dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker gevoel, en je bent de laatste dagen goed bezig met je cardio
ben ik weer met mijn vraag: Wat een een superset en wat is het doel ervan![]()
Wat was het probleem nou, die meid die jou omver touwtjesprong of die meid die 10kg jatte terwijl je bezig was?Had trouwens per ongeluk op mn iphone mn abbotje opgezegd, ik ben dr weer
![]()

Pittige workouts. Als je de supersets vergelijkt met de reguliere trainingen van daarvoor...wat is dan het grote verschil qua gevoel, uithoudingsvermogen en voor je BW?

Goede training OVE - wat denk jij , krijgen de snavels zondag het deksel op de NEUS ?
Thx wwe , ik kan goed tegen de warmte , dus ben ik daar nooit zo mee bezig . Bij jou we'll begrijp ik dus ?

Ja, wij gekleurde jongens kunnen goed tegen de warmte.
Toch vind zelfs ik het soms wel wat warmpjes op de healthclub die geen airco heeft (maar waar je wel voor betaald!) ...![]()

Thx wwe , ik kan goed tegen de warmte , dus ben ik daar nooit zo mee bezig . Bij jou we'll begrijp ik dus ?
Mooi PR op je DL lekker volume ook op je squats, hoeveel tegengewicht nam jij nog eens bij die ab-rollers?
Je trainingen worden steeds atletischer, zeer interessant. Je moet binnenkort maar eens samenvatten wat het voor je heeft gedaan.