XXL Nutrition

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig... ;)

Beetje zenuwachtig voor morgen?

Ff wat gebladerd, sterke trainingen man :thumbs: Ben benieuwd hoe ver jij gaat komen door de jaren heen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Beetje zenuwachtig voor morgen?

zenuwachtig nooit , maar niet echt gerust op een goed resultaat gezien de laatste jaren , maar wie weet ronald koeman is titatovenaar

Ff wat gebladerd, sterke trainingen man :thumbs: Ben benieuwd hoe ver jij gaat komen door de jaren heen.

me too - ik hoop door ontwikkeling in techniek en oefeningen nog stappen te maken - er fysiek uitzien + daarbij aardig nog wat kilo's weg te drukken of liften
is wel een pre - daarentegen heb ik redelijk wat winst gemaakt door simpel gezegd met voeding beter om te gaan

dus ipv van 2 kippenbouten nu nog maar 1 en geen sausjes meer :(

Wat doe je met die tweede kippenbout dan JW..?

• #1.127
Wat doe je met die tweede kippenbout dan JW..?

mijn meisje :D - nee word dus niet meer gekocht

ik ga af en toe eens een filmpje plaatsen van trainen met resistance bands - die ga ik binnenkort in mijn trainingen meenemen - ik heb hier nog geen ervaring in dus voorlopig zal het veel practice zijn - ik heb nu de lichte en medium aangeschaft met als weerstand 12 en 23 kilo - ik hoop hierdoor weer stapjes te kunnen maken

ik moet harpep zijn template nog eens doornemen - voorlopig zullen ze af en toe eens langs komen bij w-up of 1 a 2 sets

http://www.youtube.com/watch?v=o9iB1qwVza0

Super mooie training weer hoor ;)
Altijd een pleziertje om te lezen :)

*Ben jij dat op dat you tube filmpje?

Goed nieuws dat er vids gaan komen. Na al die jaren ben ik wel benieuwd naar het beest achter de nick! ;)

Niks mis met kippenbouten! Ze doen mijn naam eer aan. :D

Lekker hoor, een kippenpootje of 4 ofzo. :meal:
Good proteïne!

• #1.132
A mc - you tube filmpjes mc sorry mate :)

ik ga af en toe eens een filmpje plaatsen van trainen met resistance bands
Ja youtube filmpjes, gewoon filmen en op youtube plaatsen. Ik dacht dat je hier aangaf dat je af en toe een filmpje gaat plaatsen van trainingen met bands. Bedoel je dan random filmpjes van vreemden en niet van je eigen trainingen? Die laatste lijken mij veel interessanter, ook voor jou als techniek check.

• #1.134
Ja youtube filmpjes, gewoon filmen en op youtube plaatsen. Ik dacht dat je hier aangaf dat je af en toe een filmpje gaat plaatsen van trainingen met bands. Bedoel je dan random filmpjes van vreemden en niet van je eigen trainingen? Die laatste lijken mij veel interessanter, ook voor jou als techniek check.

ik laat al regelmatig mijn techniek checken bij een collega/vriend t.a.v de snatches en powercleans - daar zal dit bijkomen - dus komt goed

vanmiddag benchpress

Ik hoop dat je het niet net zo doet als die negerd in je filmpje, want dat slaat echt nergens op.

• #1.136
Ik hoop dat je het niet net zo doet als die negerd in je filmpje, want dat slaat echt nergens op.

de n*ger omdat het moet - het was één van de eerste filmpjes die ik tegenkwam
en omdat hij een hoop trok dacht ik effe posten

ik zal de oef ook meer gebruiken in de beginsets of om af en toe eens als ik eens ergens vastzit bij een gewicht

vandaag ga ik hem eens uitproberen bij de bb row

Zijn techniek is nou niet bepaald voorbeeldig en dat basketballen met die halter moet je ook maar vergeten.
Dat bedoelde ik er meer mee.

Sneu volk daar in amsterdam hè. Och och och. Man man man.

• #1.139
Zijn techniek is nou niet bepaald voorbeeldig en dat basketballen met die halter moet je ook maar vergeten.
Dat bedoelde ik er meer mee.

die 2e rep slaat eigenlijk nergens op - dat bounchen is niet meer aan mij besteeds

Sneu volk daar in amsterdam hè. Och och och. Man man man.

dat weten we toch al veel langer :D

W4/D1-benchpress - 13.30

Stagset

benchpress + bb rows met bands a 24 kg

3x60 + 3x60+
3x65 + 3x60+
3x70 + 3x60+
3x75 + 3x60+
3x80 + 3x60+
3x85 + 3x60+
3x90 + 3x60+
3x95 + 3x60+
3x100 + 3x60+
2x105=81% + 3x60+
10sets/29reps + 30x60+(84kg )

Stagset

ultra wijd optrekken + mill press met bands a 24kg

3xbw + 3x60
3xbw + 3x80-
3xbw + 3x80-
3xbw + 3x80-
3xbw + 3x80-(56kg )

incline chestpress

10x50
8x70
6x80
6x80
10x50

peckdeck - 10x70

Machine small gripp rows

10x50
8x70
6x80
6x80
10x50

Seated db side raises

10x10
8x12
6x14
6x14
10x10

db shrugs 10x22

Close gripp benchpress

10x50
8x70
5x80
6x80
10x50

rope push extenions 10x27.5

barbell curls

10x30
8x35
6x40
5x45
10x30

cable high pose curls - 10x30

cardio 5 km fietsen a 9min10 + 3min cd

com vandaag dus voor het eerst de rode bands uitgeprobeerd - een oef van onderen (rows) een oef van boven ( mill press )
het laatste stuk trekbeweging van de row was dus nu duidelijk voelbaar - bij de press waarbij 80 kg niet een gewicht wat ik dagelijk effe easy doe was de beweging nu opmerkelijk - door de weerstand voelde 80 ineens geen 80 meer - dit zijn allemaal nog uitprobeersels - mijn weg moet ik hierin nog vinden

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Sterke training John, vooral die eerste stagset.
Bij die MP, maak je de bands vast aan iets wat hoger hangt dan de BB als ik het goed begrijp? Wat is in die zin het voordeel van 80 (-24) boven gewoon 56 kg?

Ik dacht ff dat je een filmpje van jezelf postte. Die doet 405 lbs (+bands+140dB). :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven