- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere training weer...dan is zo'n deload na een aantal weken wel weer wenselijk he.
bazen in de gym heet zoiets
Front Squat walk outs deed ik ook wel eens ... gewoon om even de core extra aan te pakken.
Goede variatie qua trainingen. Knap PR op je MP en die 90% van 1rm lijkt me vrij pittig>>>> stevig bezig.![]()
Jammer van de fail op 130.. gewoon geen kracht meer?
jammer van die 130 bench, verder toch weer een heftige training John!
Respect voor u. Even hallo zeggen. Duurt niet lang meer voordat ik je weer ga irriteren;-)
in het begin wel -
ik begin met de burgener warming -up - dan ben ik lekker warm en op het ogenblik zit ik op zo'n niveau ( shit wat klinkt dat arrogant zeg ) dat ik gelijk wel met 40 kg kan beginnen - en dat zijn dan al grote schijven
.dat mag ook wel ff he....met die gewichten, beetje rust![]()
Nog niet gezien gelijk dat de 10kg schijven even groot zijn als de 20ers en 25ers.
Je mag best wel even arrogant doen, je hebt het wel verdient.
Wat is die burgener warming-up dan?
lekker hardgelopen kerel, en geen probleem, er zijn belangrijke dingen dan logs checken![]()

volgende keer 4 cm op de 215...is wederom nieuw PR. nette training gozer!!
Lekker die 190s achter je PR-evenaring aan Ove. Lekker veel gedaan.

De groene haasIk krijg hooligan ideeën. Hahahaha
ja hij blijft leuk he
Is het voor de deads dat je meer uithoudingsvermogen krijgt, waardoor je de volgende keer kan doorknallen.
De groene haasIk krijg hooligan ideeën. Hahahaha
Is het voor de deads dat je meer uithoudingsvermogen krijgt, waardoor je de volgende keer kan doorknallen.