Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere PR man !
En 2 keer dippen tijdens één training kan niet anders dan deugd doen![]()

ik doe die ik eigenlijk zelden - af en toe , nou heb ik geen dikke armen maar er zit definitie op

Persoonlijk vind ik overhead werk onmisbaar om die streep van aan je tricep-bult
tot aan je elleboog te krijgen. weet de juist benaming nu even niet
Gewoon even aan het latstation een ez-bar of rope maken, en boven/achter het hoofd,
naar voor je hoofd extenden. Gaat je deugd doen![]()
Dan zou ik eerder een skull crusher variant doen, daar hoi ik zelf althans meer connectie met de triceps omdat je minder kan cheaten met doorhangen.

Super kerel, eindelijk die rackpullmoest ook wel, we zien je sterker en sterker worden hier

Super kerel, eindelijk die rackpullmoest ook wel, we zien je sterker en sterker worden hier
Dus je had geen leuke dame die je beet had gehouden
Mooi hoor je training.

i feel ya! hebben we allemaal wel eens, gewoon omdat het kan!

Impressive rackpull John - die GHR was ik ook eens van plan te gaan doen via een latpully
shape , ik mag niet klagen - ik ben aardig pezig aan het worden met mijn schouderpartij als uitschieterZo, John: je hebt niet alleen spierdefinitie en -conditie, maar ook een goede basiskracht gezien die rackpull en bench!
Straks wordt je nog een CrossFit-beest.![]()
Gaat echt lekker. Je blijft allround en toch weet je nog steeds sterker te worden. Die combinatie is niet zo eenvoudig.

- maar goed we kunnen verder bouwen