MuscleMeat

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind sowieso dat diegen die het meest drukt voorang moet krijgen in de sportschool! ;)
Die push ups lijken me brutaal man.
Zak je dan onder de bankjes?
Pull ups = Super voor de Biceps mokka man! ;)

ben ik mee eens - de eigenaar niet waarschijnlijk

door de hoogte van de bankjes kan ik lekker doorzakken en tevens dus een goeie rek maken - ik wissel hier af in gripp - ik verzuurde wel snel - weinig rust he

small pulls ups - big biceps

leuk filmpje nog gevonden van power/hang snatch

http://www.youtube.com/watch?v=obSsn6JVnkk

lekkere deload training O, evengoed nog redelijk gewicht er op.

mirin snatches - zag toevallig je log staan bij nieuwe posts. Wist niet dat je een nieuw log geopend had, abbo weer.

lekkere deload training O, evengoed nog redelijk gewicht er op.

thx - ik verhoog deze week weer wat het gewicht - volgende week weer het schema in

mirin snatches - zag toevallig je log staan bij nieuwe posts. Wist niet dat je een nieuw log geopend had, abbo weer.

ja mooi he die snatches - idd nieuw logje met mijn eigen naam erin vond ik wel zo passelijk na een aantal jaar :)

Interessant filmpje, John ... zal ik eens goed bestuderen: wil morgen ook weer eens de power snatch gaan doen. ;)

Die hang snatches lijken me ook wel goed qua explosiviteit. :D

Interessant filmpje, John ... zal ik eens goed bestuderen: wil morgen ook weer eens de power snatch gaan doen. ;)

Die hang snatches lijken me ook wel goed qua explosiviteit. :D

superoefeningen - meisje voert het mooi uit vind ik - ik ben zelf bezig geweest tot nu toe met de powersnatch , maar deze variant ga ik ook zeker gebruiken - blijft lastig en tegelijk geweldig om te doen

deload dag 7 tijd 10.00 uur
eindigde vrij vervelend en zal de komende dagen effe moeten afwachten
hoe het zich hersteld

hangsnatch

5/5xstang
5x20
3x30
3x30
3x30

Powercleans

5x40
5x50
5x60
4x70

Crossfit bear

powercleans/frontsquats/pushpress/squats/neckpress a 40

4/4/4/4/4 a 40
4/4/4/4/4 a 40
4/4/4/4/4 a 40

Crossfit combi
Deadlifts/jumps/push ups

8x80/8x/8x
8x80/8x/8x

en toen ging het mis

ik was effe aan het uithijgen in een hoekje , terwijl naast mij een gozert
aan het squatten was met 100 kg
hij was net klaar en de slimmerd haalde op een verkeerde manier de schijven er van
met als gevolg dat de stang ging schijven en de kant met 45 er nog aan mij vol in mijn zij trof
net boven mijn bil : de obliguss exterrnus abdominis
ik ben gelijk naar de bar gelopen en heb daar een ijspack gehad en er zo'n twintig minuten op tegen
de plek aangehouden
inmiddels was de fysio erbij gekomen en die heeft effe gechecked of de belangrijkste functies het nog deden
ik kon naar achteren en naar de zijkanten buigen wat essentieel is -
al met al ben ik blij dat ik hem niet op mijn hoofd heb gekregen - weer zo'n figuur die niet nadenkt , ik had zelf natuurlijk ook het in de gaten moeten houden , maar omdat ik net zat uit te hijgen was ik minder scherp

vanmiddag nog een keer ijspack erop en daarna wil middelgan of zoiets
ik moet effe afwachten hoe het lichaam reageert - vannacht werken , dus misschien loop ik het wat los - als ik me goed voel morgen dan wil de boel een beetje gaan losmaken zonder pijn te hebben ( advies fysio ) misschien omdat ik aardig getraind ben hoop ik dat de spieren een hoop hebben kunnen opvangen

Laatst bewerkt:
wat ging er mis dan?

Dan moet je toch wel echt een mong**l zijn om die paar schijfje zo te lanceren. Leeft die gast nog of ben je heel rustig gebleven?

ik heb hierboven beschreven rob

Dan moet je toch wel echt een mong**l zijn om die paar schijfje zo te lanceren. Leeft die gast nog of ben je heel rustig gebleven?

dat is weer zo iemand die weinig traint en dit soort situaties verkeerd inschat
hij leeft nog mc - het schiet niet op om kwaad te worden op zo'n persoon
maar goed het is dus nu afwachten - ik ga de komende dagen maar veel lopen / wandelen te verstaan ( ik mijd effe de sportschool ):(

Hoe kom je zo bij die crossfit shizzle dan? Doen ze dat in jouw gym?

Hoe kom je zo bij die crossfit shizzle dan? Doen ze dat in jouw gym?

nee bij ons trainen ze vrij basic - ik vond een tijdje terug een link naar dit soort oefeningen en toen zag ik die combi's voorbijkomen - dat kan ik ook dacht ik :)
qua uithoudingsvermogen mooi om te doen

nee bij ons trainen ze vrij basic - ik vond een tijdje terug een link naar dit soort oefeningen en toen zag ik die combi's voorbijkomen - dat kan ik ook dacht ik :)
qua uithoudingsvermogen mooi om te doen

Ja klopt, heb het een tijdje geleden ook gedaan. Het mooie is dat je je hele lichaam gebruikt zodat je minder snel verzuring krijgt ergens.

Ik zie het zo vaak gebeuren dat iemand één kant helemaal leeg schuift. Het lijkt mij toch dat de eigenaar bij je eerste keer trainen duidelijk maakt dat je dat nooit kunt doen??? Met een beetje gezond verstand kun je dat zelf ook wel aan zien komen.
Nu proberen zo veel mogelijk te koelen en zorgen dat er niet te veel vocht in komt.

K*t man, hopelijk herstel je snel ;)

Vervelend. Had erger kunnen zijn als die schijf op je voet is gevallen? Ik heb ooit eens iets zwaars op mijn voet gekregen. Kon een week niet goed lopen en mn poot was helemaal blauw/zwart.

Wanneer kan je weer trainen?

Damn maat, da's even wat minder...
Wat een oetl_l die gast...
Nou, succes er mee dan maar!

ik heb hierboven beschreven rob

Heb je snel je post weer aangepast ja ... :p

Klinkt zuur man. Maar ik zou liegen als ik zei dat ik dat thuis ook nog niet heb voorgehad. Nog even snel
een schijfje afnemen, moet nog lukken. En hoppa, de barbell kantelt plots en alles flikkert eraf. Beetje
luiheid natuurlijk ook. Moet je niet telkens van de ene naar de andere kant lopen...

Sorry to hear man, hoop dat het snel beter is

nou daar ben je lekker mee dan.... door zo'n koekert een blessure oplopen!

Hopelijk ben je snel hersteld kerel!

Ik was laatst aan het Squatten toen ik een beetje scheef ging en er aan één kant een schijfje afgleed... :eek:
Ik kan je zeggen dat de andere kant dan ook best snel gaat!
Niks geblesseerd op mijn strijkvloertje na trouwens...
Zo zie je maar dat het zelfs de beste kan overkomen! :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven