Fitness Seller

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zoals je al aangaf getopt op de front squat vandaag, erg goede prestatie gozer. Lukte het goed om de barbell vast te houden?

Nette frontsquat-PR: klasse, John!

Merk je inderdaad op sommige onderdelen dat je fitter aan het worden bent, dus dat het je OF makkelijker afgaat OF dat je meer herhalingen kunt doen?

Die deadlift-combo lijkt me echt zwaar, man ... :D

Deadlift/jumps/push ups/deadlifts = logisch afzien, hij is ook super zwaar:o:o
6x combi al al super. ik doe je het niet na.

Goed zeg, je PR binnen:D:D:):):D

Nice man, creatief. I like.

Ook goeie FS PR natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Flink afgezien en een mooie PR, wat wil een mens nog meer..? ;)
Goed bezig man.
Je zal inmiddels wel al belachelijk fit zijn zeg, met al die cross-fit achtige toestanden die je doet.

ben inmiddels weer redelijk pezig geworden - dat ben ik altijd wel geweest maar dat is de laatste jaren met alleen maar krachttraining iets anders gelopen - voeding was het grootste probleem

Mooie PR.
En die DL-Burpees zijn sick man! :eek:

ik voel me rug aardig kan ik je zeggen

Zoals je al aangaf getopt op de front squat vandaag, erg goede prestatie gozer. Lukte het goed om de barbell vast te houden?

sinds ik eigenlijk de olympische vorm hanteer ligt die stang zo vast als een huis - bij mij schoof die stang ook alle kanten op bij een gekruisde versie
maar hij ging super

Nette frontsquat-PR: klasse, John!

Merk je inderdaad op sommige onderdelen dat je fitter aan het worden bent, dus dat het je OF makkelijker afgaat OF dat je meer herhalingen kunt doen?

Die deadlift-combo lijkt me echt zwaar, man ... :D

thx makker - hij ging very nice :D
ik denk dat ik nu zo'n driekwart jaar geleden met de cardio begon na mijn trainingen , ik voel me nu conditioneel sterker + ik probeer die crossfitoef uit te gaan bouwen met meer gewicht

die combi is idd zwaar maar ik pak hem nog relatief licht als ik wel eens naar die filmpjes kijk - dan ben ik maar een beginner

Deadlift/jumps/push ups/deadlifts = logisch afzien, hij is ook super zwaar:o:o
6x combi al al super. ik doe je het niet na.

jij gaat ook voor strakke billen - dat is ook een mooi streven hoor stuiter ;)

Goed zeg, je PR binnen:D:D:):):D

Nice man, creatief. I like.

Ook goeie FS PR natuurlijk.

thx miron - ik werd gisteren nog geinspireerd door je 160 + door die wrede ham oefening

vandaag nog effe een poging gewaagd bij ons op de gym om tot zoiets te komen - nog niet gelukt

Lekker gebuffeld Ove! :D
Goed bezig de laatste tijd John, alles goed verder

Denk dat ik vandaag ook maar eens voor de deadlift - burpee ga. Wel iets anders ingedeeld maar toch.

Keep up the good work!

Denk dat ik vandaag ook maar eens voor de deadlift - burpee ga. Wel iets anders ingedeeld maar toch.

Keep up the good work!

thx

er zijn verschillende mogelijkheden in deze trainingvorm

W8/d2 10.30 uur

Benchpress + bb rows met onderhandse gripp

1x60=50% + 8x60
1x70 + 8x60
1x80 + 8x60
1x100 + 8x60
1x110 + 8x60
1x120 + 8x60
1x130 + 8x60 pr :wl::wl::wl::wl::wl:
7sets/7reps + 56 x
Com hij ging echt super zonder spotter zelfs - hier ben ik blij mee - het blijft toch mijn minste oef + ik moet ook gewoon kleine stapjes maken zelfs in de ktfase - dat ligt mij toch beter dan ineens van 1x60 naar 1x80 gaan of zoiets

Chestdips x bw

12x
10x
10x
10x

Machine rows hammer gripp

10x90
10x90
10x90

Cable side raises

8/8x10
8/8x10
8/8x10

dippen tussen twee bankjes x bw

amraps x
amraps x
amraps x
amraps x

Cable preacher curls met gebogen stang

10x30
10x30
10x30

Powershrugs

10x100
10x100
10x100

Cardio crossfiets 25 min

morgen rust en dan do en vrij nog effe pieken op de rackpulls en mill press

Het is zeker jouw weekkie. Goed hoor de PR'tjes:D:D

Strong benchpress, had je een volledige rom deze keer?

Het is zeker jouw weekkie. Goed hoor de PR'tjes:D:D

binnenkort verdwijn ik weer in de anonimiteit van set en reps ;) week en 7 en 8 gaan goed - de 1e week had ik toch het gevoel te moeten wennen aan de stappen die ik moest maken

Strong benchpress, had je een volledige rom deze keer?

dit was echt een mooi beurt - ik plaats ook altijd in mijn log mijn faalmomenten want dat vind ik erg belangrijk t.a.v de volgende keren zoal in week 6 bijv
-met een spotter erbij was ik door gegaan , voelde me erg goed vandaag

Heel mooi man.

Nou dan zal ik je nog een complimenteren met die bench, zeker mooi ook dat het een soepele beurt was:)

Gaat lekker, die bench. Kan t wel een minder onderdeel zijn, maar 130 bench is toch zeker niet verkeerd.

Hij zet gewoon PR tijdens supersets..... helemaal gek hier:)

Klasse Ove

Hij zet gewoon PR tijdens supersets..... helemaal gek hier:)

Klasse Ove

thx bart - ik heb het al eerder gezegd - het maakt voor mij niet meer uit of ik nou voor mijn pr ga en toch mijn supersets kan aanhouden - het was wel effe wennen maar het geeft mij meer inhoud/conditie + toch ook herstel tussen beidde lifts of presses - ik dacht eerst , ik doe ze los in de krachtfase maar dat is dus helemaal niet nodig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven