- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die powersnatches en cleans zijn anders ook al een aanslag op je lichaam lijkt me.
Dus als je fris aan je fronts zou beginnen ... der zou nog wel wat meer in zitten denk ik![]()
Mooi man, die frontsquat, zou je backsquat toch ook wat verder omhoog moeten kunnen boosten denk ik.
Zou jij je meer toeleggen op het trainen van kracht dan ga je grote sprongen maken.

Hoe dan ook je blijft pr's zetten op de belangrijke oefeningen en dat met jou bw bij 1m90.
Dan moet je zeker iets goed doen.![]()

Hoe dan ook je blijft pr's zetten op de belangrijke oefeningen en dat met jou bw bij 1m90.
Die rows zijn heel sterk![]()
Raak jij nooit uitgeput of vermoeid? Je trainingen zijn altijd mega
Ik ben weer door mijn eerste dip heen![]()

respect 70%. wwhhoaoatt
Ik denk ook dat ik daar last van heb, maar ik weet het niet zeker. Maar ik zal balen als ik 300 Euro voor zo'n lichttherapie heb uitgegeven en het werkt nieten elk jaar dek ik moet ik eens doen
![]()
ik heb zo'n wekker van philips. Dat is al een aanrader
back on track![]()
Zou jij je meer toeleggen op het trainen van kracht dan ga je grote sprongen maken.
dat zou goed kunnen mc - maar het trainen op deze manier bevalt me zo erg goed - ik kan mij in dit schema helemaal vinden - + ik leer veel uit de pl-sectie waar soms oefeningen weer anders benaderd worden - al met al ben ik erg tevreden + niet geheel onbelangrijk - ik blijf ook heel bij deze benadering

Ik denk ook dat ik daar last van heb, maar ik weet het niet zeker. Maar ik zal balen als ik 300 Euro voor zo'n lichttherapie heb uitgegeven en het werkt niet
ik heb ook geen idee of dit werkt - je hoort er wisselende verhalen - ik weet van 1 collega dat hij er baat bij heeft - maar om nou een paar uur met je gezicht voor zo'n lamp te zitten . dat lijkt me ook niks

- ik had gelukkig de safetybars op een hoogte gezet dat ik er altijd onderuit kon komen - dit was zo'n moment - zakken ging goed , alleen ik kwam nooit meer omhoog - shit happensNette gewichten getrokken John! Ziet er heftig uit die squat cleans, blessure gevoelig lijkt me...