Fitness Seller

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1% vetpercentage is erg slecht hoor stuiter dank je meisje

Hahahaha, beter dan geen stats:):):)

• Topic Starter Topic Starter
Oeps:o, ik zie het in je handtekening staan. Stupide:D

Heeft dat Crossfit je nog een beetje geholpen?

Heeft dat Crossfit je nog een beetje geholpen?

Ha die ari - leuk dat je effe komt kijken

ik zie de crossfitoef puur als ondersteuning dus hier helemaal op out ga ik hier nooit , maar het voegt zeer zeker wat toe aan mijn trainingen - door de invalshoeken ga je de oefeningen anders bekijken en benaderen zoals ik bij jou dat had bij de hipsnatch - maar ik probeer hier desondanks wel nog een redelijke tot behoorlijke progressie op te boeken , maar dan spreek ik nog geeneens over gewicht ( wat heel prettig zou zijn ) maar een goeie explosieve technische powersnatch/cleans is voor een moment van genieten voor mij

W5/d1 - fb - volumedeload

squats

5x50
3x70
1x90
1x110
1x130
1x150 - ging best soepeltjes :)

Flyes

10x20
10x20
10x20
10x20

small gripp pull downs

10x70
10x70
10x70
1x90
1x90

One arm db press

10/10x20
10/10x20
1/1x26
1/1x26

Seated db frenchpress

10x30
10x30
10x30
10x30

db scott curls

8/8x14
8/8x14
8/8x14

Core - 4 verschillende oefeningen

Cardio 35 min + 5 min cooling down

Het moet ook soepel gaan in een deload;)

Het moet ook soepel gaan in een deload;)

si senor maar ik heb toch bijna 90% gehaald t.a.v mijn 1rm - was ook de bedoeling - een paar keer intensief doorgehaald maar relatief easy getraind - 45 min over de kt gedaan:D

85% 1x moet echt easy gaan kerel;)
Wel nette traintijd man.

Ga je na je deload aan een nieuw schema beginnen?

Nice train voor een deload :thumbs:

Mooi bezig:):), mooi hoor die vliegjes met 85%
Ben ik weer met mijn vraag. wat is beter of handiger, de lying of de Seated db frenchpress???
Ik doe de lying, maar ik heb het gevoel dat de seating een diepere effect uit de oef kan halen???

85% 1x moet echt easy gaan kerel;)
Wel nette traintijd man.

Ga je na je deload aan een nieuw schema beginnen?

ja zeker - dan ik ga ik weer voor 4 weken puur alleen voor kracht
weinig reps / grote stappen maken

thx big guy :)

Mooi bezig:):), mooi hoor die vliegjes met 85%
Ben ik weer met mijn vraag. wat is beter of handiger, de lying of de Seated db frenchpress???
Ik doe de lying, maar ik heb het gevoel dat de seating een diepere effect uit de oef kan halen???

ik heb geantwoord in je logje - net zo makkelijk :D

wat is beter of handiger, de lying of de Seated db frenchpress???
Kan alleen maar liggend. Waarschijnlijk doe je een andere oefening die tegenwoordig ook FP wordt genoemd maar dat is niet de originele FP. Geeft verder niet maar hier wat uitleg over de FP zoals die eigenlijk is: French Press.
Deze oefening is ooit bedacht als variant op de close grip bench press met als doel de borst- en schouderspieren zoveel mogelijk uit te schakelen. Door de barbell naar de keel ipv de borst te brengen (en de ellebogen grofweg boven de borst te houden) komt de nadruk immers veel meer op de triceps te liggen.

Later is daar de JM press uit 'voortgekomen'. Meneer J.M. Blakely deed de french press met een verkorte ROM, omdat door de lower end van een press-beweging weg te laten de triceps nog meer geisoleerd wordt. JM Press.
French press is dus niet hetzelfde als een skull crusher of andere triceps extension. Welke (close grip / JM / french) beter is is niet makkelijk te zeggen. Het verschil zit eigenlijk puur in de verhouding gewicht-isolatie. Met de gewone close grip bench press kan je het zwaarste gaan, de french press isoleert de triceps het meeste (op echte 100% extensieoefeningen na). JM press zit daar iets tussenin.

Kan alleen maar liggend. Waarschijnlijk doe je een andere oefening die tegenwoordig ook FP wordt genoemd maar dat is niet de originele FP. Geeft verder niet maar hier wat uitleg over de FP zoals die eigenlijk is: French Press.
Deze oefening is ooit bedacht als variant op de close grip bench press met als doel de borst- en schouderspieren zoveel mogelijk uit te schakelen. Door de barbell naar de keel ipv de borst te brengen (en de ellebogen grofweg boven de borst te houden) komt de nadruk immers veel meer op de triceps te liggen.

Later is daar de JM press uit 'voortgekomen'. Meneer J.M. Blakely deed de french press met een verkorte ROM, omdat door de lower end van een press-beweging weg te laten de triceps nog meer geisoleerd wordt. JM Press.
French press is dus niet hetzelfde als een skull crusher of andere triceps extension. Welke (close grip / JM / french) beter is is niet makkelijk te zeggen. Het verschil zit eigenlijk puur in de verhouding gewicht-isolatie. Met de gewone close grip bench press kan je het zwaarste gaan, de french press isoleert de triceps het meeste (op echte 100% extensieoefeningen na). JM press zit daar iets tussenin.

thx voor de uitleg Jezza - ik zal hem effe naar haar logje verplaatsen

Thanx voor de uitleg, je pm is niet aanwezig, dus even via deze manier.
Klopt ik doe de verbastering van de FP. Ik zal de orginele volgende keer eens uitproberen:D
P.S. UUhhm, DL in de smith, ikke denk ik niet weten wie je bent:o:D

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 20:32 ----------

Sorry John dat ik even je log vervuil:o

Thanx voor de uitleg, je pm is niet aanwezig, dus even via deze manier.
Klopt ik doe de verbastering van de FP. Ik zal de orginele volgende keer eens uitproberen:D
P.S. UUhhm, DL in de smith, ikke denk ik niet weten wie je bent:o:D

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 20:32 ----------

Sorry John dat ik even je log vervuil:o

is geen vervuiling stuiter - het gaat tenslotte ergens over + je leert ervan

W5/d2-volumedeload - kt 30 min

Benchpress

5x50
5x50
1x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110

seated cable rows

8x70
8x70
8x70
1x90
1x90

legcurls

10x50
10x50
10x50
10x50

cable side raises

10/10x7.5
10/10x7.5
10/10x7.5
10/10x7.5

Superset

cable push down + high cable pose curls

10 x 30 + 10 x 20
10 x 30 + 10 x 20
10 x 30 + 10 x 20

Core - machine crunch 5 sets

cardio 30 min + 5 min cooling down

wo-rustdag

lekker tempo weer !

En je rust is weer binnen. Goed gedaan::)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven