- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink afgezien en een mooie PR, wat wil een mens nog meer..?
Goed bezig man.
Je zal inmiddels wel al belachelijk fit zijn zeg, met al die cross-fit achtige toestanden die je doet.
Zoals je al aangaf getopt op de front squat vandaag, erg goede prestatie gozer. Lukte het goed om de barbell vast te houden?
Nette frontsquat-PR: klasse, John!
Merk je inderdaad op sommige onderdelen dat je fitter aan het worden bent, dus dat het je OF makkelijker afgaat OF dat je meer herhalingen kunt doen?
Die deadlift-combo lijkt me echt zwaar, man ...![]()

Deadlift/jumps/push ups/deadlifts = logisch afzien, hij is ook super zwaar
6x combi al al super. ik doe je het niet na.
jij gaat ook voor strakke billen - dat is ook een mooi streven hoor stuiter
Goed zeg, je PR binnen![]()
Nice man, creatief. I like.
Ook goeie FS PR natuurlijk.
vandaag nog effe een poging gewaagd bij ons op de gym om tot zoiets te komen - nog niet gelukt
Lekker gebuffeld Ove!
Goed bezig de laatste tijd John, alles goed verder
Als je even ham raise zoekt op YT vind je genoeg lui die het op een aparte manier hebben ofgelost.
Denk dat ik vandaag ook maar eens voor de deadlift - burpee ga. Wel iets anders ingedeeld maar toch.
Keep up the good work!

week en 7 en 8 gaan goed - de 1e week had ik toch het gevoel te moeten wennen aan de stappen die ik moest makenStrong benchpress, had je een volledige rom deze keer?

Nou dan zal ik je nog een complimenteren met die bench, zeker mooi ook dat het een soepele beurt was![]()
Gaat lekker, die bench. Kan t wel een minder onderdeel zijn, maar 130 bench is toch zeker niet verkeerd.
Hij zet gewoon PR tijdens supersets..... helemaal gek hier
Klasse Ove