- Waardering
- 1.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas wijntjes zijn zo lekker, maar deze dagen mocht ik het echt bezuren. na al die weken nu toch aangekomen en minder strak in mijn vel. dus toch weer aan de bak![]()
Platform deadlifts, sta jij zelf op een platform of de bar op een platform? Nette training verder. Die deadlift 0x190 is toch 90% ipv 95% 190/210=0,9047 of bereken je dat anders?

Die abrollers zijn echt killers fuuu! Verder lekkere sessie weer John!
Netjes hoor.
Jammer van je Deadlift...
I feel Your pain brother.![]()
- maar niks hielp - gewoon een fail 
Goed bezig. Die DL komt wel, ik heb vertrouwen in je![]()

Lekkere work out Big J. Binnenkort doe je die roll-outs terwijl je ook nog ff je benen in de lucht gooit.![]()
Die 3 x 180 is wel nice man ... die 190 zou er toch moeten inzitten dan eigenlijk. Too bad.
Brute training wel weer !
ik voel me soms dan gewoon een beetje voor lul staannu was het weer zo'n over en uit moment
waar je eigenlijk niks mee kan - je rukt/trekt aan die stang en er gebeurd niks
daar sta je dan -ik voel me soms dan gewoon een beetje voor lul staan

Ondanks die fail toch sterke triples hoor. Deadlift je trouwens beltless? Have fun in de VS alvast![]()
ja ja - we zijn er alleen nog uit waar

Bro, geen beweging krijgen in 190 kilo na die serie 180 kilo is never voor lul staan!
respect had je al afgedwongen met die serie 180![]()
Psyche up is alleen voor op wedstrijden las ik laatst ergens.
In je trainingen kost het alleen kostbare energie denk ik nu (na me als een aangereden, dolle stier te hebben gedragen om 215 te Deadliften zonder succes...)
Next time brother!

Zozo, dat is super hoor 45 catrio als afsluitdatum. Respect:-) :-)

Ziet er weer goed uit man.
Je kan lekker strak naar de States man.
In de deload extra goed eten en flink herstellen en groeien!
Mooi training kerel, ook sterke bench nog nadat je je triceps zoveel hebt belast.