Fitness Seller

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja het meest profijt ga je van de 'against bands' methode hebben, dus een dumbbell op de grond ja. Je hebt dan niet perse zo enorm zwaar setje nodig, je kunt gewoon beginnen met alleen bands, vervolgens steeds kun je steeds verhogen door schijven toe te voegentot je op een procent of 60 zit, dan haal je de banden eraf en zal je zien dat je veel explosiever bent. De setjes daarna knal je echt elke keer door naar lockout :)

Laatst bewerkt:
Ja miss niet wat betreft die leg extensions..ik heb nou eenmaal de "tick"dat ik altijd alles max zwaar wil doen..ach..daarom viel het mij op bij jou;)
Ik ga niet zeggen dat t weer een lekkere training was hoor:p

Niet eens een idee om op de compounds die supersets te schieten en kijken wat voor gains je kan maken op de compounds zonder die supersets?

Hoe staat het met de fysiek? Begin je al een beetje een big ****er te worden? ;)

Niet eens een idee om op de compounds die supersets te schieten en kijken wat voor gains je kan maken op de compounds zonder die supersets?

Hoe staat het met de fysiek? Begin je al een beetje een big ****er te worden? ;)

+1

Wil ik ook wel eens zien, weten :p

Da's toch lang niet "bad ass" en "Oldskool intensive" genoeg voor John jongens. ;)

Die staggered setjes kun je in aardig tempo erdoo pompen ofniet?

• Topic Starter Topic Starter
Ja miss niet wat betreft die leg extensions..ik heb nou eenmaal de "tick"dat ik altijd alles max zwaar wil doen..ach..daarom viel het mij op bij jou;)
Ik ga niet zeggen dat t weer een lekkere training was hoor:p

thx , ik denk ook niet dat het verkeerd is om zwaar te gaan op de legextenions - alleen niet zo mijn ding

al eens gedaan en het gekke was dat het niet veel verschil uitmaakte , dus nu ben ik om en ga ik hier heerlijk mee door

goed pezig om het zomaar te zeggen - geen aanleg voor massamonster wel voor definitie dus ik klaag niet

+1 :D

Wil ik ook wel eens zien, weten :p

ik stond pas naast je in de zoo :)

Da's toch lang niet "bad ass" en "Oldskool intensive" genoeg voor John jongens. ;)

het moet idd wel intensief zijn - gewoon hard :)

Die staggered setjes kun je in aardig tempo erdoo pompen ofniet?

het is hard werken - de progressie bij het optrekken zit hem in het feit dat ik gelijk kan gaan hangen en pullen maar - voorheen moest ik eerst goed warm worden - nu nog uitbreiden in reps

Zo als dat werk dan ga ik met die leg ex ook een stappie lager. Ik heb altijd zo'n verzuring miet die oef.

Mooie zware training hoor. Ben jij als je klaar bent niet helemaal leeg, dat je moet eten. Want als ik het schema zie, dan red ik niet om nog naar huis te rijden. Dan is die hongerklap al binnen.

Zo als dat werk dan ga ik met die leg ex ook een stappie lager. Ik heb altijd zo'n verzuring miet die oef.

is ook niks mis mee - er zijn meerdere manieren

Mooie zware training hoor. Ben jij als je klaar bent niet helemaal leeg, dat je moet eten. Want als ik het schema zie, dan red ik niet om nog naar huis te rijden. Dan is die hongerklap al binnen.

ik ontbijt stevig twee uur van te voren , tijdens de training meng ik wat extra amino's met water en na de training gelijk een whey-shakie - dus van een hongerklap heb ik zelden last

vandaag toch zoiets als van een recovery-training
laag beginnen met de squats en kijken hoe het gaat - platformdeadlifts met burpees om de hams te ontlasten
+ wat extenions/curls

Ik voorzie een PR, niet inhouden maat! :thumb:

Ik voorzie een PR, niet inhouden maat! :thumb:

qua intensiviteit heb ik zeker een pr verdiend op de deadlift burpees

vandaag ben ik op volume/intensiviteit getraind om toch de hams te ontlasten
en dan denk/hoop ik volgende week weer voluit te kunnen deadliften - we zullen zien :)

W4/D1/lb1/10.00-squats

squats + ab rollers a 15 kg + squats

3 x 40 + 5 x + 3 x 40
3 x 50 + 5 x + 3 x 50
3 x 60 + 5 x + 3 x 60
3 x 70 + 5 x + 3 x 70
3 x 80 + 5 x + 3 x 80
3 x 90 + 5x
3 x 100 + 5x
3 x 110 + 5x
3 x 120 + 5x - uit voorzorg gestopt - tot hier voelde het goed

Platform deadlifts + db side bends + jumps + push ups

Eerste set is dus - in één stuk door zonder rust

3 x 100 + 5/5 x 20 + 5 x + 5 x +
3 x 100 + 5/5 x 20 + 5 x + 5 x +
3 x 100

3 min rust

tweede set -

3 x 100 + 5/5 x 20 + 5x + 5x +
3 x 100

3 min rust

derde set -

3 x 100

3 min rust

vierde set -

3 x 100

pff zware shizzle

Legextenions

8 x 60
8 x 70
8 x 80 - voor miss h :D

Legcurls

8 x 40
8 x 50
8 x 50
com 60 kost teveel spanning

cardio - hardlopen 25 min + 5 min cooling down
dit gaat wel aardig by the way

morgen alleen close gripp benchpress + bb curls + onderarmen + cardio

Laatst bewerkt:
Goedendag zeg... :bow:

Lekkere medley big John; daar zit muziek in.:)

vandaag

superset

close gripp benchpress + bb of db curls

10 x 30 + 10 x 20 bb
10 x 30 + 10 x 20 bb
8 x 50 + 8 x 20 bb
8 x 50 + 8 x 20 bb
8 x 70 + 5/5 x 22 db hammer curls
5 x 80 + 5/5 x 24
3 x 90 + 5/5 x 24
1 x 90 + 5/5 x 24
1 x 90 + 5/5 x 22
1 x 90 + 5/5 x 22
1 x 90 + 5/5 x 22

+ het nodige onderarmwerk

cardio 30 min fietsen

morgen lekker rust

Vanity day! ;)

Haha goed bezig..:P
Voelde wel even lekker toch??

Tha Jam rocks!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven