Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk hoor, het zijn geen platform deadlifts maar rackpulls/blockpulls.
Ik heb je verkeerd begrepen denk ik...
Je hebt juist rack pulls gedaan, ofnie..?
Ik dacht dat je met je voeten op een verhoging stond, maar je had de halter juist van de grond toch..?

Mooie combi die dls en side bends. Knappe gewichten ook bij je andere oef.![]()
Idd rack pull of een block pull als de schijven op een plateau staan.

yep
Mooi hoor, hoe vind je je vooruitgang nu zelf gaan. Te traag og ben je tevreden.
Ik vind het best snel gaanKan je zien dat je gewoon een goede basis hebt
![]()
Je hebt gelijk hoor, het zijn geen platform deadlifts maar rackpulls/blockpulls.
, al weet ik nou nog steeds niet wat jij nou bedoelde met Deficit = jij staat op een verhoging.
Meestal met de stang net over de wreef van je voet.
Grotere ROM en zwaarder.
Heb jij nooit discussies met leden in je sportschool als je supersets doet dat je veel oefeningen in beslag neemt? Ik weet nog dat in mijn oude gym het soms extreem druk kon zijn en je al blij moest zijn als je één oefening kon doen.
)Flinke training weer man.
Wat is het verschil tussen een stagset en een superset..?
iets meer rust tussen beidde oefeningen - niet veel dus - naar gelang van kilo's worden de pauses iets langer
What, in Christs name, does this monster eat?Mooie gewichten en mooie trainingen trouwens, volg je nu al een tijdje.
Bron van inspiratie
mooie training hoor, netjes de cardio erachteraan
. netjes die seated raise
Bij mij in de gym kan het echt druk zijn![]()
dat wou ik effe zeggen mate
altijd mooi om te zien die supersetjes bij jou, misschien dat ik ze zelf ook eens ga proberen.
Officieel is een stagset toch qua rust hetzelfde als gewone sets?
superset - zijn twee oefeningen na elkaar zonder rust - ik doe ze wel snel achter elkaar maar er zit ongeveer 30 tot 45 sec rust tussen - ligt ook aan lichte of zware gewichten
Edit: ik tel 14 verschillende oefeningen, 2 stagsets en 20 min cardio in één training, na een nachtdienst!What, in Christs name, does this monster eat?

Oh? Had je het af en toe maar zwaar?
Big big workout again man