AndroidHealthClinic

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ongelofelijk John..

Lekkere PR man !

En 2 keer dippen tijdens één training kan niet anders dan deugd doen :p

ik doe die ik eigenlijk zelden - af en toe , nou heb ik geen dikke armen maar er zit definitie op

Persoonlijk vind ik overhead werk onmisbaar om die streep van aan je tricep-bult
tot aan je elleboog te krijgen. weet de juist benaming nu even niet

Gewoon even aan het latstation een ez-bar of rope maken, en boven/achter het hoofd,
naar voor je hoofd extenden. Gaat je deugd doen :)

Laatst bewerkt:
Dan zou ik eerder een skull crusher variant doen, daar hoi ik zelf althans meer connectie met de triceps omdat je minder kan cheaten met doorhangen.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk vind ik overhead werk onmisbaar om die streep van aan je tricep-bult
tot aan je elleboog te krijgen. weet de juist benaming nu even niet

Gewoon even aan het latstation een ez-bar of rope maken, en boven/achter het hoofd,
naar voor je hoofd extenden. Gaat je deugd doen :)

Dan zou ik eerder een skull crusher variant doen, daar hoi ik zelf althans meer connectie met de triceps omdat je minder kan cheaten met doorhangen.

thx mannen - beidde varianten pas ik ook wel toe hoor maar sporadisch nadruk ligt toch op close gripps en dips ( wil toch ook sterk worden he ) ;)

W8/D3

wup tot hangpowersnatch

Powercleans

3x40
3x50
2x60
1x70
1x80 - evenaring pr - lekker
0x85 - jammer kreeg hem tot mijn borst omhoog - kon er niet goed meer onder komen - next time baby

Rackpulls

1x110
1x140
1x160
1x180 - straps
1x200 - straps + belt
1x220
1x240 jaja - hij is binnen pr:wl::wl:
Com het 1e gedeelte ging goed maar het 2e gedeelte bij ongeveer mijn bovenbenen hier had ik het echt zwaar - een goeie brul hielp

Stagg-set

Frontsquats met push jerks

10 x 40 + 10 x 40
8 x 40 + 8 x 40
8 x 40 + 6 x 40
8 x 40 + 4 x 40

jumping pull ups x bw

15 x bw wide
15 x bw normal
12 x bw ultra wide
15 x bw small

cardio 20 min hiit interval - bike

p.s ook effe een ham glute raise uitgeprobeerd op een latpullapp - dit moet ik nog effe uitdokteren - maar het kan hier wel op - moet mijn benen wel dicht bij elkaar houden

Super kerel, eindelijk die rackpull:) moest ook wel, we zien je sterker en sterker worden hier

Dus je had geen leuke dame die je beet had gehouden:o

Mooi hoor je training.

i feel ya! hebben we allemaal wel eens, gewoon omdat het kan!

Super kerel, eindelijk die rackpull:) moest ook wel, we zien je sterker en sterker worden hier

Dus je had geen leuke dame die je beet had gehouden:o

Mooi hoor je training.

thx stuiter - mijn cardiovriendinnetje was bezig met zo'n femme de velo tour
daarna moest ze wel 30 min bijkomen - ze was helemaal out - cappuchinootje voor het meisje - had ze verdiend :)

i feel ya! hebben we allemaal wel eens, gewoon omdat het kan!

precies - morgen nog effe toppen op de mill press - met een pr sluit ik drie mooie weken af

koffie

BAM jonguh! :thumb:

Impressive rackpull John - die GHR was ik ook eens van plan te gaan doen via een latpully

Nice rack pull! Hoe is het met de shape nu?

Zo, John: je hebt niet alleen spierdefinitie en -conditie, maar ook een goede basiskracht gezien die rackpull en bench! :D

Straks wordt je nog een CrossFit-beest. ;)

Gaat echt lekker. Je blijft allround en toch weet je nog steeds sterker te worden. Die combinatie is niet zo eenvoudig.

Black power hum :D

Impressive rackpull John - die GHR was ik ook eens van plan te gaan doen via een latpully

moet je doen - ik heb gisteren effe gechecked of het mogelijk en dat is het
we gaan dat eens rustig opbouwen

Nice rack pull! Hoe is het met de shape nu?

thx belgische vriend - hij was wel aardig he :) shape , ik mag niet klagen - ik ben aardig pezig aan het worden met mijn schouderpartij als uitschieter

Zo, John: je hebt niet alleen spierdefinitie en -conditie, maar ook een goede basiskracht gezien die rackpull en bench! :D

Straks wordt je nog een CrossFit-beest. ;)

thx sigi - het zijn allemaal topoefeningen om uit te voeren + dit soort dingen zijn dan wel weer mogelijk bij ons + het is inpasbaar in het schema - dus i am pleased

Gaat echt lekker. Je blijft allround en toch weet je nog steeds sterker te worden. Die combinatie is niet zo eenvoudig.

harpep's basis-schema is toch mijn ding geworden - ik kan er veel in kwijt - de combi's doen elkaar geen pijn + ik blijf blessurevrij , vind ik heel belangrijk
blessures heb ik genoeg gehad in een vorig leven :)

ik wilde echt terug na zo'n 90 kilo - ik schommel nu tussen de 90 en 92 + ik wilde weer wat peziger worden ( ben ik altijd geweest ) dit hoop ik dan vast te houden als ik weer terug ga naar de 95/97 + wat spiermassa natuurlijk

W8/D4

Mill press + pull ups

1x40=50% + 4xbw
1x50 + 4xbw
1x60 + 4xbw
1x70 + 4xbw
1x80 + 4xbw
1x85 + 3xbw nieuw pr :wl:
Com mijn zwaarste pr van de afgelopen weken - mijn l-schouder zeurde al een klein beetje ( oorzaak jumping pull ups van gisteren denk ik )
de 70 en 80 kg gingen al niet soepel - belt omgedaan - spotter erbij
man man wat duurde het allemaal lang - 90 was denk ik een vette fail geweest - gevoelsmatig ook één van de lelijkste reps ooit :o - maar goed we kunnen verder bouwen

Triset

bent over laterals/ laterals / front raises

10/10/10 x 12
10/10/10 x 12

com bij de laterals nog wat zeurderige pijn

Incline db press

15x30
10x30
10x30
22x20

db curls
8/8x20
8/8x20

db hammer curls
6/6x24
6/6x24

Seated bb overhead extenions

8x35
8x35
8x35

1 lange set met 2 oefeningen zonder rust
waarbij een stop als de 8 reps niet gehaald worden

rope extenions + high cable curls

7setsx8x20 + 6setsx8x20+1setx6x20

wrist curls

3xamrapsx40

reverse curls

3xamrapsx40

core - circuit van 10 min

cardio 30 min fietsen

weekend off - volgende week intensiviteitsdeload ri volumefase

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven