MuscleMeat

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Congrats met je PR kerel, 2 x 180 is geen kattenpis:)

zo voelde het ook niet - thx bart

Brutal squat gozer! Jammer dat je par niet raakte, was dan misschien leuker geweest als je 1x180 had gedaan tot par:)

ik kon een redelijke snelheid naar boven maken , dus dacht ik dan maar nog een keer - de rest is achteraf en komt pas later dat soort gedachtes

Komt goed, komt goed. Volgende keer ineens binnen:-))

we gaan ervoor stuitertje

2x180 boven PAR telt niet JW :D klein beetje toch
Goed bezig maatje!
Kun je alvast wat wennen aan zo'n gewicht op je schouders. ;)

het is idd altijd afwachten hoe zoiets voelt - de barbell lag goed - nu nog wat cm erbij pakken , daar heb ik de komende drie weken de tijd voor
nog drie pogingen te gaan

damn, heb je 180 op je kerfstok ... kan ik weer bij gaan benen

:thumbs:

Je hebt inderdaad meerdere manieren om een doel te bereiken. Had helemaal niet nagedacht over jou methode om een gewicht te pakken en dan daarmee op diepte te gaan trainen. Lijkt me wel een hele lastige methode maar als je deze eigen hebt gemaakt zal dat ook wel meevallen vermoed ik.

Wel vraag ik me af hoe je uiteindelijk vaststelt wanneer je op de juiste diepte zit. Ben je dan altijd afhankelijk van een spotter die dat beoordeeld? Neem aan dat je ook niet zelf even snel in de spiegel kijkt als je zo'n gewicht op je schouders hebt liggen.

Zelf ben ik blij dat ik momenteel zonder spiegels kan trainen. In het begin mis je het zeker maar nu voel ik aan spanning in mijn lichaam of ik op de juiste diepte zit.

Hoe dan ook erg sterke squats. Ze zijn toch flink zwaarder geworden in een jaar tijd.

Dan heb ik het toch makkelijk zeg.
Ik zak gewoon zo diep mogelijk, en heb dan zelf het idee dat mijn kont al onder mijn hielen komt als Nick zegt dat ik net diep genoeg zit! :roflol:

damn, heb je 180 op je kerfstok ... kan ik weer bij gaan benen

:thumbs:

jij was volgens mij ook aardig bezig met je squatties

Je hebt inderdaad meerdere manieren om een doel te bereiken. Had helemaal niet nagedacht over jou methode om een gewicht te pakken en dan daarmee op diepte te gaan trainen. Lijkt me wel een hele lastige methode maar als je deze eigen hebt gemaakt zal dat ook wel meevallen vermoed ik.

Wel vraag ik me af hoe je uiteindelijk vaststelt wanneer je op de juiste diepte zit. Ben je dan altijd afhankelijk van een spotter die dat beoordeeld? Neem aan dat je ook niet zelf even snel in de spiegel kijkt als je zo'n gewicht op je schouders hebt liggen.

ons powerrack staat precies voor een spiegel , bij 120/140 kan je nog wel effe kijken als je daar zin in heb , bij 160/180 doe ik dat niet
het was idd de spotter die beoordeelde + je voelt ook zelf wel een beetje dat je niet helemaal par zit

Zelf ben ik blij dat ik momenteel zonder spiegels kan trainen. In het begin mis je het zeker maar nu voel ik aan spanning in mijn lichaam of ik op de juiste diepte zit.

je hebt natuurlijk wel verschillende soorten spanningen - het kan zijn dat je met een bepaalde spanning boven par zit - is dat dan een goeie squats - imo wel maar mijn streven is erop gericht om gewoon par aan te houden , dan weet ik dat ik altijd goed zit

Hoe dan ook erg sterke squats. Ze zijn toch flink zwaarder geworden in een jaar tijd.

ik weet nog dat ik 130 kilo squats en 160 kilo deadlifts best veel vond - dan kom je op zo'n forum zoals dit - je pakt het één en ander op - je begint iets anders te trainen en dan je kan je ineens meer dan je denkt

Dan heb ik het toch makkelijk zeg.
Ik zak gewoon zo diep mogelijk, en heb dan zelf het idee dat mijn kont al onder mijn hielen komt als Nick zegt dat ik net diep genoeg zit! :roflol:

jij hebt ook nog last van je buikje wat je ook tegenhoud denk ik zomaar;)

[Link niet meer beschikbaar]

ik kwam deze mooie dame tegen

jij was volgens mij ook aardig bezig met je squatties

ik weet nog dat ik 130 kilo squats en 160 kilo deadlifts best veel vond - dan kom je op zo'n forum zoals dit - je pakt het één en ander op - je begint iets anders te trainen en dan je kan je ineens meer dan je denkt

Ja, maar zit toch nog een stevige 7kg achter die 180 hoor ;)

En idd, voor ik op dit forum kwam, wist ik niet eens wat een squat en DL was :roflol:

Ik dacht eerst dat ze het over die zooi hadden die we in Somalië altijd liepen te kauwen als ze het over Squat (kwat) hadden... :o
En "dooien liften" was daar ook niet populair! ;)

Da's zeker een mooie dame JW! :wanker:
Een leuk voorbeeld om te geven als een vrouw weer eens bang is dat je van trainen met gewichten "mannelijk" word... :rolleyes:
Was het maar zo, dan zag ik er inmiddels wel al wat anders uit!

Ja, maar zit toch nog een stevige 7kg achter die 180 hoor ;)

mooi gelukkig :D

En idd, voor ik op dit forum kwam, wist ik niet eens wat een squat en DL was :roflol:

als je open staat voor kritiek en ideen ga je gewoon over een aantal dingen goed nadenken - mijn voeding was in het begin helemaal k*t

vandaag benchpressroutine

W6/d2

push ups

3sets-wijd/normaal/small

benchpress + bb rows

2x60=50% + 10x60
2x70 + 10x60
2x80 + 10x60
2x90 + 10x60
2x100 n + 10x60
2x110 n + 10x60
2x120 n + 10x60
halve repsx125 + 10x60
8sets/14reps
com - geen spotter , dus het lef ontbrak om hem helemaal te laten zakken
toch geprobeerd en er een halve rep van gemaakt - begin is er - om naar 130 gelijk te gaan is not done

Chestdips x bw

15xbw
12xbw
12xbw
10xbw

seated cable rows - pomp

8x80
8x80
8x80

Db side raises

8x10
8x10
8x10
8x10

db front raises

8/8x14
8/8x14
8/8x14
8/8x14

Db curls op een schuine bank

8/8x14
8/8x15
8/8x16
6/6x17

Close gripp benchpress op volume

8x70
8x70
8x70

triceps rope push downs

8x30
8x30

Cardio 20 min hiit

ps vandaag ook in het gekomen van dit led-schermpje

http://www.alternate.nl/html/produc...X2431/487072/?tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LED

Laatst bewerkt:
Damn, daar zou ik ongeveer een week mee bezig zijn denk ik...
En de 130 zit er aan te komen!
Knap schermpje. ;)

Damn, daar zou ik ongeveer een week mee bezig zijn denk ik...
En de 130 zit er aan te komen!
Knap schermpje. ;)

het is een gaaf dingetje - kan ik weer voorlopig een aantal jaren mee vooruit
met de bench maak ik nou eenmaal moeilijk progressie - de sprongen zijn heel klein - met een spotter erbij dan had ik hem wel laten zakken , terwijl ik toch voel dat ik beter ben gaan benchen

Nu niet teveel halve reps gaan maken he Ove;)

Je wilt ook zoveel in één keer doen.
Als je je zou toeleggen op het verbeteren van je bank zou het nest te doen zijn hoor. ;)
Maar je gaat toch lekker man.
Keep it up!

Goed bezig, je raises gaan toch omhoog:D:D
En dat cardiootje is weer een topper.

Ik wist ook nul komma nul, ik ben nog heeeeellllll ver dat ik alles weet.
Ik begin het wel steeds meer te begrijpen en dat komt weer door gasten zoals jullie:D:D:D

Nu niet teveel halve reps gaan maken he Ove;)

ik kan helaas niks anders van maken Wwe - jammer genoeg - volgende gaan we echt weer voor de hele

Je wilt ook zoveel in één keer doen.
Als je je zou toeleggen op het verbeteren van je bank zou het nest te doen zijn hoor. ;)
Maar je gaat toch lekker man.
Keep it up!

dat is waar - daarom zijn mijn stapjes ook zo klein , maar goed overal gezien
klaag ik niet

Goed bezig, je raises gaan toch omhoog:D:D
En dat cardiootje is weer een topper.

thx stuitertje :D

Ik wist ook nul komma nul, ik ben nog heeeeellllll ver dat ik alles weet.
Ik begin het wel steeds meer te begrijpen en dat komt weer door gasten zoals jullie:D:D:D

een leerproces stopt nooit imo

Heb je ook een krachtdoel(en)wat je wilt bereiken of ben je nog altijd meer op schoonheid aan het trainen?

lekkere zuivere training weer O!!

Heb je ook een krachtdoel(en)wat je wilt bereiken of ben je nog altijd meer op schoonheid aan het trainen?

no laat op dame :)

een combi - ultime doel blijft toch mezelf verbeteren op de grote 4 - progressie maken op snatches/cleans - met toch wel een beetje een behoorlijk fysiek dat vind ik toch ook wel belangrijk - straks wil wel weer naar de 95 kilo maar dan wel met hetzelfde vetpercentage ( en dat is vaak lastig )

lekkere zuivere training weer O!!
thx daan , ik heb er goed last van ( in de goeie zin van het woord )

Uitputtende training weer ove. Wel verstandig van je om niet te diep te gaan met benchen als je alleen bent

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven