XXL Nutrition

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi hoor:D:D, hoe vind je je vooruitgang nu zelf gaan. Te traag og ben je tevreden.
Ik vind het best snel gaan:D:D Kan je zien dat je gewoon een goede basis hebt:D:D

Wat een training man... 2× zware DL en pinsquats! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Ik heb je verkeerd begrepen denk ik...
Je hebt juist rack pulls gedaan, ofnie..?
Ik dacht dat je met je voeten op een verhoging stond, maar je had de halter juist van de grond toch..?

klopt het zijn idd rackpulls - ik zal het beestje voortaan bij zijn naam noemen
:)

Mooie training met heavy compounds!

thx Berry - alles voelt nog zwaar aan - ik zit de dag erna gelijk al in de spierpijn - effe doorbijten nog

Mooie combi die dls en side bends. Knappe gewichten ook bij je andere oef.:)

thx Dumba - was zwaar zat

Idd rack pull of een block pull als de schijven op een plateau staan.

Blockpull dat vind ik nou een mooie benaming ervoor thx mc :)

yep

howus, die 3 x 180..... whoop

was zwaar zat deze keer - ik lag gisternacht effe om 03.30 een uur te slapen en toen ik wakker werd had ik het gevoel dat ik 300 had getrokken - sporten was zwaarder dan de arbeit

Mooi hoor:D:D, hoe vind je je vooruitgang nu zelf gaan. Te traag og ben je tevreden.
Ik vind het best snel gaan:D:D Kan je zien dat je gewoon een goede basis hebt:D:D

het is effe weer wennen aan de spierpijn en omdat ik ongeduldig ben en zo snel mogelijk weer een beetje op niveau wil trainen wil ik soms wel eens te snel gaan en dat neckt dan weer - maar so far so good

Je hebt gelijk hoor, het zijn geen platform deadlifts maar rackpulls/blockpulls.

Block pulls it wil be

Wat een training man... 2× zware DL en pinsquats! :D

thx power - de pin squats waren voor het eerst op behoorlijke diepte - viel niet tegen - 4 sets was genoeg

Just so we know where we're talking about JW. ;)

• #1.006
Deficit = jij staat op een verhoging.
Meestal met de stang net over de wreef van je voet.
Grotere ROM en zwaarder.

• #1.009
W1/D4-13.30uur-mill press
bijz: nachtdienst

Stagset

Mill press + wijd optrekken x bw

5x37.5 + 5x
5x42.5 + 5x
5x47.5 + 5x
5x52.5 + 4x
5x57.5 + 3x
3x62.5=74% + 3x
6sets/28reps + 25xbw

Stagset

Flat db press + one arm db row

5x28 + 5/5x40
5x30 + 5/5x40
5x32 + 5/5x40
5x34 + 5/5x40

Incline chest press

12x40
10x60
8x70
6x80
12x40

Cable cross overs - 10x30 pff

wide gripp pull down

12x50
10x60
8x70
6x80
12x50

Machine hammer gripp - 12x90

Seated db side raises

12x8
10x10
8x12
5x14
12x8

Db bent over laterals - 10x13

Close gripp benchpress

12x40
10x60
8x70
6x80
12x40

cable rope push downs - 10x25

barbell curl
s

12x20
10x25
8x30
6x35
12x20

cable high pose curls - 11x25

cardio 20 min fietsen

Heb jij nooit discussies met leden in je sportschool als je supersets doet dat je veel oefeningen in beslag neemt? Ik weet nog dat in mijn oude gym het soms extreem druk kon zijn en je al blij moest zijn als je één oefening kon doen.

Flinke training weer man.
Wat is het verschil tussen een stagset en een superset..?

• #1.012
Heb jij nooit discussies met leden in je sportschool als je supersets doet dat je veel oefeningen in beslag neemt? Ik weet nog dat in mijn oude gym het soms extreem druk kon zijn en je al blij moest zijn als je één oefening kon doen.

ik train natuurlijk hoofdzakelijk tussen de huisvrouwtjes - die voor 80 % op de cardioapp zitten - dus heb ik soms ruimte zat - vanmiddag was ik later vanwege de nachtdienst , en dan heb je alleen een beetje last van pubertjes ( daar ben ik snel klaar mee ;) )

soms is effe wat slepen met spulletjes , maar ze zijn het gewend inmiddels

Flinke training weer man.
Wat is het verschil tussen een stagset en een superset..?

iets meer rust tussen beidde oefeningen - niet veel dus - naar gelang van kilo's worden de pauses iets langer

Mooie gewichten en mooie trainingen trouwens, volg je nu al een tijdje.
Bron van inspiratie

mooie training hoor:D:D, netjes de cardio erachteraan:D:D. netjes die seated raise:D
Bij mij in de gym kan het echt druk zijn:o

hell of a workout weer John!

altijd mooi om te zien die supersetjes bij jou, misschien dat ik ze zelf ook eens ga proberen.

iets meer rust tussen beidde oefeningen - niet veel dus - naar gelang van kilo's worden de pauses iets langer

Officieel is een stagset toch qua rust hetzelfde als gewone sets?

Edit: ik tel 14 verschillende oefeningen, 2 stagsets en 20 min cardio in één training, na een nachtdienst!:eek: What, in Christs name, does this monster eat?

• #1.018
Mooie gewichten en mooie trainingen trouwens, volg je nu al een tijdje.
Bron van inspiratie

to much credits hoor - maar bedankt - leuk dat je effe komt kijken

mooie training hoor:D:D, netjes de cardio erachteraan:D:D. netjes die seated raise:D
Bij mij in de gym kan het echt druk zijn:o

ik heb het voordeel dan van overdag en s'middags trainen - s'avonds is het bij ons ook druk

hell of a workout weer John!
dat wou ik effe zeggen mate

altijd mooi om te zien die supersetjes bij jou, misschien dat ik ze zelf ook eens ga proberen.

probeer het eens zou ik zeggen

Officieel is een stagset toch qua rust hetzelfde als gewone sets?

superset - zijn twee oefeningen na elkaar zonder rust - ik doe ze wel snel achter elkaar maar er zit ongeveer 30 tot 45 sec rust tussen - ligt ook aan lichte of zware gewichten

Edit: ik tel 14 verschillende oefeningen, 2 stagsets en 20 min cardio in één training, na een nachtdienst!:eek: What, in Christs name, does this monster eat?

de max-oef van 12 pak ik altijd gelijk na de lichte 12 van een oef - bill philips methode - in de repranges kan je heel erg varieren wat mij ontzettend aanspreekt - dit plak ik bij mijn huidige schema en dat bevalt goed

voor de training 5 sneetjes bruin brood - 2 koffie zwart - 45 min voor de training tms en dan gaan als een banaan - ik had het af en toe ook zwaar hoor

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven