AndroidHealthClinic

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
130kg bench press geen pr? Wist niet dat je al aan deze gewichten zat, netjes.

JW rocks! :thumb:

En thanks JW en Stuitertje. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
thx mannen - de front squat ging niet echt soepel maar ik probeer de 140 wel aan te pakken next week

de snatch was nog het mooist - onverwacht ook

p.s het was me het dagje wel - twee springers vandaag - bij hilversum en delft
blijft triest

Hier afgelopen vrijdag ook een springer John.... station Elst, klopt wat ze zeggen he, als de bladeren van de bomen vallen..... Triest idd

Super weer een vroege training.

Om 9 uur zit bij mij de brinta nog tegen de wanden van m'n slokdarm geplakt. Bij John niet; die staat dan met 130 kg in z'n nek. :p

• #1.267
Hier afgelopen vrijdag ook een springer John.... station Elst, klopt wat ze zeggen he, als de bladeren van de bomen vallen..... Triest idd

klotezooi altijd

Super weer een vroege training.

pff - ik word er moe van

Om 9 uur zit bij mij de brinta nog tegen de wanden van m'n slokdarm geplakt. Bij John niet; die staat dan met 130 kg in z'n nek. :p

tja liever niet - nood breekt wetten

W7D3 - mill press

Stagset

mill press + wijd optrekken

1x40 + 1x
1x60 + 1x
1x70 + 1x
1x80 + 1x
0x85 + 1x
3x80 + banden + 3x
3x85 + banden + 3x
2x90 + banden + 3x

chestpress

6x70
2x85
2x95
2x100
6x70

inlcine chestpress - 6x70

wide gripp pull downs

6x70
4x85
2x95
2x100
6x70

small optrekken x bw - 4x

db bent over lat raises

6x14
4x16
2x18
2x18 pr
6x14

cable side raises - 6/6x10

bb curls

6x30
4x40
2x50
1x50
6x30

pose curls - 6 x 35

bb incline extenions

6x25
4x40
2x50
1x50
6x25

benchdips - 27 x

cardio

app-circuit van 20 min + 30 min fietsen

Precies volgens planning JW? :thumb:

Die banden nemen dan eigenlijk het werk van je triceps een beetje over bij een MP?
Lijkt me wel leuk voor een constant tension dan...

Shiit nu ook al een 130kg bench.. sterk

idd sterke presses kerel!

• #1.272
Precies volgens planning JW? :thumb:

niet onaardig maar als ik de 85/90 niet aantik volgende week dan ga ik die banden op het einde van de sets serieus inzetten + dan ga ik er toch 1 shoulder press erbij gooien en een raise eruitgooien

Die banden nemen dan eigenlijk het werk van je triceps een beetje over bij een MP?
Lijkt me wel leuk voor een constant tension dan...

was nog best wel zwaar - dat 1e gedeelte word je geholpen maar daarna komt dat punt dat je het weer alleen moet doen -

Shiit nu ook al een 130kg bench.. sterk

still going strong W ;)

thx mate - we doen ons best

vandaag dus zo deadliften/blockdeadlifts , meer niet

• #1.273
W7/D4 - deadlifts - korte training

w-up met legcurls/legpress

Sumo deadlifts

1x100
1x120
1x140
1x160
1x180
1x200
0x220:mad:
3x200 met banden
3x210
2x220

Blockdeadlifts

1x160
1x180
1x200
0x220:mad:
0x220
3x210 met banden
3x220 "
2x230 "

saunaatje en naar huis - ik was niet helemaal tof vandaag - gisterenavond thuis gekomen met hoofdpijn en die was nog niet weg
tijdens de training had ik er geen last van

Com de stappen iets minder groot maken - van 200 naar 220 is voor mij zo not done
De banden op deze manier gebruiken bevalt erg goed - je kan toch een beetje dat gewicht omhoog halen

dit ga ik zeker meer toepassen ondanks dat ik nog niet alle kleuren banden in mijn bezit heb maar dat gaat wel gebeuren - alles op zijn tijd

morgen lekker rust - als ik mijn zo iets beter voel dan ga ik waarschijnlijk nog effe rennen en fietsen - vandaag geen zin in

Je hebt in elk geval de lockout flink aangepakt. :D
Gebruik je de band ook wel eens op een andere wijze om de oefening bijvoorbeeld zwaarder te maken dan lichter?

Laatst bewerkt:
Serieuze MP man! 1x50kg curlen is wel superdude :p En als je die banden gaat gebruiken ga je dan ook iets van deficits doen voor je liftoff?

Korte training met serieuze gewichten. Zoals je al zei, stappen minder groot maken en dan heb je ze!

stappen van 20 kilo op die gewichten is ook wel veel van het goeie!

• #1.278
Je hebt in elk geval de lockout flink aangepakt. :D
Gebruik je de band ook wel eens op een andere wijze om de oefening bijvoorbeeld zwaarder te maken dan lichter?

thx mac - was zware shizzle
ik gebruik ze agianst en resistance - maar ik heb nu pas twee kleuren en ik moet de twee zwaarste nog aanschaffen

Serieuze MP man! 1x50kg curlen is wel superdude :p En als je die banden gaat gebruiken ga je dan ook iets van deficits doen voor je liftoff?

50 is idd superdude :sd:

Korte training met serieuze gewichten. Zoals je al zei, stappen minder groot maken en dan heb je ze!

idd -we gaan eens kijken next week

stappen van 20 kilo op die gewichten is ook wel veel van het goeie!

in het begin kan het wel maar dat word steeds lastiger - beetje overmoedig en te enthousiast geweest - stond gelijk weer met beidde beentje on the floor

http://www.youtube.com/watch?v=d-5Y3LQ5V84

Voel je je al weer beter?
Goed van je dat je toch bent wezen trainen:D

• #1.280
Voel je je al weer beter?
Goed van je dat je toch bent wezen trainen:D

een beetje moe - hoofdpijn is gelukkig weg - had denk ik te maken met de kou van de afgelopen dagen - beetje bijpitten en dan is allles weer oke - zoals ik me nu voel ga ik morgen effe een uurtje rennen/fietsen :wave:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven