MuscleMeat

John Ove's log Between Heavy And Light Iron Weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
now we are not talking shit:D

jammer van die 85...maar dat komt wel goed, en wat een volume-kraker weer kerel!!

Zit er dicht bij met die MP! Volgende training moet ie lukken :D

Intensieve training weer John. Als je nu 85 al bijna pakt, moet 90 voor het einde van het jaar, een walk-in-the-park zijn!

dat is wederom een heftige training John, dat je dat op kan brengen als je in de nachtdienst zit... pfff

Netjes man. Als je die pullups niet had gedaan, had je die 85 mp genaild

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566
now we are not talking shit:D

jammer van die 85...maar dat komt wel goed, en wat een volume-kraker weer kerel!!

ja jammer he - ik zit er echt dichtbij - ik krijg hem in ieder geval omhoog dat is al heel wat - ik heb ook het gevoel dat ik sterker ben alleen al omdat ik nu press denk ik zoals het hoort - vanaf onder de kin beginnen waar ik tot een kleine 4 maanden geleden de barbell boven mijn hoofd uit het rack pakte en dan al begon - dit voelt gewoon beter

Zit er dicht bij met die MP! Volgende training moet ie lukken :D

we gaan er weer voor thx Logros

Intensieve training weer John. Als je nu 85 al bijna pakt, moet 90 voor het einde van het jaar, een walk-in-the-park zijn!

ik heb het gevoel dat ik aardig op weg ben - maar ik heb wel geleerd dat je zo sterk bent als je laatste training - volgende week wil tenminste bij die 85 komen en dan hopelijk

dat is wederom een heftige training John, dat je dat op kan brengen als je in de nachtdienst zit... pfff

ha je moest eens weten gozert - ik lag om 7.15 in mijn nest - om 10.30 was ik er al uit omdat iemand kwam kijken voor de achterdeur ( klemt ) kon ik niet meer verzetten en die was weg om 12.00 - 13.30 was ik aan het pressen

daarom iets meer stagsets want ik wilde niet verslappen in concentratie en intensiviteit

sávonds om 18.00 was ik helemaal kapot - ben ik toch maar weer mijn bed ingedoken :D

nu lekker za/zo rust en dan maandagmiddag begiinnen we een met ub ipv lb dus benchen

Ik weet alles van nachtdiensten... dat vergt echt veel discipline om dat nog te gaan trainen.. Ik ben mezelf nooit in die nachtdienst, brak afwezig en suf...

Dat jij na paar uur slaap bent gaan trainen en dan zo;n training er uit werkt... respect kerel en dat meen ik!

train ook altijd door...de training na de eerste nacht is nog wel redelijk meestal. daarna wordt het zeuren om een beetje spanning te houden. en je vocht huishouding is ook helemaal van padje...bij mij in ieder geval wel:)

• #1.569
Ik weet alles van nachtdiensten... dat vergt echt veel discipline om dat nog te gaan trainen.. Ik ben mezelf nooit in die nachtdienst, brak afwezig en suf...

Dat jij na paar uur slaap bent gaan trainen en dan zo;n training er uit werkt... respect kerel en dat meen ik!

ik probeer ten alle tijde mijn trainingsdagen aan te houden - dat vergt wel een bepaalde instelling maar die kan ik eigenlijk goed opbrengen - niet trainen is gewoon not done
natuurlijk besef ik wel dat op een gegeven moment de trainingen minder worden door slaapgebrek - calculeer ik in

train ook altijd door...de training na de eerste nacht is nog wel redelijk meestal. daarna wordt het zeuren om een beetje spanning te houden. en je vocht huishouding is ook helemaal van padje...bij mij in ieder geval wel:)

ik ben ook wel benieuwd naar morgen want dan kom ik uit de nacht en dan ga ik benchen - ik zie wel - gewoon intensief hard doortrekken en kijken hoever ik kom , maar na anderhalf uur is het beste er wel af

that's my life

• #1.570
W8/D1

Stagset

Benchpress + bb rows

1x60 + 1x80
1x70 + 1x80
1x80 + 1x80
1x95 + 1x80
1x105 + 1x80
1x115 + 1x80
1x125 + 1x80
0x135 + 1x80
Com - jammer voor het eerst 135 op de bank - ik heb zo,n 20 cm kunnen laten zakken maar dat was het dan ook -wel kunnen uitstoten , maar niet diep genoeg

stagset

wijd optrekken + mill press

1xbw + 1x70
1xbw + 1x70
1xbw + 1x70
1xbw + 1x70
1xbw + 1x70
1xbw + 1x70
1xbw + 1x70

BB rows

3x80
3x90
2x100
2x110
2x100

Incline flyes

6x24
6x26
6x28
6x26

Cable side raises

6/6x7.5
6/6x7.5
6/6x10
6/6x10
6/6x7.5

Close gripp benchpress

10x60
8x80
7x80
8x80

rope extenions 11x25

Barbell curls

6/6/6 x 30
6/6/6 x 30
6/6/6 x 30
2x40
2x40
2x40
2x40
2x50
2x50
2x50

high pose curls 10 x 30

morgen cleansquats/frontsquats/deadlifts

Bam lekkere bench man

• #1.572
nu weet ik ook eens hoe dat voelt
alleen nu nog dieper laten zakken en uitpressen

KLasse bench idd!

Dieper laten zakken? Je kunt toch niet dieper zakken dan tot op je borst?
Wanneer je dit niet doet vind ik het een vreemde beslissing want tijdens de negatieve rep (eccentrische fase) ben je juist sterker. Gecontroleerd zakken zal dus eenvoudiger zijn dan het uitdrukken van dit gewicht. Ik zou altijd voor de volledige beweging gaan.

• #1.575

thx bart

Dieper laten zakken? Je kunt toch niet dieper zakken dan tot op je borst?
Wanneer je dit niet doet vind ik het een vreemde beslissing want tijdens de negatieve rep (eccentrische fase) ben je juist sterker. Gecontroleerd zakken zal dus eenvoudiger zijn dan het uitdrukken van dit gewicht. Ik zou altijd voor de volledige beweging gaan.

je begrijpt me verkeerd mark - ik kon deze niet dieper laten zakken dan zo.n 20 cm en toen ben ik uit gaan drukken - als ik dieper was gegaan tot op de borst ( wat jij bedoeld en ik graag wil dan had ik hem niet meer kunnen uitdrukken , dan had mijn spotter nog meer moeten helpen

Het was ook een fail he :( - de 125 ging nog goed maar de 135 was te zwaar

vandaar dat ik nog 3 setjes paused benchpress gedaan - deze oefening moet ik gewoon belangrijker gaan maken om idd op dat gebied sterker te worden

Ik ga so ie so nooit tot op de borst, 10 tot 20 cm er boven en dan druk ik weer uit. Heeft puut te maken met mijn schouders, als ik tot op de borst ga is het gelijk mis met de schouders.

Als je een spotter hebt John dan zou ik gewoon tot het uiterste gaan, als die moet helpen jammer dan maar daar wordt je toch echt sterker van.

Ik ga so ie so nooit tot op de borst, 10 tot 20 cm er boven en dan druk ik weer uit. Heeft puut te maken met mijn schouders, als ik tot op de borst ga is het gelijk mis met de schouders.

Als je een spotter hebt John dan zou ik gewoon tot het uiterste gaan, als die moet helpen jammer dan maar daar wordt je toch echt sterker van.

Wanneer je jouw schouders goed in de bank drukt en je armen goed tukt heb je amper stress op je schouders! Oefeningen als up right rowen en dippen tussen bankjes moet je gewoon ook niet doen (gewoon k*toefeningen voor je schouders). Je hoeft echt geen last van jouw schouders te hebben bij bankdrukken.

al met al toch een lekkere training!

• #1.579

zit wat in maar ik wilde zoveel mogelijk alleen doen

Wanneer je jouw schouders goed in de bank drukt en je armen goed tukt heb je amper stress op je schouders! Oefeningen als up right rowen en dippen tussen bankjes moet je gewoon ook niet doen (gewoon k*toefeningen voor je schouders). Je hoeft echt geen last van jouw schouders te hebben bij bankdrukken.

ik moet zeggen - ik dip regelmatig tussen bankjes tot amraps - ik vind het een fijne afmaker voor je triceps , ik heb dan ook geen schouderproblemen

al met al toch een lekkere training!

thx mate

W8/D2

burgener w-up

Cleansquats

3x20
3x30
werksets
1x50
1x50 minder
1x50 minder
1x50
1x50
1x50
1x50 = 85%
twee mindere uitvoeringen bij - de laatste drie waren mooi - gewicht goed

Frontsquats met oly gripp + hanging leg raises

1x70 + 3x
1x80 + 3x
1x90 + 3x
1x100 + 3x
1x110 + 3x
1x120+ 3x
1x130 +x 3x
com tot nu toe was de uitvoering nog par - was wel zwaar deze

Deadlifts met reverse bands + db side bends a 24kg

5x60
3x100
2x140
werksets
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
1x180 + 3/3x
com puur bezig geweest met snel explosief trekken

Powercleans

1x60
1x70
0x80 - jammer
1x70
1x70
1x70
1x70

legextenions

10x70
10x70
10x70

legcurls

10x50
10x50
10x50

cardio 20 min hardlopen

die serie deads.... damn, was je niet dizzy?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven