- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trainingen blijven goed gaan zie ik! sterk weer John, en nog niet eens 100%. nice

John zijn de powercleans moeilijk te leren?
Of valt dat mee
Als ik de gewichten van je bench zo zie dan lijkt het me dat alles nog erg easy ging. Klopt dat?
Die bench press hoop ik snel ook weer na te kunnen doen.![]()
tevreden3x190 box squats? WAT? je zegt 'sumo 3/4 stand' wat bedoel je daarmee?
3x190 box squats? WAT? je zegt 'sumo 3/4 stand' wat bedoel je daarmee?
aah ooh oke, dat heb ik ook wel eens gedaan. nice man!
is dat niet dezelfde vraag als waarom mensen rack pulls doen?Hoezo doe je squats ver boven parallel in je schema?
is dat niet dezelfde vraag als waarom mensen rack pulls doen?

haha dat snap ikSommige mensen doen rack pulls voor het verbeteren van het bovenste deel van hun lift bij de deadlift. Anderen doen rack pulls als oefening om hun onderrug te trainen zonder de hamstrins te gebruiken. En weer anderen doen het puur als variatie in hun rug training.
Oftewel, het kunnen meerdere redenen zijn![]()
point being...je kan bepaalde delen van je lift specifiek aanpakken. ik heb laatst ook eens pin squats gedaan (want zo heten ze volgens mij) - dit was om eens te wennen aan een zwaardere load (ook handig) en bij mij dan ook voor het uittillen van de yoke. ik bedoel alleen te zeggen dat het voor john wellicht een functie heefthaha dat snap ikpoint being...je kan bepaalde delen van je lift specifiek aanpakken. ik heb laatst ook eens pin squats gedaan (want zo heten ze volgens mij) - dit was om eens te wennen aan een zwaardere load (ook handig) en bij mij dan ook voor het uittillen van de yoke. ik bedoel alleen te zeggen dat het voor john wellicht een functie heeft

Trainingen zien er zwaar uit met veel volume. Waar is dit schema op gebaseerd?
jaja