- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
now we are not talking shit
jammer van die 85...maar dat komt wel goed, en wat een volume-kraker weer kerel!!
Zit er dicht bij met die MP! Volgende training moet ie lukken![]()
Intensieve training weer John. Als je nu 85 al bijna pakt, moet 90 voor het einde van het jaar, een walk-in-the-park zijn!
dat is wederom een heftige training John, dat je dat op kan brengen als je in de nachtdienst zit... pfff

Ik weet alles van nachtdiensten... dat vergt echt veel discipline om dat nog te gaan trainen.. Ik ben mezelf nooit in die nachtdienst, brak afwezig en suf...
Dat jij na paar uur slaap bent gaan trainen en dan zo;n training er uit werkt... respect kerel en dat meen ik!
train ook altijd door...de training na de eerste nacht is nog wel redelijk meestal. daarna wordt het zeuren om een beetje spanning te houden. en je vocht huishouding is ook helemaal van padje...bij mij in ieder geval wel![]()
Dieper laten zakken? Je kunt toch niet dieper zakken dan tot op je borst?
Wanneer je dit niet doet vind ik het een vreemde beslissing want tijdens de negatieve rep (eccentrische fase) ben je juist sterker. Gecontroleerd zakken zal dus eenvoudiger zijn dan het uitdrukken van dit gewicht. Ik zou altijd voor de volledige beweging gaan.
- de 125 ging nog goed maar de 135 was te zwaar Ik ga so ie so nooit tot op de borst, 10 tot 20 cm er boven en dan druk ik weer uit. Heeft puut te maken met mijn schouders, als ik tot op de borst ga is het gelijk mis met de schouders.
Als je een spotter hebt John dan zou ik gewoon tot het uiterste gaan, als die moet helpen jammer dan maar daar wordt je toch echt sterker van.
Ik ga so ie so nooit tot op de borst, 10 tot 20 cm er boven en dan druk ik weer uit. Heeft puut te maken met mijn schouders, als ik tot op de borst ga is het gelijk mis met de schouders.
Als je een spotter hebt John dan zou ik gewoon tot het uiterste gaan, als die moet helpen jammer dan maar daar wordt je toch echt sterker van.
Wanneer je jouw schouders goed in de bank drukt en je armen goed tukt heb je amper stress op je schouders! Oefeningen als up right rowen en dippen tussen bankjes moet je gewoon ook niet doen (gewoon k*toefeningen voor je schouders). Je hoeft echt geen last van jouw schouders te hebben bij bankdrukken.