seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training John, vooral die eerste stagset.
Bij die MP, maak je de bands vast aan iets wat hoger hangt dan de BB als ik het goed begrijp? Wat is in die zin het voordeel van 80 (-24) boven gewoon 56 kg?
ja die banden maak ik dan boven vast - je kan eens wat zwaarder gaan pakken
als je eens vast zit in lift , maar je moet het niet vergelijken met een normale press
dit is er gewoon voor erbij om er af en toe eens mee te trainen - je mogelijkheden worden weer wat groter
Ik dacht ff dat je een filmpje van jezelf postte. Die doet 405 lbs (+bands+140dB).
Hij komt iets makkelijker van de borst, maar de beweging wordt steeds zwaarder naarmate de halter verder omhoog gaat volgens mij.Bij die MP, maak je de bands vast aan iets wat hoger hangt dan de BB als ik het goed begrijp? Wat is in die zin het voordeel van 80 (-24) boven gewoon 56 kg?
Hij komt iets makkelijker van de borst, maar de beweging wordt steeds zwaarder naarmate de halter verder omhoog gaat volgens mij.
Flinke training weer JW.
Hij komt iets makkelijker van de borst, maar de beweging wordt steeds zwaarder naarmate de halter verder omhoog gaat volgens mij.
Flinke training weer JW.
Ja ik snap 'm nu. Naarmate de halter verder omhoog gaat, zal de spanning op die banden natuurlijk ook afnemen.

Je hebt flink karakter getoond. Trainde zelf vroeger altijd rond 6.00 's ochtends...moet er niet meer aan denken nu.![]()
Lekkere benen training man, lekker heavy ook.
Ach in de ochtend trainen houd je verbranding lekker de hele dag gaande![]()

Geniet van je rustdag. Moet 010 nog een bekerwedstrijdje voetballen?
damn John, je begint weer aardig te knallen kerel! Die dagen kom ik vaak tegen, dat je wat voor de sport over moet hebbenachteraf altijd lekker om toch geweest te zijn.
Eagles Deventer! ik denk dat Feijenoord het lastig krijgt...
Ain't nothin like a bunch of good ol' squatties in the mornin!
Klasse kerel.

- helemaal naar de klote - 2 a 3 flink moeten ademhalen - maar het is gelukt - 10 sets van 3x100 + de rest - de volgende sessie zal met 110 gaan beginnen - wat een vooruitzicht