- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heb je dan voorheen dit gewicht getrokken?com - ging lekker - voor het eerst met een mixed gripp 170 getrokken

+1

die deadlift jumps en opdrukken.... wtf.... ik zou braakneigingen hebben gehad denk ik!
Prachtige training weer John, echt!
lijkt me dat je eigenlijk die cardio niet meer nodig hebt op het einde?

+1
@ Ove - het blijft tof om jouw trainingen volgens dit principe te volgen. toffe methode en ik vind schema's gebouwd om een allround atleet te worden toch al interessant

Super mooie training man, deed je altijd een andere grip dan de mixed grip?
Ik kan dat bijna niet geloven.Sterker met een boven/overhandse grip dan met een mixed grip..?
Dat kan toch niet..?
Ik kan dat bijna niet geloven.
Misschien dat er straps worden toegepast anders begrijp ik het niet meer.
Inderdaad...
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Sterker nog, het kan niet!![]()

thx power
Is gewoon heel vreemd JW.
Waarom zou je hand nou zwakker zijn onderhands dan bovenhands..?
Je bent gewoon "speciaal" zoals je mama altijd al zei.![]()
Ik verlies altijd bovenhands de grip bij een deadlift omdat de bar uit mijn handen roteert.
Het enige wat een mixed grip doet is meer weerstand bieden tegen deze rotatie van de bar door een tegengestelde grip. Het gaat hier dus niet om de neerwaartsekracht (zwaartekracht) van het gewicht waardoor ik grip verlies.
Ook een hook grip gaat de rotatie van de bar tegen, de duimen krijgen het dan zwaar te verduren maar de zwaartekracht kan ik nog steeds eenvoudig hebben. Wanneer je 210kg pronated trekt en je hebt geen problemen met je grip zou ik gewoon lekker pronated verder trainen.

- het is geen geheim hoor - ik vind mijn gripp helemaal niet zo sterk - als ik zie wat sommige pakken zonder strapsMooie training.
Duhuh, het zijn altijd mooie trainingen.
Maar deed je die 210 deadlift dan met straps..?met straps
Anders ben je echt buitenproportioneel sterk in je handen maatje.
En dan hou ik er over op...