redelijk niveau kunnen uitvoeren -
ik zoek bewust de grens nog niet op - ik verlaag zelfs aan het begin om toch het volume een beetje te kunnen halen - de rows waren ook een stuk minder zwaar - die gaan straks weer op naar volume 80 kg

voor de rest tevreden - ben al erg blij dat ik mijn energie weer een beetje kwijt kan - do is het alweer een week geleden en dan zal ik wel weer zien hoe het zal gaan met deadliften en zo

do dus cleans/ deadliften/frontsquats/ traps

Even een vraagje, John: over die supersets ... merk jij nou verschil als je push/pull of vice versa doet, en bijv. 2x push/2x pull achter elkaar? :D

Dus het verschil tussen je eerste 2 supersets en je laatste.

er is een duidelijk verschill
push/pyush
bij die laatste ss bijv ga ik met die 1e oef tot failure om daarna met een licht gewicht toch nog effe 8 a 10 reps te pakken - zou ik bijv mijn normale gewicht pakken op die 2e oef dan haal ik bij lange na niet het aantal reps omdat die spier al redelijk kapot is
bij push/pull kun je dit langer volhouden

Het doel van supersets is toch juist de agonist-antagonist verhouding tussen 2 spiergroepen aanspreken?
Wat is het nut dan van een superset met 2 oefeningen, beide voor dezelfde spiergroep?

Het doel van supersets is toch juist de agonist-antagonist verhouding tussen 2 spiergroepen aanspreken?
Wat is het nut dan van een superset met 2 oefeningen, beide voor dezelfde spiergroep?

twee verschillende spiergroepen is wel zo voor de handliggend idd , maar niks staat vast in deze materie
voor mij was hier meer van sprake van een lange bewegingsrom de benchdip en een korte rom de pushextenions en daar proberen met een licht gewicht er toch nog effe 10 repjes uit te persen

twee verschillende spiergroepen is wel zo voor de handliggend idd , maar niks staat vast in deze materie
voor mij was hier meer van sprake van een lange bewegingsrom de benchdip en een korte rom de pushextenions en daar proberen met een licht gewicht er toch nog effe 10 repjes uit te persen

Dus zeg maar een superset met DE + RE-oefeningen ... klinkt goed, dat spaart je weer een aparte dag DE of RE uit. :D

W1/D3 deadliftroutine

Powercleans

5x40
5x60
5x60
5x60

Sumodeadlift - raw + db side bends a 20 kg

5x80=40% +10/10x
5x90 + 10/10x
5x100 + 10/10x
5x110 + 10/10x
5x120 + 10/10x
5x130 + 10/10x
5x140 + 10/10x
2x150 + 10/10x
8sets/37reps
Com nog wel op 40% begonnen maar wel tot het einde gegaan deze keer

Frontsquats met oly gripp + ab roller crunches

6x50 + 6x
6x70 + 6x
6x70 + 6x
6x70 + 6x

Stiff deadlift + rope crunches a 20 kg

6x90 + 8x
6x90 + 8x
6x90 + 8x
6x90 + 8x
com ging goed

Cardio 32 min op de fiets - heerlijk met mijn fietsvriendin

Com nog wel effe uit mijn plaat gegaan vandaag - normaliter ben ik vrij rustig maar met het gebeuren van vorige week in mijn achterhoofd werd ik nu toch effe boos

Sta ik daar te frontsquatten en een meisje staat zo'n 4 meter van mij vandaan touwtje te springen ;)
komt daar ineens een muts voor dat rek staan en die is op zoek naar een 10kg schijf - zonder zich af te vragen waarom daar 70 kg op die stang ligt wil ze er zo een schijf van 10 afhalen
Ik vroeg haar maar gelijk of ze niet goed bij haar hoofd was en toen waren de poppen aan het dansen want kon deze dame niet tegen - nog eens uitgelegd + mevrouw nog steeds niet voor rede vaat baar - daarna zei nog ; voor hetzelfde geld was ik effe naar de toilet en was die stang gaan schuiven en dan had een probleem kunnen worden voor dat meisje met dat touwtje
toen ging er eindelijk iets dagen

ik walg van dit soort nitwits - nietnadenkende ............ geef het maar een woord

wel lekker getraind by the way

Laatst bewerkt:
Was zeker ook geen lekker mokkeltje..? :D

Goeie training Ove.

Ik ben blij dat er bij mij in de gym niet van die randdebielen lopen zeg! foei foei. Zou ik ook uit mijn plaat gaan.

Mooie training! ;)

nette training ove! zware gewichten weer.

Misschien moet eidereen uit je beurt blijven. Je hebt negatieve invloeden:roflol::lol:

oke, oke ik ga :coffee:

Was zeker ook geen lekker mokkeltje..? :D
:D

viel nog mee - maar lekker of niet , want dit soort situaties word ik een beetje
....... :mad:

Goeie training Ove.

Ik ben blij dat er bij mij in de gym niet van die randdebielen lopen zeg! foei foei. Zou ik ook uit mijn plaat gaan.

het valt wel mee - vorige week telde ook nog mee

thx F

Denk het niet, Hum ... anders zaten haar hersens wel in haar voorgevel en was ze wat slimmer (of niet?). ;)

O.T. Echt respect voor die supersets-trainingen, John!

supersets are the real thing bro

nette training ove! zware gewichten weer.

we gaan weer de goeie kant op nightfly thx :)

Misschien moet eidereen uit je beurt blijven. Je hebt negatieve invloeden:roflol::lol:

oke, oke ik ga :coffee:
idd jij hebt een bakkie nodig :D

zometeen

millpress/pullups/incline benchpress( proberen )combi schouders + triceps en biceps werk

W1/D4 mill press routine

Superset

Mill press + wide gripp pulls x bw

5 x 30=40% + 6x-15
5 x 35 + 6x-15
5 x 40 + 6x-15
5 x 45 + 6x100 wide gripp pull down pr
5 x 50 + 6x-10
5 x 55 + 6x-10
5 x 60 + 3xbw
3 x 65 + 3xbw
8sets/38reps

Incline Benchpress

12x50
10x60
8x70
4x80
4x80

Cable side raises

10/10x7.5
10/10x7.5
10/10x7.5
8/8x10
8/8x10

Superset

close gripp benchpress + db curls

10x50 + 10/10x16
10x60 + 10/10x16
10x70 + 8/8x16

Superset

Pushextenions + rope cable curls

10x40 + 8x20
10x50 + 8x20
10x50 + 8x20

Cardio 20 min hiit op de fiets

com - de week goed afgesloten - steeds iets meer kunnen doen - vandaag kon ik zelfs redelijk incline benchpressen terwijl de close gripp erg goed ging ( betekent voor volgende week gewoon weer op de powerliftway benchen - deadliften leek gisteren wat gevoelig te gaan , maar nergens last van vandaag

de combi's bench/row en mill press/pull up bevallen goed - beter zo , nu kan ik wat verder gaan met de rows

zeer tevreden - had ik niet verwacht

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Vind je incline bench ook wel sterk Ove.

lekker gevoel, en je bent de laatste dagen goed bezig met je cardio:):)

ben ik weer met mijn vraag: Wat een een superset en wat is het doel ervan???

Wat was het probleem nou, die meid die jou omver touwtjesprong of die meid die 10kg jatte terwijl je bezig was? :p Had trouwens per ongeluk op mn iphone mn abbotje opgezegd, ik ben dr weer :cheer:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven