- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff wat gebladerd, sterke trainingen manBen benieuwd hoe ver jij gaat komen door de jaren heen.

- nee word dus niet meer gekochtSuper mooie training weer hoor
Altijd een pleziertje om te lezen
*Ben jij dat op dat you tube filmpje?

Goed nieuws dat er vids gaan komen. Na al die jaren ben ik wel benieuwd naar het beest achter de nick!
Niks mis met kippenbouten! Ze doen mijn naam eer aan.![]()
Lekker hoor, een kippenpootje of 4 ofzo.
Good proteïne!

Ja youtube filmpjes, gewoon filmen en op youtube plaatsen. Ik dacht dat je hier aangaf dat je af en toe een filmpje gaat plaatsen van trainingen met bands. Bedoel je dan random filmpjes van vreemden en niet van je eigen trainingen? Die laatste lijken mij veel interessanter, ook voor jou als techniek check.ik ga af en toe eens een filmpje plaatsen van trainen met resistance bands
Ja youtube filmpjes, gewoon filmen en op youtube plaatsen. Ik dacht dat je hier aangaf dat je af en toe een filmpje gaat plaatsen van trainingen met bands. Bedoel je dan random filmpjes van vreemden en niet van je eigen trainingen? Die laatste lijken mij veel interessanter, ook voor jou als techniek check.
Ik hoop dat je het niet net zo doet als die negerd in je filmpje, want dat slaat echt nergens op.
Zijn techniek is nou niet bepaald voorbeeldig en dat basketballen met die halter moet je ook maar vergeten.
Dat bedoelde ik er meer mee.
Sneu volk daar in amsterdam hè. Och och och. Man man man.